Servicii de topografie, cadastru si cartografie, furnizarea informatiilor pentru reactualizarea hartilor aeronautice
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E,oras Otopeni,jud. Ilfov , Localitatea: Otopeni , Cod postal: 075150 , Romania , Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica , Tel. +40 212013534 , In atentia: Ramona Preoteasa , Email: ramona.preoteasa@bucharestairports.ro , Fax: +40 212041976 , Adresa internet (URL): www.bucharestairports.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala sub autoritatea Ministerului Transporturilor
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de topografie, cadastru si cartografie, furnizarea informatiilor pentru reactualizarea hartilor aeronautice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Punctul de lucru AIHCB si AIBB, Calea Bucurestilor nr. 224 E, judetul Ilfov, Romania
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
„Servicii de topografie, cadastru si cartografie, furnizarea informatiilor pentru reactualizarea hartilor aeronautice”
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351810-4 - Servicii de topografie (Rev.2)
71354000-4 - Servicii de cartografie (Rev.2)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
„Servicii de topografie, cadastru si cartografie, furnizarea informatiilor pentru reactualizarea hartilor aeronautice” conform cerintelor caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2,561,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de: 51.220 Lei Garantia de participare se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii (Formular 5), fie prin virament ?n contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor. Conturile autoritatii contractante sunt Cont ?n lei: RO 40 BRDE 445 SV 12412444450, Cont ?n euro: RO 24 BRDE 445 SV 11918064450. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu valabilitatea ofertei (120 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor). Restituirea garantiei se va face in conform. cu art.88 din H.G.925/2006. In cazul in care garantie pentru participare va fi constituita in alta valuta se va folosi cursul de leu/alta valuta comunicat de BNR ca fiind valabil pentru data publicarii anuntului de participare. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, conform documentelor prezentate, cuantumul garantiei de participare se va reduce, conform legislatiei in vigoare, cu 50%. Garantia de buna executie (Formular 6) este de 10 % din valoarea contractului , exclusiv T.V.A. si se va constitui, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului, fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau, in cazul in care ofertantul solicita, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Garantia de buna executie a contractului va fi constituita pe o perioada egala cu perioada de valabilitate a acestuia + 14 zile. In cazul in care ofertantul declarat castigator se incadreaza in categoria IMM, conform documentelor prezentate, cuantumul garantiei de buna executie se va reduce, conform legislatiei in vigoare, cu 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor.
Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute de:
art. 69^1 din OUG 34/2006 – in acest sens, se va completa formularul H1 din sectiunea „MODELE DE FORMULARE” ;
Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Sorinel Ciobanu- Director General; Gabriel Tara – Consilier; Cornel Constantin Poterasu- Director Departament Strategie si Planificare; Viorel Tanase- Director Departament Operatiuni de Terminal; Ovidiu Tosa- Director Directia Securitate Aeroportuara; Razvan Boldor- Director Departament V?nzari; Cristian Alexe- Director Executiv – Directia Operatiuni; Valentin Iordache -Director Departament Comunicare; Stefan Radulescu- Director Departamant Protocol; Catalin Predoiu- Director Departamentul Operational – A.I.B.B – A.V; Radu – Gabriel Bondar- Director Departamentul Operatiuni Aeriene – A.I.H.C.B; Ramona Preoteasa- Director Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica; Vlad Martian- Sef Serviciu Management de Mediu, Securitate si Sanatate in Munca; Roxana Gadau-Sef Serviciul Investitii; Ruxandra Capota- Sef Serviciu – Serviciul Reglementari Tehnic- Operationale; Dan D. Baciu- Director Directia Financiara si Comerciala; Tudor Elena Barcau- Sef Serviciu – Serviciul Juridic, Conformitate si Patrimoniu; Adrian Vasilescu Stefan- Director Departamentul Siguranta Aeroportuara; Catalin Vasiliu- Director Infrastructura si Exploatare; Florea Radulescu- Sef Serviciu SAIIOP; Bogdan Potorac Pavlovici- Inginer Serviciul Investitii; Mihut Maria-Victoria- Inginer Serviciul Investitii; Mirel Tiu- Inginer Serviciul Investitii; Anca Boc- Sef Birou Utilitati; Tiberiu Visu- Birou Utilitati; Violeta Simionescu- Serviciul Juridic, Conformitate si Patrimoniu-Consilier Juridic; Puica Sefan- Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica; Claudia Georgescu- Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica; Oana Lucia Cornila- Serviciul Juridic, Conformitate si Patrimoniu-Consilier Juridic; Cristian Catichi- Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica; George Niculie- Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica.
art. 180 din OUG 34/2006 - in acest sens, se va completa formularul H2 din sectiunea „MODELE DE FORMULARE” si
art. 181 din O.U.G. 34/2006 - in acest sens, se va completa formularul H3 din sectiunea „MODELE DE FORMULARE”
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc situatia sa/lor personala, respectiv:
I. Pentru persoanele juridice romane
1. Completarea formularelor H1, H2, si H3 din fisierul „MODELE DE FORMULARE”
2. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, dupa cum urmeaza: a. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de Administratia Finantelor Publice – original / copie legalizata / copie „conform cu originalul”; b. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei – original / copie legalizata / copie „conform cu originalul”;
Nota
Certificatele mentionate la literele: a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente ?n luna anterioara celei ?n care este stabilit termenul limita pentru depunerea ofertelor.
II. Pentru persoanele juridice straine
Persoana juridica straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la cap. I. In cazul documentelor prevazute la cap. I pct. 2, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul, insotite de traducere autorizata in limba romana.
Cerinta nr. 2
Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat ?n conformitate Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H4 din fiserul „MODELE DE FORMULARE”) Cerinta nr. 1
Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de
inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a presta serviciul ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii
Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii
profesionale, respectiv:
I. Pentru persoane juridice romane:
1. Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN) etc. Informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire – original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”;
II. Pentru persoane juridice straine:
1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in
care ofertantul este rezident.
Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii:
- o forma de inregistrare ca persoana juridica;
- actionari/asociati;
- obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a executa lucrarile solicitate:
- administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
- capitalul social;
- filiale/sucursale/puncte de lucru;
- durata societatii;
- original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitatea a documentului in original/copie legalizata.
Cerinta nr. 2
Certificat de autorizare pentru efectuarea de masuratori in sistem WGS 84 pentru aviatia civila, emis de AACR.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii
In acest sens, se va depune certificatul de autorizare emis de AACR pe numele ofertantului - copie „conform cu originalul”;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) trebuie sa fie cel putin egala cu 3.841.500 lei
Modalitatea de indeplinire
Completarea formularului “Informatii generale” (Modele formulare);
Prezentare copie bilanturi contabile pe ultimii 3 ani ?ncheiati fiscal insotite de dovada depunerii la organele competente sau, in cazul ?n care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, ?n masura ?n care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
Pentru conversia leu/alta valuta se va folosi cursul comunicat de BNR ca fiind valabil pentru anul in cauza
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1:
Experienta similara:
Se solicita ca ofertantul sa fi indeplinit in ultimii 3 ani:
- cel putin un contract ce a avut ca obiect servicii de topografie;
- cel putin un contract ce a avut ca obiect servicii de cadastru;
- cel putin un contract ce a avut ca obiect servicii de cartografie.
- cel putin un contract ce a avut ca obiect elaborare/reactualizare harti aeronautice;
- cel putin un contract ce a avut ca obiect masuratori ?n sistem WGS 84.
Valoarea cumulata a serviciilor care au facut obiectul contractelor prezentate ca experienta similara a fost de minim 2.561.000 lei.
Nota: Cerinta se poate indeplini prin prezentarea a 1 sau mai multe contracte contracte ce indeplinesc, prin cumul, toate conditiile de mai sus.
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta certificate/documente emise de catre beneficiar din care sa reiasa indeplinirea cerintei. Cursul leu/alta valuta ce trebuie avut in vedere la calculul echivalentei pentru fiecare an in parte este cel comunicat de BNR.
De asemenea, se va completa Formularul H6 din fisierul „MODELE DE FORMULARE” pentru fiecare contract mentionat in certificatele/documentele prezentate in vederea dovedirii indeplinirii cerintei privind experienta similara.
Cerinta nr. 2
Resurse tehnice
Se solicita ca ofertantul sa aiba la dispozitie pentru ?ndeplinirea contractului de servicii, urmatoarele echipamente minime, de specialitate :
a. GPS (set complet+software de prelucrare) = 4 buc. cu masuratori in timp real (2 buc. L1 si 2 buc. L2);
b. Statii totale cu precizia de masurare de 5cc pentru unghiuri si 2mm pentru distante = 5 buc;
c. PC = 4 buc;
d. Imprimanta = 1 buc;
e. Copiatoar = 1 buc;
f. Ploter A0 = 1 buc;
g. Mijloace de transport = 2 buc;
h. Declaratie ca ofertantul dispune de soft pentru prelucrarea masuratorilor.
Modalitatea de indeplinire
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va depune o declaratie ce va contine lista echipamentelor si forma de detinere, insotita de orice documente doveditoare (copie “conform cu originalul”) care sa ateste proprietatea, inchirierea, etc. pentru echipamentele declarate ca fiind cele ce indeplinesc cerinta minima.
Cerinta nr. 3
Resurse tehnice
Se solicita ca ofertantul sa dispuna de minim urmatorul personal:
a. personal autorizat de ANCPI pentru lucrari de categoria A = 1 pers;
b. personal autorizat de ANCPI pentru lucrari de categoria B = 1 pers;
c. personal autorizat de ANCPI pentru lucrari de categoria C = 1 pers;
d. personal autorizat de ANCPI pentru lucrari de categoria D = 2 pers.
Modalitatea de indeplinire
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va depune o declaratie ce va contine lista personalului propus si specializarea acestuia, insotita de urmatoarele documente pentru fiecare persoana propusa:
- Declaratie de disponibilitate semnata in original de titular si de catre reprezentantul autorizat sa semneze oferta;
- dovada autorizarii de catre ANCPI – « copie conform cu originalul ».
Aceasta autorizare este obligatorie pentru desfasurarea activitatilor solicitate prin documentatia de atribuire, conform ORDIN Nr. 107 din 29 martie 2010, Capitolul II emis de Ministerul Administratiei si Internelor - Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara
Ofertantul trebuie sa detina sistem de management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent
Modalitatea de indeplinire
?n dovedirea ?ndeplinirii acestei cerinte se va prezenta documentul (certificatul) prin care se atesta certificarea sistemului de Management al calitatii pentru serviciile oferite conform EN ISO 9001 sau echivalent pe numele ofertantului, ?i va fi depus ?n copie lizibila cu mentiunea ‘conform cu originalul’.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2014 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2014 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2014 10:00
Locul: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E,oras Otopeni,jud. Ilfov, Corp Logistic
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Oferta care va avea “pretul cel mai scazut” care se va calcula dupa cum urmeaza: A. Lucrari de cadastru, cart. si masuratori topog.: A1: tarif lei/ha 7 p A2: tarif lei/ha 8 p A3: tarif lei/ha 7p A4: tarif lei/mp 7p Pentru serviciile descrise la paragraful (A) din CS, total 29 puncte. B. Cadastrul aeroportuar: Pentru serviciile descrise la paragraful (B) din CS, total 22 puncte, din care: B1.Preturi unitare pentru ?ntocmirea documentatiilor tehnice cadastrale pentru bunuri imobile situate ?n extravilanul localit. 10 puncte, din care: Suprafata = 0,5 ha-2p 0,5-1,5 ha-2p 1,5-5,0 ha-2p 5,0-10,0 ha-2p =10,0 ha-2p B2.Preturi unitare pentru ?ntocmirea documentatiilor tehnice cadastrale pentru bunuri imobile situate ?n intravilanul oraselor 12 puncte, din care: Suprafata =1000mp-2p 1000-5000 mp-2p 0,5-1,5ha-2p 1,5 – 5ha-2p 5,00-10,00 ha-2p =10 ha - 2 p C. Documentatii cu specific aeronautic Pentru serviciile descrise la paragraful (C) din CS, total 46 de puncte, din care: C1. - Tarif = val. lei/doc. 15 p C.2.- Tarif = val. lei/pct masurat 8 p C.3. - Tarif = val. lei/doc. 15 p C.4. - Tarif = val. lei/ha 8 p D. Pentru serviciile descrise la paragraful (D) din CS, total 3 pct, din care: Tarif inginer = val. (lei /ora) 1 p Tarif tehnician = val. (lei /ora) 1 p Tarif muncitor = val. (lei /ora) 1 p TOTAL = 100 pct Punctaj financiar = Valoare tarif 0 x Punctaj maxim / Valoare tarif analizat Valoare tarif 0 – tariful cu valoarea cea mai mica pentru care s-a acordat punctajul maxim, Valoare tarif analizat – tariful corespunzator analizat in vederea acordarii punctajului corespunzator Punctaj maxim – punctajul mentionat in tabelul de puncte in dreptul tarifului analizat Punctajul se calculeaza pentru fiecare tarif prezentat ?n oferta financiara iar punctajul total se face prin insumarea tuturor punctajelor partiale obtinute. Clasamentul pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare se intocmeste in ordinea descrescatoare a punctajului total calculat pentru fiecare oferta. Comisia de evaluare va intocmi un PV de deschidere care urmeaza sa fie semnat atat de catre membrii comisiei, cat si de catre reprezentantii ofertantilor care sunt prezenti la deschiderea ofertelor. Se vor mentiona in procesul-verbal ofertantii care nu au fost prezenti. Fiecare membru al comisiei de evaluare si fiecare ofertant care a semnat PV de deschidere va primi o copie a acestuia. PV va fi transmis prin fax/ posta ofertantilor care nu au avut un reprezentant la data deschiderii procedurii de atribuire. 2. Examinarea ofertelor Ofertele vor fi examinate de catre comisia de evaluare, ?n conditiile ?n care ofertantul respectiv ?ndeplineste criteriile de calificare impuse. 3. Corectarea erorilor/viciilor de forma Comisia de evaluare are dreptul de a corecta erorile aritmetice sau viciile de forma numai cu acceptul ofertantului. Daca ofertantul nu accepta corectarea acestor erori/vicii, oferta sa va fi considerata neconforma. 4. Evaluarea ofertelor Evaluarea ofertelor si, in urma acestei evaluari, stabilirea ofertei castigatoare se realizeaza in baza criteriului aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie publica indicat la IV.2.1) din Fisa de date a achizitiei. Evaluarea ofertelor consta in compararea punctajelor totale, obtinute in conformitate cu cele stipulate mai sus, ale fiecarei oferte declarata admisibila si intocmirea clasamentului, in ordinea descrescatoare a punctajelor respective, pe baza caruia se stabileste oferta castigatoare. Punctajele care se compara ?n scopul ?ntocmirii clasamentului sunt cele aplicate preturilor unitare ofertate, exclusiv TVA. 5. Atribuirea contractului Atribuirea contractului se va face pe baza clasamentului obtinut in urma aplicarii criteriului de atribuire asupra ofertelor admisibile ?n cazul ?n care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea ?n plic ?nchis, ?n vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta, de un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N. “Aeroporturi Bucuresti” S.A. – Departamentul Achizitii, Administrativ si Logistica
Adresa postala: Calea Bucurestilor nr. 224 E, judetul Ilfov , Localitatea: Otopeni , Cod postal: 075150 , Romania , Tel. +40 212013534 , Email: ramona.preoteasa@bucharestairports.ro , Fax: +40 2041976
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2014 10:04
Vizionari 382