Servicii de paza pentru obiectivul Depozit de deseuri inchis situat in localitatea Targu Mures (Cristesti)
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Judetul Mures
Numar invitatie: 367007 / 06.11.2014
Denumire contract: Servicii de paza pentru obiectivul Depozit de deseuri ?nchis situat ?n localitatea T?rgu Mures (Cristesti)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Judetul Mures
Cod fiscal: 4322980, Adresa: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Telefon: +40 265263211, Fax: +40 265268718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Piata Victoriei nr.1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon:+40 265263211, fax:+40 265268718, persoana de contact:Carmen Patran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Sediul Consiliului Judetean Mures din Tirgu Mures, Piata Victoriei nr.1, etaj 2, sala mica de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Servicii de paza pentru obiectivul Depozit de deseuri ?nchis situat ?n localitatea T?rgu Mures (Cristesti)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Servicii de paza pentru obiectivul Depozit de deseuri ?nchis situat ?n localitatea T?rgu Mures (Cristesti)
II.1.6) CPV: 79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 61,140 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare - Cuantum: 1.222,80 lei; - Valabilitate: 90 de zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor; - Forma de constituire: conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006. ?n cazul viramentului bancar acesta se va efectua ?n contul Autoritatii Contractante nr. RO11TREZ4765006XXX000224, deschis la Trezoreria Municipiului T?rgu Mures, cod fiscal: 4322980 ?n cazul instrumentului de garantare, acesta trebuie sa faca referire la toate cazurile privind dreptul Autoritatii contractante de a retine garantia de participare sau o parte din acesta, conform art.87, alin (1) din HG 925/2006; Ofertantii tip I.M.M. care ?ndeplinesc prevederile legislatiei ?n vigoare (Legea nr. 346/2004) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune ?n original Formularul nr. 1 din sectunea Formulare Echivalenta pentru o garantie de participare depusa ?n alta valuta se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie Cuantum: 10 % din pretul contractului fara T.V.A. Modul de constituire: - prin instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art.90, alin(1) din HG 925/2006. Garantia de buna executie constituita printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, devine anexa la contract si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa respect?nd prevederile art.86, alin(3), lit.”a”, “b”, din HG.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Sau - prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale conform art.90, alin (3) din HG 925/2006; Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor art.92 alin (2) din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 - Formularul nr. 3; 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 - Formularul nr. 4; 3. Certificate de atestare fiscala privind ?ndeplinirea obligatiilor de plata; Persoanele juridice rom?ne trebuie sa prezinte: - Certificat de atestare fiscala (ANAF) privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat ; - Certificat de atestare fiscala privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local eliberat de Primarii. Din certificate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. ?n masura ?n care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat ?nlesniri la plata (am?nari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, ?n masura ?n care s-au respectat conditiile impuse la acordarea ?nlesnirilor. ?n acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea ?nlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente ?n termenele stabilite. ?n momentul depunerii ofertei documentul va fi prezentat ?n original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea “ conform cu originalul”. b. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa ca ofertantul / candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Documentele vor fi prezentate ?n original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora ?n limba rom?na. 4. Certificat de participant la licitatie cu oferta independenta - Formularul nr. 5; 5. Declaratia de ne?ncadrare ?n prevederile art 69(1)/OUG 34/2006 Se va completa Formularul nr. 6. Persoanele care detin functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean Mures ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Presedinte CJ Mures Dobre Ciprian-Minodor, Vicepresedinti : Dancu Ovidiu si Kelemen Atilla-M?rton; Cosma Aurelian Paul - Secretarul judetului; Nemes Genica - Directorul Directiei Juridice si Administratie Publica; Bartha Iosif - Directorul Directiei Economice; Farkas Adriana - sef serviciu Juridic; Bataga Valer – directorul executiv al Directei Dezvoltare Regionala Implementare Proiecte; Suciu Calin - sef serviciu D.R., Spinei Radu - manager proiect SMIDS Mures, Togan Codruta – manager public, Patran Carmen Daniela - sef serviciu Investitii si Achizitii publice; Marginean Ioan Alin - Sef birou financiar-contabil, Puscas Maria – consilier, serviciul Financiar- Contabilitate, Tcaciuc Ioana - sef Serviciu Buget, consilieri juridici: Kakasi Andras, Lefter Erika, Lokodi Emoke, Olar Lucia, Nirestean Laura, Popa Elena – sef serviciu Personal. Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Presedinte CJ Mures Dobre Ciprian-Minodor, Vicepresedinti: Ovidiu Dancu si Kelemen Atilla M?rton, Consilieri judeteni: Antonie Stefan-Mihail,Baciu Marius Tiberiu, B?n Moise, B?ndea Eugen, Bolos Vasile-Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Coman Melus Florian, Cs?p ?va Andrea, D?szkel L?szl?, D?nes Josif, Eros Csaba,Gliga Ioan Florin, Iacob Letitia, Kedei P?l Elod, Moldovan Ovidiu, M?zes Levente S?ndor, Popa Dragos Codrin, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan,Radu Mircea, Rus Dan Dorul, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Szab? ?rp?d, Sz?sz Izolda, Szab? Albert, Sopterean Ioan,Tat?r Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ion. Nota: ?n conformitate cu prevederile art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca ?ndeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate ?n documentatia de atribuire - Formular nr.2. In cazul ?n care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa / certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Persoane juridice/fizice rom?ne Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul ?si are sediul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Persoane juridice /fizice, straine Se vor prezenta documente care sa dovedesca forma de ?nregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala la o grupare legal constituita, ?n conformitate cu legislatia ?n vigoare din tara de origine a ofertantului- traduse ?n limba rom?na, autorizata. Nota: ofertantului clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezente pentru conformitate certificatul conatatator ?n original/copie legalizata, ?n situatia in care a prezentat acest document in copie. Licenta de functionare emisa de I.G.P., conform prevederilor art. 53 lit. c) din legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare, Avizul emis de I.G.P pentru conducatorii societatilor participante precum si atestatul pentru ?ncadrarea personalului de paza (conform prevederilor art. 53 lit. c) si d) din Legea nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare) – copie conforma cu originalul; Dovada asigurarii de raspundere a societatii de paza (copie polita asigurare) ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani financiari (2011, 2012, 2013) trebuie sa fie in valoare de minim: 122.280 lei. Se vor prezenta documente care dovedesc ?ndeplinirea cerintei. Daca situatiile financiare sunt ?ntocmite ?n alta moneda, pentru conversie se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Rom?niei (www.bnr.ro) pentru anul respectiv. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 2 1. Lista principalelor servicii similare prestate ?n ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat cel putin un contract - maxim 3 contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii similare cu cele ale achizitei ?n cauza, a caror valoare/valoare cumulata, fara TVA, a fost de minim: 61.140 lei, ?nsotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar pentru fiecare serviciu ?n parte. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si precizeaza daca au fost efectuate ?n conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sf?rsit. 2. Fisele privind experienta similara,Cerinta 3 Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii,Cerinta 4 Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru ?ndeplinirea contractului de servicii,Cerinta 5 Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale Capacitatea tehnica si profesionala poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, ?n conditiile prevazute de art. 190 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor prezenta : 1. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.181 lit. a, c^1 si d din Ordonanta de Urgenta a Guvernului. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 3. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69 ^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 4. Angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate. 5.Prezentarea declaratiilor din partea tertului sustinator privind sustinerea tehnica si/sau profesionala,Cerinta 6 Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze,Cerinta 7 Informatii privind asociatii (daca este cazul): - Acordul de asociere 1) - Declaratia privind partea/partile din contract care sunt ?ndeplinite de asociati si specializarea acestora - ?mputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire. Cerinta 8 Certificat ISO 9001 sau ?n cazul ?n care operatorul economic nu detine un astfel de certificat se vor prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al al sistemului de management al calitatii. Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii nu poate face obiectul sustinerii acordate de catre o alta persoana. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.11.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.11.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.11.2014 10:14
Vizionari 404