Servicii de intretinere si reparare centrala termica de la imobilul Sala Palatului
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Numar invitatie: 366334 / 22.10.2014
Denumire contract: Servicii de intretinere si repararecentrala termica de la imobilul Sala Palatului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Cod fiscal: RO 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011964, telefon:+40 212080414, fax:+40 212080403, persoana de contact:Serviciul Atribuire Contracte Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011964.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Servicii de intretinere si repararecentrala termica de la imobilul Sala Palatului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Servicii de intretinere si repararecentrala termica de la imobilul Sala Palatului din Bucuresti
II.1.6) CPV: 50720000-8 - Servicii de reparare si de intretinere a incalzirii centrale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de 360 lei, (pt. IMM-uri – reducere 50% din valoare). Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art.86 dinHG nr.925/2006. In cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara se va prezenta formularul - 12. Contul in care se poate vira garantia de participare este RO05RNCB0082000367330001 deschis la BCR sucursala Unirea, CUI: 2351555. Garantia de participare se poate constitui si prin depunere de numerar la casieria autoritatii contractante. Precizare: ?n orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.
Garantie de buna executie Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Aceasta se va constitui intr-una din modalitatile prevazute de art. 90 HG nr 925/2006. ?n situatia constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din facturi,contul deschis de ofertant cu aceasta destinatie va fi deschis la Trezoreria Statului, ?n conformitate cu prevederile HG NR.1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - Se va completa formularul - 1. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Cerinta nr. 2 Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, actualizata - Se va completa formularul - 3. Se va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct. a), c)1 si d), daca este cazul. Cerinta nr.3 Certificatul de participare cu oferta independenta - conform ordinului ANRMAP nr.314/2010. - Se va completa formularul - 5. Cerinta nr.4 Declaratia privind neincadrarea in prev. art. 69 1 din OUG 34/2006 - Se va completa formularul - 4. Se va prezenta atat de subcontractant, c?t si de tertul sustinator. Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv , sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: R.A.AP.P.S. Georgian Gabriel Surdu – Dir. General; Emilia Serban- Dir. Economic; Ion Sterian -Diector Tehnic; Cristian Sebastian Mihai – Dir. Juridic, Radu Munteanu - Director Executiv Directia Logistica – Administrativ, Mirela Pavel – Sef Serviciu Avizare Legislatie, Virginia Badea - Sef ServiciuInvestitii Reparatii; Camelia Trandafir – Sef Serviciu Atribuire Contracte Achizitii, Stegaru Ioan – Birou Intocmire Documentatii. Cerinta nr.5 Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat al statului si bugetul local. Se va prezenta original/copie legalizata sau copie semnata,, conform cu originalul’’ dupa Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat al statului si bugetul local Din certificatele fiscale(buget consolidat/buget local) trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente ?n luna anterioara celei ?n care este prevazut ,, termenul limita de depunere a ofertelor.’’ Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Copie lizibila, cu mentiunea ,, conform cu originalul’’ din care sa reiasa ca operatorul economic are ?nscrisa ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduri Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte pentru conformitate documentul original/copie legalizata. Pentru persoane fizice/juridice straine Documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional conforme tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele vor fi prezentate ?n traducere legalizata ?n limba romana. Cerinta nr.2 Declaratie pe propria raspundere privind ?ncadrarea intreprinderii ?n categoria I.M.M-urilor - Daca e cazul (se completeaza formularul - 14). Cerinta nr.3 Autorizatii profesionale:Autorizatie ISCIR Sa fie autorizat ISCIR pentru urmatoarele activitati: - Instalare, reparare si ?ntretinere, verificari tehnice ?n utilizarea de apa calda av?nd P=400kw (conform CR4-2009, prescriptia tehnica privind autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de lucrari de instalatii/echipamente ?n domeniul ISCIR);Acesta autorizatie este necesara pentru ca ofertantul trebuie sa presteze servicii la cazane de apa calda cu P=400kw din dotarea centralei termice. - Instalare, reparare cazane de apa calda avand P>400kW(conform CR4 – 2009); Aceasta autorizatie este necesara pentru ca ofertantul trebuie sa presteze servicii la cazane de apa calda cu P>400kW din dotarea centralei termice. - Montare, punere ?n functiune, reparare si intretinere la instalatii de automatizare pentru centrale termice (conform CR4 – 2009); Aceasta autorizatie este necesara pentru ca ofertantul trebuie sa presteze servicii la instalatiile de automatizare aferente centralei termice.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2013, vizat si ?nregistrat la organismele abilitate. -Operatorii economici pot prezenta si alte documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare si, din motive justificate corespunzator, nu pot prezenta bilantul contabil (conf. art.185 alin.2 din OUG 34/2006).,Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani - Se va specifica media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani (2011,2012,2013). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Personalul tehnic de specialitate al ofertantului sa fie atestat de catre ISCIR pentru activitatile: -Responsabil cu supravegherea lucrarilor la instalatiile sub presiune (conform Ord. 165/2011, privind metodologia de atestare a personalului tehnic de specialitate ?n domeniul ISCIR) - Responsabil cu verificarea tehnica ?n utilizarea aparatelor de ?ncalzit, respectiv cazane de apa calda cu P=400kw (conform Ord. 165/2011); In conformitate cu prevederile art. 23 din instructiunea ANRMAP nr. 1/2013: Pentu operatorii economici care vor prezenta experti straini ce detin certificat/atestat echivalent emis de autoritatile de certficare abilitate din alt stat nu se va impune optinerea atestatului/certficatului recunoscut de autoritatile romane la momentul depunerii ofertelor.,Sa dispuna de personal calificat care a participat in cel putin un contract in care sa fi desfasurat activitati similare ?n domeniul ?ntretinerii si reparatiilor instalatiilor/echipamentelor din dotarea centralelor termice cu cazane electrice;,Informatii privind asocierea, sustinerea dupa caz,- Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate ?n ultimii 3 ani Certificat de management de mediu- ISO 14001sau echivalent,Certificat de management al calitatii SREN ISO 9001:2008 sau echivalent Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.11.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.11.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2014 10:14
Vizionari 388