Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Servicii de reparare si de intretinere imobile

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



TRIBUNALUL BUCURESTI

Adresa postala: BULEVARDUL UNIRII NR. 37, BUCURESTI, SECTOR 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030823 , Romania , Punct(e) de contact: DUB GHEORGHITA DUMA ALINA NICOLETA/ , Tel. +40 213187726 , Email: gheorghita.dub@just.ro , Fax: +40 213187719 , Adresa internet (URL): www.tmb.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Organism de drept public

Activitate (activitati)

Altele: activitati de justitie

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Servicii de reparare si de intretinere imobile

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Bd. Unirii nr.37 sector 3; Str. Ghe. Danielopol nr.2 - 4 sector 4; Str. Stirbei Voda nr. 115 sector 1; str. Ilfov nr. 6 sector 5.

Codul NUTS: RO321 - Bucuresti

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

intretinerea si repararea imobilelor din Bucuresti la urmatoarele adrese: Bd. Unirii nr.37 sector 3; Str. Ghe. Danielopol nr.2 - 4 sector 4; Str. Stirbei Voda nr. 115 sector 1; str. Ilfov nr. 6 sector 5.



Valoarea estimata fara TVA: intre 36,000 si 1,064,000 EUR

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



50700000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.07.2013

Durata: 24 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Se va incheia un acord cadru pe durata de 24 luni; Contractele subsecvente se pot incheia pe o luna, doua luni, trimestrial, semestrial sau anual cu drept de prelungire pana la 4(patru) luni functie de necesitati si finantare.

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante



III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia ?n domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

22.05.2013 15:55
Vizionari 286