Servicii de reparare si intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor si furnizare de stingatoare noi
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr. 12 , Localitatea: Giurgiu , Cod postal: 080191 , Romania , Punct(e) de contact: Enescu Petrisor , Tel. +40 246218238 , In atentia: Compartiment Achizitii , Email: office@giurgiu.rosilva.ro , Fax: +40 246218292 , Adresa internet (URL): www.rosilva.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de reparare si intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor si furnizare de stingatoare noi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: D.S. Giurgiu, str. 1 Decembrie 1918, nr. 12, Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Verificarea si incarcarea de stingatoare portabile;
Achizitia de stingatoare portabile;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)
35110000-8 - Echipament de lupta impotriva incendiilor, de salvare si de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Verificarea si incarcarea unui numar de 139 stingatoare portabile;
Achizitia unui numar de 20 stingatoare - produs nou;
Valoarea estimata fara TVA: 4,040 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita ?n conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. ?n cazul ?n care se opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei contul RO63BRDE190SV03187991900 deschis la BRD Giurgiu, urm?nd ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana cel mai tarziu la data si ora stebilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se retine in situatiile prevazute la art 87 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de depunere al ofertelor. Cuantumul garantiei de participare este 80 lei. Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/alta valuta, echivalenta se va face la data publicarii anuntului de participare, la cursul comunicat de BNR. Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului, se constituie in maxim cinci zile de la semnarea acestuia; Modalitati de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la o unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr. 1045/19.10.2011. Suma initiala pe care o depune contractantul in contul astfel deschis este de 0.5% din pretul contractului;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din productie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare - Formularul 1;
2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare - Formularul 2;
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010 - Formularul 3;
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) - conflictul de interese - din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare - Formularul 4; Persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Director Viorel Mitroi, Director economic Mecla Mihaiela; Persoanele care semneaza, aproba documentele aferente procedurii sunt: ec. Mecla Mihaiela, ec. Grigore Ioana, jurist Stanescu Florentin Marius, ing. Frumuselu Romeo, ing. Enescu Petrisor;
5. Se va prezenta Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat. Din certificatul fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul-limita de depunere a ofertelor.
In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv are datorii la bugetul de stat, va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ca urmare a faptului ca oferta este inacceptabila, nu indeplineste cerintele de calificare si selectie (Art. 36, alin (1) lit. b) din H.G.925/2006).
Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator - copie stampilata si semnata \"Conform cu originalul\";
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani. Media se va calcula pentru anii 2011, 2012 si 2013 si se va exprima in lei. Pentru conversia in lei, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/alta valuta, comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul 6;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista serviciilor similare prestate in ultimii trei ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Nu se solicita o anumita valoare sau un anumit numar de beneficiari/contracte pentru a fi calificat;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa formularul 7 si formularul 7.1.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2014 10:00
Locul: Sediul D.S. Giurgiu, str. 1 Decembrie 1918, nr. 12, Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Vor putea participa la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii legali ai operatorilor economici ofertanti sau persoane imputernicite in scris de catre acestia.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In scopul aplicarii prevederilor art. 69^2 alin 2 din OUG 34/2006, participantii la procedura vor completa Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 5 Daca preturile cele mai mici ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita acelor ofertanti o noua propunere financiara, ?n plic ?nchis. Pretul prezentat ?n noua propunere financiara nu poate depasi pretul oferit initial.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2/OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Giurgiu - Compartiment Juridic
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr. 12, , Localitatea: Giurgiu , Cod postal: 080191 , Romania , Tel. +40 246218238 , Email: office@giurgiu.rosilva.ro , Fax: +40 246218292 , Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.06.2014 09:11
Vizionari 325