Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Servicii de proiectare pentru statie epurare mecano bilogica

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02547 BUCURESTI

Numar invitatie: 366605 / 29.10.2014

Denumire contract: Servicii de proiectare pentru Statie epurare mecano-bilogica ?n cazarma 546 Otopeni, pozitia de plan 2008.4.546 Otopeni

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02547 BUCURESTI

Cod fiscal: 4192804, Adresa: STR. SUBLOCOTENENT GODEANU CONSTANTIN NR. 121-129, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0216672098, Fax: +40 216672098

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

STR. SUBLOCOTENENT GODEANU CONSTANTIN NR. 121-129, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013045, telefon:+40 0216672098, fax:+40 216672098, persoana de contact:CATALIN DRAGOI

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

STR. SUBLOCOTENENT GODEANU CONSTANTIN NR. 121-129, SECTOR 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 013045, telefon:+40 0216672098, fax:+40 216672098

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Aparare

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Servicii de proiectare pentru Statie epurare mecano-bilogica ?n cazarma 546 Otopeni, pozitia de plan 2008.4.546 Otopeni

II.1.2) Tip contract: Servicii

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Pozitia de plan 2008.4.546 Otopeni Procedura presupune achizitionarea de servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru lucrarile care urmeaza a fi executate. Valoarea estimata totala pentru serviciile de proiectare este 407.808 lei, reprezentand 92.496,5 euro. Valoarea estimata pentru cheltuielile „diverse si neprevazute” este de 0 lei (fara TVA), reprezent?nd 0 euro (fara TVA), Estimarea euro s-a realizat la cursul BNR din data de 08.10.2014, 1 euro = 4,4089 lei.

II.1.6) CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 407,808 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare = 8.150 lei. In cazul in care garantia de participare se va depune in valuta, se va utiliza echivalenta leu/valuta la cursul BNR la data publicarii Invitatiei de participare; Perioada de valabilitate a garantiei de participare = 90 de zile de la data limita stab.pt dep.ofert; Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire. NU se permite depunerea in numerar la casieria unitatii. Contul ?n care se poate face viramentul este: RO 84 TREZ 7015005XXX000142, deschis la TREZORERIA STATULUI sector 1 Bucuresti. Instrumentul de garantare se va prezenta in original la sediul autoritatii contractante – birou achizitii cel mai t?rziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Va fi ?nsotit de traducerea autorizata ?n lb rom?na (daca este cazul). ?n cazul ?n care ofertantul face dovada ca se ?ncadreaza ?n prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii ?ntreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de participare.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va putea constitui printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si se va prezenta in maxim 3 zile de la data semnarii contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face ?n conformitate cu prevederile art 92 din Hotar?rea nr 925/2006. ?n cazul ?n care ofertantul face dovada ca se ?ncadreaza ?n prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii ?ntreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de garantia de buna executie si va constitui doar 5% din cuantumul garantiei. Nu se accepta constituirea garantiei prin retineri succesive.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Cerinta nr. 1 Vor fi exclusi din procedura de atribuire toti ofertantii care se afla ?n situatiile prevazute la art. 180, art. 181 si art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Rom?niei nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de ?ndeplinire si aplicabilitate ?n cadrul procedurii Persoane juridice rom?ne Documente solicitate care dovedesc situatia personala a ofertantului: 1.1 Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile articolului 180 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata ?n conformitate cu Formularul A din Sectiunea III, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul. 1.2 Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile articolului 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata ?n conformitate cu Formularul B din Sectiunea III, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator privind ne?ncadrarea ?n prevederile lit. a), c1) si d) de la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul. 1.3 Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata ?n conformitate cu Formularul nr. 6 din Sectiunea III, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, stampilata si datata. Declaratia va fi prezentata at?t de catre subcontractant, c?t si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele din cadrul Autoritatii contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Cristian GAGEANU, Gheorghe Gabriel IONICA, Constantin DUMITRESCU, Liviu GHEORGHE, Catalin-Ionut DRAGOI,Dragos COJENELU, Mirela Claudia JORA, Alexandru-Radu BRUMA, Corina ZAHARIA, Valeriu COSTEA, Daniela VASILE, Veronica DIMULESCU, Elisabeta DULGHERU. 1.4 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentul va fi prezentat ?n oricare din urmatoarele forme: "original/ copie legalizata/copie conform cu originalul". 1.5 Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentul va fi prezentat ?n oricare din urmatoarele forme: "original/ copie legalizata/copie conform cu originalul". 1.6 Cazier fiscal din care sa reiasa ca nu sunt ?nscrise fapte de natura fiscala, respectiv cele sanctionate de legile fiscale, financiare, vamale precum si cele care privesc disciplina financiara. Documentul va fi prezentat ?n oricare din urmatoarele forme: "original/ copie legalizata/copie conform cu originalul". 1.7. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea ?n aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. semnat de reprezentantul legal al ofertantului, stampilat si datat, ?ntocmit ?n conformitate cu modelul prevazut ?n Formularul nr. 2 din Sectiunea III. Nota: ?n cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte fiecare document ?n parte. Tertilor li se va solicita ne?ncadrarea ?n prevederile art. 180, art. 181 lit. a), c1), d) si art.69/1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Rom?niei nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru subcontractanti se solicita doar o declaratie cu privire la ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69/1 O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Conform art. 11 alin. 4 din H.G.R. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea ?ndeplinirii cerintelor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca ?ndeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate ?n documentatia de atribuire. ?n cazul ?n care uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 alin. 4, mentionat mai sus, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare, atunci c?nd primeste din partea autoritatii contractante o solicitare ?n acest sens, ?n termen de 3 zile lucratoare de la respectiva solicitare. Persoane juridice straine Se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se ?ncadreaza ?ntr-una dintre situatiile prevazute la art. 180, la art. 181 si 691 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, ?n tara de origine sau ?n tara ?n care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit ofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute la alineatul anterior, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, la art. 181 si la 691, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca ?n tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. Cerinta nr.2 Din documentele eliberate de autoritatile competente trebuie sa rezulte ca ?n obiectul de activitate al firmei respective este cuprinsa prestarea de servicii care fac obiectul prezentei achizitii, at?t pentru persoane juridice rom?ne c?t si pentru persoanele juridice straine. Modalitatea de ?ndeplinire si aplicabilitatea ?n cadrul procedurii Persoane juridice rom?ne Documente solicitate care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: 1.1 Prezentarea Certificatului emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN (conform Ordinului 337/2007), din care sa reiasa ca are ?n obiectul de activitate codul CAEN corespondent obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura. Ofertantul ?si va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse ?n acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Cerinta este ?ndeplinita daca sunt respectate prevederile art. 7 alin 1 din Ordinul nr. 509 din 14.09.2011 al presedintelui ANRMAP. Persoane juridice straine Documente solicitate: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana juridica sau de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate corespondent obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit prin prezenta procedura. Documentele vor fi prezentate ?n oricare din urmatoarele forme: "original/ copie legalizata/copie conform cu originalul" si vor fi ?nsotite de o traducere autorizata ?n limba rom?na. Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, ?n cazul ?n care oferta este declarata c?stigatoare, se angajeaza ferm ca ?naintea ?ncheierii contractului sa asigure ?nregistrarea la autoritatea fiscala competenta conform prevederilor legislatiei ?n vigoare ?n Rom?nia. ?n cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest angajament.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 800.000 lei. Mentiune: ?n cazul ?n care ofertantul face dovada ca se ?ncadreaza ?n prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii ?ntreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reduceri de 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri (se va tine seama de anul ?nfiintarii sau c?nd si-a ?nceput activitatea operatorul economic).,Bilantul contabil sau extrase de bilant, ?n cazul ?n care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii ?n care este stabilit ofertantul, pe ultimii 3 ani, sau alte documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, ?n masura ?n care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului,Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri medie anuala pe anii 2011- 2013 (autoritatea contractanta va lua ?n considerare si data la care operatorul economic a fost ?nfiintat sau si-a ?nceput activitatea) - Formularul B.2 din sectiunea Formulare Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: O lista a principalelor prestari de servicii ?n ultimii 3 ani, din care sa rezulte indeplinirea ?n ultimii 3 ani la nivelul a maxim 2 contracte de servicii a caror valoare cumulata a fost de minim 407.808 lei exclusiv T.V.A.,Operatorii economici trebuie sa prezinte Situatia cu persoanele specializate pentru prestarea serviciilor care va cuprinde personalul angajat sau prin colaborare astfel:a.Arhitect,b.Inginer de rezistenta,c.Inginer de instalatii,d.Auditor energetic.,e.Inginer topogeodezist,f.Inginer geotehnist,Declaratie pe proprie raspundere care sa cuprinda informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru ?ndeplinirea contractului de servicii,Lista cu personalul de specialitate necesar pentru ?ndeplinirea contractului de prestari servicii,Declaratie pe proprie raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ?n ultimii 3 ani,Declaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, instalatiile utilajele, echipamentul tehnic, mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari,Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are,eventual, intentia sa o subcontracteze. Respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea calitatii – certificat SR EN ISO 9001.Se accepta si alte probe/dovezi, ?n masura ?n care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii. respectarea de catre ofertant a unor standarde minime de asigurare a calitatii, care sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea calitatii – certificat SR EN ISO 9001.Se accepta si alte probe/dovezi, ?n masura ?n care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al sistemului calitatii.,Sa detina certificat privind implementarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/2005, emis de organisme independente, conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea. Se accepta si alte probe/dovezi, ?n masura ?n care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.Se accepta si alte probe/dovezi, ?n masura ?n care aceste probe/dovezi confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.11.2014 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.11.2014 10:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 28.10.2014 14:43
Vizionari 392