Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Servicii de proiectare tehnica pentru consolidare, recompartimentare si reabilitare imobil

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor

Cod fiscal: 16277408, Adresa: Piata Presei Libere, Nr.1, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 374150200, Fax: +40 374150205

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Piata Presei Libere, Nr.1, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013701, telefon:+40 374150200, fax:+40 374150205, persoana de contact:Paula Curpan

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Sediul ANSVSA din Piata Presei Libere nr.1, sector 1, Bucuresti, Etaj 4 - Sala de sedinte

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Altele (Domeniul Sanitar Veterinar si pentru Siguranta Alimentelor)

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Servicii de proiectare tehnica pentru consolidare, recompartimentare si reabilitare imobil din Str. G. Clemanceau, nr. 7, sector 1, ?n vederea functionarii CNCB

II.1.2) Tip contract: Servicii

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Proiectare privind realizarea obiectivului de investitii „Consolidare, recompartimentare si reabilitare constructie existenta” Str. Georges Clemenceau Nr. 7, sector 1, Bucuresti. Prestarile de servicii includ conform caietului de sarcini, urmatoarele: -Documentatiile pentru avize si acorduri (inclusiv obtinerea acestora), -Documentatie Tehnica pentru obtinerea Autorizatiei de Construire, -Proiect tehnic, Detalii de executie, Caiet de sarcini pentru achizitia lucrarilor de constructii, -Asistenta tehnica pe parcursul executiei, -Instructiunile de ?ntretinere si exploatare si Cartea tehnica a constructiei (inclusiv planurile postexecutie).

II.1.6) CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 200,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei este de 4.000 lei sau echivalentul ?n valuta la cursul BNR cu 5 zile ?nainte de data limita de depunere a ofertelor;Forme de constituire acceptate: conform art.86, alin (1) din H.G. nr.925/2006 sau prin virament ?n contul RO13TREZ7005005XXX000221, CUI:16277408, deschis la ATCPMB.Garantia de participare se prezinta ?n original, la sediul insitutiei, ?ntr-un plic separat, marcat cu numele ofertantului, ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare poate fi emis in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii, cu conditia nominalizarii in continutul sau a tuturor membrilor asocierii.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In situatia in care ofertantul este IMM (asociere de IMM-uri) conform Legii nr.346/2004, cuantumul garantiei de participare va fi redus la 50%, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004 – Formularul nr. 18. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM se va analiza daca toti asociatii se incadreaza in mod individual, in categoria IMM.Este recomandabil ca garantia de participare, in functie de modul de constituire, sa fie emisa de catre o banca, care sa aiba corespondent in Romania. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na, va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata si legalizata ?n limba rom?na.Restituirea garantiei de participare se face ?n conditiile art. 88 din H.G. nr.925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in oricare din situatiile prevazute de art. 87, alin. 1, lit. a) si c) din H.G. 925/2006 ofertantul pierz?nd suma constituita.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului incheiat, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform prevederilor art.90 din HG nr. 925/2006. In cazul constituirii garantiei prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza formularul tipizat echivalent folosit de banca. Modalitatea de constituire: GBE a contractului trebuie constituita ?n termen de max. 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia. GBE va avea o perioada de valabilitate cel putin egala cu durata contractului incheiat. GBE se va elibera in conditiile art, 92, alin. (2) din HG nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie conform art.91 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Cerinta 1. Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 - completare Formular nr.1 (document semnat de reprezentantul legal, stampilat si inregistrat). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) si art.190 alin.(2) din OUG nr.34/2006. Cerinta 2. Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 (completare Formular nr. 2 document semnat de reprezentantul legal, stampilat si ?nregistrat).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art.186 alin.(2) si art.190 alin.(2) din OUG nr.34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. prevederilor art. 181 lit.a), c^1) si d) din O.U.G. 34/2006. Cerinta 3. - Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul ??i are sediul social/profesional. - Certificat fiscal privind plata impozitelor locale, datorii la bugetele locale. Modalitatea de indeplinire: Documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie certificata “Conform cu originalul”, care sa demonstreze ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. ?n masura ?n care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. ?n aceasta situatie, devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Cerintele privind obligatiile de plata sunt considerate ca fiind ?ndeplinite, ?n masura ?n care operatorul economic prezinta ?nlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente ?n domeniu. ?n cazul ?n care, operatorul economic prezinta datorii, oferta va fi respinsa potrivit art.36 alin.(1), lit.b) din HG nr.925/2006. Operatorul economic de alta nationalitate va prezenta certificate/documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) din care sa rezulte apartenenta/?nregistrarea la organe din tara respectiva prin care sa dovedeasca ca si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de certificate/documente sau acestea nu vizeaza toate situa?iile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autorita?i administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competen?e ?n acest sens. Declaratia/certificatele/documentele vor fi prezentate ?n original sau ?n copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora ?n limba rom?na. ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatele/documentele sau declara?ia mai sus men?ionate. Cerinta 4. Declaratie „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta”, conform cu ORDINUL nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui ANRMAP.Modalitatea de indeplinire: Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Pre?edintelui ANRMAP nr.314/2010 privindpunerea ?n aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independenta completare Formular nr. 3 (document semnat de reprezentantul legal, stampilat si inregistrat). ?n cazul unei asocieri, se va completa un singur formular pe asociere. Cerinta 5. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 - Modalitatea de indeplinire: Completare Formular nr. 4 (document semnat de reprezentantul legal, stampilat si inregistrat). Ofertantul va prezenta, ?n original, declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal ?n conformitate cu Formularul 4. ?n sensul prevederilor art.69^1 din OUG nr.34/2006 si a Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.170/2012, persoanele cu functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Vladimir Alexandru MANASTIREANU- Presedinte – Secretar de Stat; 2. Lenuta ICHIM- Vicepresedinte – Subsecretar de Stat; 3. Dr. Laszlo Nagy CSUTAK - Vicepresedinte – Subsecretar de Stat; 4. Bogdan Mircea DUMITRACHE - Secretar General; 5. Maximilian DRAGAN - Director general / Directia Generala Control Oficial; 6. Angel DULGHERIU - Director /Directia inspectii si control oficial/Directia generala control oficial; 7. Cristian Ioan DUICU - Director general/ Directia generala sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor; 8. Mihaela DUMITRACHE - Director General Adjunct Sanatate Animala/ Directia generala sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor; 9. Marius Iulian GRIGORE - Director / Directia sanatate si bunastare a animalelor/ Directia generala sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor; 10. Ioana Alexandra NEGHIRLA - Sef Serviciu /Serviciul controlul bolilor/Directia sanatate si bunastare a animalelor/Directia generala sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor; 11. Cristian SIPOSEAN - Sef Serviciu/Serviciul monitorizare si notificare boli/Directia sanatate si bunastare a animalelor/ Directia generala sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor; 12. Gabriel Vasile DRAGAN - Director general/ Directia generala afaceri interne si administratie, 13.Nicoleta VOICU - Director / Directia economica/Directia generala afaceri interne si administratie; 14. Mihaela CONSTANTIN - Sef Serviciu/Serviciu Investitii, Achizitii, Administrativ/Directia economica/ Directia generala afaceri interne si administratie; 15. Gabriela ANGHELOIU - Director /Directia juridica si resurse umane/ Directia generala afaceri interne si administratie; 16. Mihail PAUN - Sef serviciu juridic/ Directia juridica si resurse umane/ Directia generala afaceri interne si administratie; ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Documentul trebuie prezentat si de subcontractant si/sau tert sustinator, daca este cazul. Cerinta 1. Certificat constatator emis de O.N.R.C sau echivalent, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Modalitatea de indeplinire: Ofertantul va prezenta, ?n original/copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul legal al ofertantului cu men?iunea „Conform cu originalul”, Certificat constatator (Extras de registru) eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul competent teritorial, av?nd ?nscrisa de catre reprezentantul operatorului economic, mentiunea „Informatiile cuprinse ?n acest certificat sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor”. ?n etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul de mai sus, ?n original/copie legalizata.Certificatul constatator/extrasul de registru prezentat, trebuie sa contina cel putin informa?ii cu privire la obiectul de activitate al ofertantului, respectiv obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC. Pentru operatorul economic strain: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse ?n limba rom?na de catre un traducator autorizat, reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana juridica sau de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si ?n care sa se mentioneze persoanele care reprezinta operatorul economic ?n relatiile cu tertii, ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident. De asemenea, documentele prezentate trebuie sa contina informatii cu privire la obiectul de activitate si starea ofertantului. ?n cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere, trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte ?ndeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activita?ii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta 1: a) Fisa de informatii generale Cifra globala de afaceri pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) sa fie minim 400.000 lei. b) Bilantul contabil sau extrase de bilant, sau alte documente prin care ofertantul isi poate demonstra situatia economicasi financiara pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Daca din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea altor documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte respectarea cerintei minime privind cifra medie de afaceri globala. Sunt acceptate si alte documente prin care ofertantii isi pot demonstra situatia economica si financiara, in locul bilantului pe anul 2013. Nota 1. Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/ documentele edificatoare in original /copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele /documenele edificatoare ?n original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, ?nsotita de traducea autorizata ?n limba romana. Nota 2. Pentru calculul cifrei de afaceri prezentata ?n alta moneda dec?t lei se va folosi cursul mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Rom?niei pentru fiecare an in parte.,Informatii privind tertul sustinator economic si financiar. Capacitatea economica - financiara a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art.186 alin. (1), (2) si (3) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament al persoanei respective, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea economica financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.69^1, art.180 si ale art.181 lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta 1.Declaratie privind lista principalelor contracte de servicii prestate ?n ultimii 3 ani raportat la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul va prezenta lista principalelor servicii similare prestate ?n ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013), contin?d valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, deomonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca ?n ultimii 3 ani au prestat servicii similare in cadrul a cel putin un contract- maxim 3 contracte prin care a realizat servicii similare ?n valoare cumulata de cel putin 200.000 lei fara TVA, ?n conformitate cu prevederile art. 188 (2) lit. a) din O.U.G nr. 34/2006 si art. 9 din H.G nr. 925/2006. Nota1. Documentele vor fi prezentate de catre ofertanti ?n original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”. Documentele emise ?n alte limbi, se vor prezenta ?nsotite de traducerea ?n limba rom?na autorizata. Nota 2. Numarul de ani solicitati ?n vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Nota 3. In situatia ?n care contractul a fost semnat ?nainte de perioada de 3 ani, autoritatea contractanta va lua ?n considerare doar prestarile de servicii derulate ?n perioada solicitata.,Cerinta 2.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Nota:Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului.,Cerinta 3.Declaratia privind personalul tehnic de specialitate implicat pentru indeplinirea contractului. 1. Expert cheie 1: Responsabil coordonator proiectare (sef proiect)-prezentarea dovezii participarii in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa se fi desfasurat activitati similare cu cel al obiectului procedurii. Se vor prezenta urmatoarele documente suport pentru a dovedi indeplinirea cerintei minime solicitate pentru persoana nominalizata ca personal specializat (expert cheie) propus: - CV tip Europass; - copii lizibile cu mentiunea “conform cu originalul”ale tuturor documentelor ce probeaza indeplinirea cerintelor (ale certificatelor profesionale/atestatelor si autorizatiilor sau altor documente echivalente si mentionate in CV, care sa ateste experienta profesionala (fisa de post, contract de munca, recomandare sau orice alte documente similare) 2.Expert cheie 2: Inginer proiectare structura - prezentarea dovezii participarii in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa se fi desfasurat activitati similare cu cel al obiectului procedurii. Se vor prezenta urmatoarele documente suport pentru a dovedi indeplinirea cerintei minime solicitate pentru persoana nominalizata ca personal specializat (expert cheie) propus: - CV tip Europass; - copii lizibile cu mentiunea “conform cu originalul”ale tuturor documentelor ce probeaza indeplinirea cerintelor (ale certificatelor profesionale/atestatelor si autorizatiilor sau altor documente echivalente si mentionate in CV, care sa ateste experienta profesionala (fisa de post, contract de munca, recomandare sau orice alte documente similare),Cerinta 4.Informatii privind tertul sustinator tehnic si profesional. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art.190 alin.(3) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament al persoanei respective, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.69^1, art.180 si ale art.181 lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.,Cerinta 5. Lista cuprinz?nd subcontractantii In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contract, acesta are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilorpropusi. Nota 1.Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea economica si financiara, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractanti. Nota 2.Cerintele privind capacitatea profesionala, se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului. Nota 3.a)Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui anexe la contratul de achizitie publica. b)Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului, nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti. c)Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acordul prealabil al Autoritatii Contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice si financiare initiale. d)Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare care urmeaza sa fie indeplinita, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.,Cerinta 6.Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Daca o asociere de operatori economici depunde o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara de demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Nota1:In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea caontractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art.44 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Standarde de asigurare a calitatii care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii ISO-9001 sau echivalent. Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001, sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. In cazul in care documentul nu este emis in limba romana se va prezenta obligatoriu traducerea autorizata a acestuia. Nota 1:Cerinta privind certificarea ISO 9001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul tertului sustinator. Nota 2:In cazul unei asocieri, criteriile trebuie indeplinite individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Nota 3: In cazul in care ofertantul nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.09.2014 11:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.09.2014 13:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2014 13:58
Vizionari 679