Servicii de proiectare (P T, DDE, Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor si Asist. tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor) si executie lucrari pentru investitiile: Modernizare drum com
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de dezvoltare intercomunitara Magura
Adresa postala: Com. Margau 204, , Localitatea: Margau , Cod postal: 407380 , Romania , Punct(e) de contact: Mircea Sorin Suciu , Tel. 0264276157 , Email: suciu_sm@yahoo.com
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de Dezvoltare Intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: Servicii de dezvoltare intercomunitara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
„Servicii de proiectare (P T, DDE, Documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor si Asist. tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor) si executie lucrari pentru investitiile: Modernizare drum comunal DC121 din comunele Belis si Margau, Infiintare retea de alimentare cu apa si canalizare in satul Rachitele, Construire si dotare centru de zi pentru copii in satul Rachitele si Modernizare si dotare dotare camin cultural in localitatea Margau
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Comuna Margau si comuna Belis judetul Cluj
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Proiectare si executie lucrari pentru:Modernizare DC121 din comunele Belis si Margau ,retea de alimentare cu apa in satul Rachitele, Retea de canalizare in satul Rachitele,Construire Centru de zi pentru copii in satul Rachitele,Modernizare si dotare camin cultural in comuna Margau.
Valoarea estimata fara TVA: 23,410,841 RON
Impartire in loturi
Da
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
45215221-2 - Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.01.2010
Durata: 26 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Proiect integrat finantat din FEADR masura 322
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR si cofinantare buget local
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect integrat finantat prin FEADR, Masura 322
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmsssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.01.2010 12:00
Vizionari 336