Servicii de reparare si de intretinere imobile
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL BUCURESTI
Adresa postala: BULEVARDUL UNIRII NR. 37, BUCURESTI, SECTOR 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030823 , Romania , Punct(e) de contact: DUB GHEORGHITA DUMA ALINA NICOLETA/ , Tel. +40 213187726 , Email: gheorghita.dub@just.ro , Fax: +40 213187719 , Adresa internet (URL): www.tmb.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: activitati de justitie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Servicii de reparare si de intretinere imobile
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Bd. Unirii nr.37 sector 3; Str. Ghe. Danielopol nr.2 - 4 sector 4; Str. Stirbei Voda nr. 115 sector 1; str. Ilfov nr. 6 sector 5.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
intretinerea si repararea imobilelor din Bucuresti la urmatoarele adrese: Bd. Unirii nr.37 sector 3; Str. Ghe. Danielopol nr.2 - 4 sector 4; Str. Stirbei Voda nr. 115 sector 1; str. Ilfov nr. 6 sector 5.
Valoarea estimata fara TVA: intre 36,000 si 1,064,000 EUR
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
50700000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor de constructii (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.07.2013
Durata: 24 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Se va incheia un acord cadru pe durata de 24 luni; Contractele subsecvente se pot incheia pe o luna, doua luni, trimestrial, semestrial sau anual cu drept de prelungire pana la 4(patru) luni functie de necesitati si finantare.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia ?n domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2013 15:55
Vizionari 286