Servicii de mentenanta cuptoare, centrale cu combustibil solid, sobe, seminee, hornuri de fum D.S. Mures
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 367658 / 20.11.2014
Denumire contract: Servicii de mentenanta cuptoare, centrale cu combustibil solid, sobe, seminee, hornuri de fum- D.S. Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Cod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Servicii de mentenanta cuptoare, centrale cu combustibil solid, sobe, seminee, hornuri de fum- D.S. Mures
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Servicii de mentenanta cuptoare, centrale cu combustibil solid, sobe, seminee, hornuri de fum
II.1.6) CPV: 90915000-4 - Servicii de curatare a cuptoarelor si a semineelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 15,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 300.00lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Data pentru care se calculeaza echivalenta in alta valuta, anterior cu 3 zile datei limita de depunere a ofertelor conform cursului valutar comunicat de BNR. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi constituita ?n conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ?n forma prezentata ?n formularul “Scrisoare de garantie”. Instrumentul de constituire va fi prezentat in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor si va fi depusa scanata in SEAP la sectiunea „documente de clarificare „ conform art. 18 din H.G. 1660/2006. ?n cazul ?n care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei ?ntr-unul din conturile –DIRECTIA SILVICA MURES (RO1590120, J40/450/1991): cont RO23 BRDE 270S V030 4864 2700 – BRD suc Tg.Mures; RO39RZBR0000060000197280 – Raiffeisen Bank suc Bartok Bela, urm?nd ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) se va atasa in mod obligatoriu in SEAP si se va prezenta si la sediul autoritati contractante in cazul instrumentelor de garantare.Garantia de participare se restituie ?n conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006 ?n contul IBAN declarat, ?n situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 de catre ofertant ?n Cererea de restituire a garantiei de participare
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului. Se va constitui garantia de buna executie ?n termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. - Garantia de buna executie va fi constituita ?n conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ?n forma prezentata ?n formularul “Scrisoare de garantie de buna executie”, ce va fi prezentata A.C.?n original , sau- Prin ret. succe. din sumele datorate pentru facturi partiale,caz ?n care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia A.C.. Suma initiala care se depune de catre contractant ?n contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de 0,5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura ?n calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se ?ncadreze ?n situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (?ncadrarea ?n una sau mai multe situatiile situatia prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica); i) Se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea. Cerinta nr. 2 Operatorii economici participanti la procedura ?n calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se ?ncadreze ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (?ncadrarea ?n una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);La fel se va solicita declaratie de neincadrare in art 181 din OUG 34/2006 si ptr tertul sustinator conform art 181lit a, c^1, d Se va completa formularul: Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, si se va prezenta ?nsotita de : - certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente ?n luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. - certificat eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare ?n Rom?nia sau echivalent, scadente ?n luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertele. Cerinta nr. 3 Operatorii economici participanti la procedura ?n calitate de ofertanti si ofertanti asociati au obligatia sa depuna formularele: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta nr. 4 Operatorii economici participanti la procedura ?n calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori, subcontractanti nu trebuie sa se ?ncadreze ?n situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 .(?ncadrarea ?n una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica) i) Se va completa formularul: Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Persoane cu functie de decizie ?n cadrul Directiei Silvice Mures: Ilie Covrig, Puchianu R.I. Calin, Kacso Ecaterina, Iacob Lucian, Dobrescu Stanca Dana, Pirlea Cornelia Aurora, Stainbok Sorin, Nastasescu Valentin, Chiorean Aurelia. Cerinta nr. 1 Ofertantul are obligatia sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa serviciile prin prezenta documentatie. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documente obligatorii: - Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Datele prevazute ?n certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 2 Ofertantul are obligatia sa detina autorizatia pentru efectuarea de lucrari specifice de servicii conform Ordinului 87 din 6 aprilie 2010 si Legea nr. 307/2006, sau Certificat de Atestare, eliberat de Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta prin Centrul National de Securitate la Incendiu si Protectie Civila; Documente obligatorii : - autorizatia pentru efectuarea de lucrari specifice de mentenanta cuptoarelor (centrale tremice cu combustibil solid, sobelor), semineelor si hornurilor, sau Certificat de Atestare, eliberat de Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta prin Centrul National de Securitate la Incendiu si Protectie Civila; Cerinta nr. 3 Ofertantul are obligatia sa dea declaratie pe proprie raspundere a administratorului ofertantului ca de detinere a unui atelier autorizat IGSU conform Legea 307/2006 si Ordinului 87 din 6 aprilie 2010; Documente obligatorii : - Declaratie pe proprie raspundere a administratorului ofertantului ca de detinere a unui atelier autorizat IGSU;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada ofertantului ca are angajat personal de specialitate atestat pentru realizarea operatiilor specifice privind servicii de mentenanta (cuptoarelor, centrale tremice cu combustibil solid, sobelor, semineelor si hornurilor); Documente obligatorii : - Dovada ofertantului ca are angajat personal de specialitate atestat pentru realizarea operatiilor specifice privind servicii de mentenanta (cuptoarelor, centrale tremice cu combustibil solid, sobelor, semineelor si hornurilor); Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2014 13:20
Vizionari 360