Servicii de proiectare si executie Mansardare corp cladire F la Spitalul de Boli Cronice Sf. Luca Bucuresti
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA SPITALELOR SI SERVICIILOR MEDICALE BUCURESTI
Numar invitatie: 366063 / 16.10.2014
Denumire contract: Servicii de proiectare si executie lucrari - " Mansardare corp cladire F la Spitalul de Boli Cronice Sf. Luca Bucuresti"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
ADMINISTRATIA SPITALELOR SI SERVICIILOR MEDICALE BUCURESTI
Cod fiscal: 25502860, Adresa: Str. Stanta Ecaterina, nr. 3, sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 213101059, Fax: +40 213101069
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Str. Stanta Ecaterina, nr. 3, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 050013, telefon:+40 213101059, fax:+40 213101069, persoana de contact:VIRGINIA CALINESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Str. Stanta Ecaterina, nr. 3, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 050013, telefon:+40 213101059, fax:+40 213101069, persoana de contact:VIRGINIA CALINESCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Servicii de proiectare si executie lucrari - " Mansardare corp cladire F la Spitalul de Boli Cronice Sf. Luca Bucuresti"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Mansardare corp cladire F la Spitalul de Boli Cronice Sf. Luca
II.1.6) CPV: 45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1,951,335 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare in cuantum de 36.849,00 lei cu respectarea art.43/1,art.271/1 si art.271/2 din OUG 34/2006, actualizata. Valabilitatea garantiei de participare : minim 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie in conformitate cu art.86 din HG 925/2006,actualizata „...prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire”. Contul IBAN de garantii in care se poate face viramentul este: RO74TREZ7005006XXX002371 deschis la Trezorerie Operativa a Mun.Bucuresti.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui in conformitate cu prevederile art. 89 alin(2) si art. 90 alin (1)din HG nr. 925/2006, iar contul IBAN de garantii al autoritatii contractante in care se poate face viramentul este RO74TREZ7005006XXX002371 deschis la Trezorerie Operativa a Mun.Bucuresti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) 2. Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Lista cu persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Director General - Ec. Gangura Bogdan Mihai; Director Directie Economica - Ec. Guruianu Sorin; Ec. Calinescu Virginia; Ec. Pluta Cristian, Ec. Plesan Claudia; Radu Maria Laura, Hristea Florina. 3. Declaratie privind ne?ncadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent 4. Declaratie privind ne?ncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare 5. Certificat de atestare fiscala emis de Ministerul Finantelor Publice, Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunera a ofetelor. 6. Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunera a ofetelor. Cerinta nr. 1 Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, copie lizibila conforma cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Informatiile cuprinse in acesta trebuie se fie reale la data limita de depunere a ofertelor. OBS: autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarilor privind rezultatul proccedurii, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata. Cerinta nr. 2 Atestat ANRE tip B pentru proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru Constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiune nominala de 0,4 kV (conform ORDIN Nr. 51 din 16 decembrie 2011 privind modificarea si completarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, aprobat prin Ordinul presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare ?n Domeniul Energiei nr. 24/2007); Cerinta nr.3 Autorizatie pentru efectuarea lucrarilor de termoprotectie cu vopsele termospumante eliberata de C.N.P.S.I.P.C., in baza Regulamentului de organizare si functionare a Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1490/2004, cu modificarile ulterioare, a HG nr. 259/2005 privind infiintarea si stabilirea atributiilor Centrului National pentru Securitate la Incendiu si Protectie Civila si a Ordinului ministrului administratiei si internelor nr. 87/2010 pentru aprobarea Metodologiei de autorizare a persoanelor care efectueaza lucrari in domeniul apararii impotriva incendiilor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1 -Se vor prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant ?nregistrate la organele competente pe anii 2011, 2012 si 2013.,Cerinta nr.2- Media cifrei de afaceri globale pe anii 2011, 2012 si 2013 trebuie sa fie minim de 3.684.900,00 lei. Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum si media cifrei de afaceri globala pe ultimi 3 ani , calculata in lei si alta valuta, la cursul lei/alta valuta mediu anual comunicat de BNR pentru anul respectiv (www.bnr.ro) . Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani serviciile similare in valoare cumulata de minim 136.594 lei ,la nivelul a maxim 2 contracte (din care cel putin un contract sa includa servicii de proiectarea pentru o unitate spitaliceasca). Ofertantul va prezenta: 1. Lista principalelor servicii prestate ?n ultimii 3 ani, din care sa rezulte indeplinirea cerintei – conform formular – original, semnat si stampilat; Ofertantul trebuie sa prezinte certificate/ documente care sa confirme prestarea serviciilor- (conform cu originalul) Ultimii 3 ani se vor calcula prin raportare la termenul limita de depunere a ofertelor.,Cerinta nr. 2 Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel mult 2 contracte de lucrari civile,lucrarilor similare executate in valoare cumulata de minim 1.705.856 lei. Ofertantul va prezenta: 1. Lista principalelor lucrari executate ?n ultimii 5 ani, din care sa rezulte indeplinirea cerintei – conform formular – original, semnat si stampilat; Se vor prezenta certificate/documente/recomandari/procese verbale de receptie emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit. Documentele se vor prezenta in copie certificata, conform cu originalul’’. In cazul in care contractele prezentate ca experienta similara au fost executate in asociere, valoarea ce va fi luata in considerare pentru indeplinirea cerintei minime privind experienta similara se va calcula in conformitate cu procentul prevazut in acordul de asociere pentru categoriile de lucrari similare. In acest sens se solicita copie certificata, conform cu originalul” a acordului de asociere.Valorile vor fi exprimate ?n lei, daca este cazul la cursul lei/valuta comunicat de B.N.R la data semnarii contractului In situatia in care contractele au fost semnate anterior perioadei de 5 ani, se vor lua in considerare lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata (5 ani inainte de data limita de depunere a ofertelor). Pentru demonstrarea experientei similare se accepta si documente din care sa rezulte executarea de lucrari a caror valoare este conform pragului minim solicitat (pot fi lucrari receptionate partial care sunt ?nsotite de proces verbal de receptie partiala; sau lucrari receptionate ?nsotite de process verbal la terminarea lucrarilor; sau lucrari receptionate ?nsotite de proces verbal de receptie finala.,Cerinta nr. 3 Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari,Cerinta nr. 4 Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani .,Cerinta nr. 5 Lista referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea contractului.,a) Pentru proiectare: Arhitect Proiectant; Calificari: Studii superioare arhitectura; Experienta profesionala:minim un proiect in domeniul proiectarii de constructii,b) Pentru executie: • 1 Coordonator (manager) de proiect (lucrare): studii superioare - certificare manager de proiect COR 241919 sau echivalent; cel putin 1 proiect /contract in care sa fi activat pe o pozitie similara (manager, coordonator etc.) • 1 Responsabil cu calitatea: Decizie de numire. • 1 Inginer/subinginer constructor: - absolvent studii superioare tehnice cu specializarea constructii civile, • 1 Inginer/subinginer instalatii constructii civile • 1 Responsabil autorizat ANRE grad II B instalatii constructii civile se solicita doar: Detinerea de competente ?n materia executiei instalatiilor electrice (dovedite prin prezentarea autorizatiei/legitimatiei eliberata de Autoritatea Nationala de Reglementare ?n domeniul Energiei, min. pentru Gr. IIB – Executare de instalatii electrice cu orice putere instalata tehnic realizabila si la o tensiune nominala mai mica de 1 kV, aflata ?n valabilitate la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor si emisa ?n conformitate cu prevederile art. 9 alin. (2) lit. b), coroborate cu cele ale art. 10 lit. c) din Ordinul nr. 11/2013 pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari ?n domeniul instalatiilor electrice, cu modificarile si completarile ulterioare); • 1 Resposabil tehnic cu executia (RTE ) doar atestat MDRT: - Detinerea de competente aferente pozitiei pentru care este propus (dovedite prin prezentarea certificatului de atestare/legitimatiei obtinuta pe parcursul profesional cu referire la acest domeniu/specializare,eliberata de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, pentru domeniul I – Constructii civile, industriale, agrozootehnice, aflata ?n valabilitate la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor si emisa ?n conformitate cu prevederile art. 9 alin. (1) pct. I din Ordinul nr. 777/2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice "?ndrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate ?n constructii”, cu modificarile si completarile ulterioare); copie lizibila conform cu originalul; • 1Manager mediu – cel putin 1 persoana: certificare manager mediu Cod COR 325702 sau echivalent, ?n conformitate cu prevederile legale; experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect in care sa fi activat pe o pozitie similara; • 1 Responsabil protectia muncii autorizati cf. Legii nr. 319/2006, HG1426/2006 Normele metodologice de aplicare a L.319/2006, HG 300/2006; Cerinta nr. 1 -Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de management al calitatii pentru lucrari similare obiectului prezentului contract, conform standardului ISO 9001 sau echivalent. Certificatul prezentat trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.,Cerinta nr. 2 -Informatii privind masurile de protectie a mediului. Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine un sistem de management al mediului, pentru lucrari similare obiectului prezentului contract conform standardului ISO 14001 sau echivalent. Certificatul prezentat trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.11.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.11.2014 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2014 17:08
Vizionari 428