Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Servicii de reparare si intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor si furnizare de stingatoare noi

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA

Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr. 12 , Localitatea: Giurgiu , Cod postal: 080191 , Romania , Punct(e) de contact: Enescu Petrisor , Tel. +40 246218238 , In atentia: Compartiment Achizitii , Email: office@giurgiu.rosilva.ro , Fax: +40 246218292 , Adresa internet (URL): www.rosilva.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Regie Autonoma

Activitate (activitati)

Altele: Silvicultura

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta

Servicii de reparare si intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor si furnizare de stingatoare noi

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Servicii

1 - Servicii de intretinere si reparare

Locul principal de prestare: D.S. Giurgiu, str. 1 Decembrie 1918, nr. 12, Giurgiu

Codul NUTS: RO314 - Giurgiu

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Verificarea si incarcarea de stingatoare portabile;

Achizitia de stingatoare portabile;

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



50413200-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incendiilor (Rev.2)

35110000-8 - Echipament de lupta impotriva incendiilor, de salvare si de siguranta (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu



II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Verificarea si incarcarea unui numar de 139 stingatoare portabile;

Achizitia unui numar de 20 stingatoare - produs nou;



Valoarea estimata fara TVA: 4,040 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

2 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

Garantia de participare va fi constituita ?n conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. ?n cazul ?n care se opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei contul RO63BRDE190SV03187991900 deschis la BRD Giurgiu, urm?nd ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie se va depune in original la sediul autoritatii contractante pana cel mai tarziu la data si ora stebilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se retine in situatiile prevazute la art 87 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de depunere al ofertelor. Cuantumul garantiei de participare este 80 lei. Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/alta valuta, echivalenta se va face la data publicarii anuntului de participare, la cursul comunicat de BNR. Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului, se constituie in maxim cinci zile de la semnarea acestuia; Modalitati de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la o unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr. 1045/19.10.2011. Suma initiala pe care o depune contractantul in contul astfel deschis este de 0.5% din pretul contractului;

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Fonduri din productie

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare - Formularul 1;

2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare - Formularul 2;

3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/2010 - Formularul 3;

4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) - conflictul de interese - din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificari si completari ulterioare - Formularul 4; Persoanele care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Director Viorel Mitroi, Director economic Mecla Mihaiela; Persoanele care semneaza, aproba documentele aferente procedurii sunt: ec. Mecla Mihaiela, ec. Grigore Ioana, jurist Stanescu Florentin Marius, ing. Frumuselu Romeo, ing. Enescu Petrisor;

5. Se va prezenta Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat. Din certificatul fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul-limita de depunere a ofertelor.

In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv are datorii la bugetul de stat, va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ca urmare a faptului ca oferta este inacceptabila, nu indeplineste cerintele de calificare si selectie (Art. 36, alin (1) lit. b) din H.G.925/2006).

Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator - copie stampilata si semnata \"Conform cu originalul\";

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani. Media se va calcula pentru anii 2011, 2012 si 2013 si se va exprima in lei. Pentru conversia in lei, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/alta valuta, comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Se va completa formularul 6;

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

1. Declaratie privind lista serviciilor similare prestate in ultimii trei ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Nu se solicita o anumita valoare sau un anumit numar de beneficiari/contracte pentru a fi calificat;

Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)

Se va completa formularul 7 si formularul 7.1.

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2014 16:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

21.07.2014 16:00

IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati

IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 22.07.2014 10:00

Locul: Sediul D.S. Giurgiu, str. 1 Decembrie 1918, nr. 12, Giurgiu

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Vor putea participa la sedinta de deschidere a ofertelor reprezentantii legali ai operatorilor economici ofertanti sau persoane imputernicite in scris de catre acestia.

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

In scopul aplicarii prevederilor art. 69^2 alin 2 din OUG 34/2006, participantii la procedura vor completa Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul 5 Daca preturile cele mai mici ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita acelor ofertanti o noua propunere financiara, ?n plic ?nchis. Pretul prezentat ?n noua propunere financiara nu poate depasi pretul oferit initial.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2/OUG34/2006

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



Directia Silvica Giurgiu - Compartiment Juridic

Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr. 12, , Localitatea: Giurgiu , Cod postal: 080191 , Romania , Tel. +40 246218238 , Email: office@giurgiu.rosilva.ro , Fax: +40 246218292 , Adresa internet (URL): www.rosilva.ro

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

30.06.2014 09:11
Vizionari 325