Servicii de inchiriere, amplasare, intretinere, curatenie si reparare toalete
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BAIA MARE
Adresa postala: Gheorghe Sincai 37 , Localitatea: Baia Mare , Cod postal: 430311 , Romania , Punct(e) de contact: Directia Achizitii , Tel. +40 262211001-154 , In atentia: Doru Culic , Email: serviciul.achizitiipublice@baiamare.ro , Fax: +40 262212171 , Adresa internet (URL): www.baiamare.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de inchiriere, amplasare, intretinere, curatenie si reparare toalete
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Domeniul public al Municipiului Baia Mare
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 4,466,386.2 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Lotul 1: Autoritatea contractanta va ?ncheia contracte subsecvente o data pe an. Cantitatile minime si maxime est?mate de toalete automate racordabile, pe care prestatorul le va inchiria, amplasa, pune ?n functiune, ?ntretine si repara, sunt: - cantitati minime – 4 bucati toalete automate racordabile; - cantitati maxime – 15 bucati toalete automate racordabile; Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este 829.947,87 lei fara TVA. Lotul 2: Autoritatea contractanta va ?ncheia contracte subsecvente o data pe an. Cantitatile minime si maxime est?mate de toalete publice situate ?n imobile apartin?nd Municipiului Baia Mare, pentru care se vor presta servicii de curatenie, ?ntretinere si reparatii, sunt: - cantitati minime – 24 cabine cu vas WC, 7 pisoare, 15 lavoare, situate ?n imobile apartin?nd Municipiului Baia Mare si anume: 1. Piata Pacii nr. 20; 2. Grupul de toalete situat ?n cladirea Clubului Pensionarilor din parcul „Regina Maria” - cantitati maxime – 60 cabine cu vas WC, 15 pisoare, 30 lavoare, situate ?n imobile apartin?nd Municipiului Baia Mare si anume: 1. Piata Pacii nr. 20; 2. Grupul de toalete situat ?n cladirea Clubului Pensionarilor din parcul „Regina Maria” 3. Stadion Dealul Florilor 4. Piata Cetatii Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este 286.648,68 lei fara T.V.A.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1: ?nchiriere, amplasare, ?ntretinere si reparare a toaletelor automate, racordabile la retelele de apa, canalizare si electricitate ?n Municipiul Baia Mare.
Se solicita oferta pentru ?nchirierea, amplasarea, punerea ?n functiune, ?ntretinerea si repararea unui numar de minim 4/maxim 15 toalete automate, racordate la retelele de apa, canalizare si electricitate, pe perioada acordului-cadru. Montarea toaletelor automate se va face pe locatiile indicate de achizitor. Caracteristicile tehnice ale toaletelor automate, obligatiile prestatorului de servicii si necesarul de personal specializat, sunt descrise ?n Caietul de Sarcini.
LOT 2: Servicii de curatenie, ?ntretinere si reparatii a toaletelor publice situate ?n imobile apartin?nd Municipiului Baia Mare.
Se solicita oferta pentru asigurarea activitatilor de curatenie, pastrarea igienei, salubrizare si reparatii curente a grupurilor sanitare din toaletele publice apartin?nd Municipiului Baia Mare, situate ?n urmatoarele locatii:
1. Piata Pacii nr. 20;
2. Grupul de toalete situat ?n cladirea Clubului Pensionarilor din parcul „Regina Maria”
3. Piata Cetatii
4. Stadion Dealul Florilor
Obligatiilor prestatorului de servicii privind activitatea de curatenie, materialele, echipamentele si consumabilele necesare, precum si desfasurarea programului de activitate, sunt descrise ?n Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50760000-0 - Repararea si intretinerea toaletelor publice (Rev.2)
51000000-9 - Servicii de instalare (cu exceptia programelor software) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului este achizitionarea de servicii, dupa cum urmeaza:
LOT 1: ?nchiriere, amplasare si ?ntretinere a toaletelor automate, racordabile la retelele de apa, canalizare si electricitate ?n Municipiul Baia Mare
LOT 2: Servicii de curatenie si ?ntretinere a toaletelor publice situate ?n imobile apartin?nd Municipiului Baia Mare
1. Tip de acord-cadru: acord-cadru cu un singur operator economic, pentru fiecare lot ?n parte.
2. Durata acordului-cadru: 4 (patru) ani pentru fiecare Lot.
3. Tipurile si cantitatile sunt conform prevederilor Caietului de sarcini.
4. Nivelul minim si maxim al serviciilor ce se pot achizitiona prin acordul-cadru: conform cu cerintele caietului de sarcini.
5. Nivelul minim si maxim al serviciilor care pot face obiectul unui contract subsecvent:
Pentru Lot 1- servicii de inchiriere, amplasare, punere ?n functiune si ?ntretinere a toaletelor automate racordabile:
- cantitati minime – 4 bucati toalete automate racordabile;
- cantitati maxime – 15 bucati toalete automate racordabile;
Pentru Lot 2 – servicii de curatenie si ?ntretinere a toaletelor publice situate ?n imobile apartin?nd Municipiului Baia Mare:
- cantitati minime – 24 cabine cu vas WC, 7 pisoare, 15 lavoare, situate ?n imobile apartin?nd Municipiului Baia Mare si anume:
1. Piata Pacii nr. 20;
2. Grupul de toalete situat ?n cladirea Clubului Pensionarilor din parcul „Regina Maria”
- cantitati maxime – 60 cabine cu vas WC, 15 pisoare, 30 lavoare, situate ?n imobile apartin?nd Municipiului Baia Mare si anume:
1. Piata Pacii nr. 20;
2. Grupul de toalete situat ?n cladirea Clubului Pensionarilor din parcul „Regina Maria”
3. Stadion Dealul Florilor
4. Piata Cetatii
6. Valoarea estimata maxima a achizitiei, pentru ?ntreaga durata a acordurilor-cadru pentru ambele loturi, fara TVA, este de 4.466.386,20 lei, fara T.V.A.
7. Valoarea estimata maxima pentru ?ntreaga durata a acordurilor-cadru, pentru fiecare lot ?n parte, este dupa cum urmeaza:
Lot nr.1: 3.319.791,48 lei
Lot nr.2: 1.146.594,72 lei
8. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent din cadrul fiecarui lot, fara TVA, este dupa cum urmeaza:
Lot nr.1: 829.947,87 lei
Lot nr.2: 286.648,68 lei
Valoarea estimata fara TVA: 4,466,386.2 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos va fi transmisa p?na la data si ora limita de depunere a ofertelor: ?n original, la sediul autoritatii contractante (Mun. Baia Mare, str. Gh. Sincai nr.37, parter – CIC) anexata Scrisorii de ?naintare; ?i ?n SEAP scanata, semnata cu semnatura electronica astfel ?nc?t sa fie lizibila, numai ?n format PDF/JPG. Se va constitui: a) fie pentru fiecare lot pt care se face oferta, Lot 1: 15.000 lei, Lot 2: 10.000 lei; b) fie cumulat pe ambele loturi pentru care se face oferta, dar ?n acest caz este oblig. anexarea unei declaratii cu un centralizator ?n care sa se precizeze loturile pt care s-a constituit garantia. Garantia se constituie: 1) Virament bancar ?n contul RO84TREZ4365006XXX000129 deschis la Trezoreria Baia Mare (ordinul de plata va fi confirmat de catre banca p?na la data limita de depunere a ofertelor); SAU 2) Instrument de garantare emis, ?n conditiile legii, de o societate bancara sau de asigurari, care va contine ?n mod obligatoriu toate prevederile art 87 din HG 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. ?n cazul unei asocieri, instrumentul de garantare va fi emis ?n numele asocierii sau a unui membru al asocierii cu nominalizarea tuturor celorlal?i membri ai asocierii. Garantia de particip va fi valabila 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta, este cursul BNR din data publicarii anun?ului de participare. Ofertantii care depun o Declara?ie privind incadrarea in categoria IMM, pot constitui garantia de particip la 1/2 din valoarea solicitata. In situatia in care ofertantul depune contestatie, are obligatia de a constitui garantia de buna conduita pentru intreaga perioada cuprinsa intre data depunerii contestatiei si data ramanerii definitive a deciziei Consiliului/hotararii instantei de judecata, in conformitate cu Art. I, punctul (4) din O.U.G. nr. 51/28 iunie 2014. Cuantumul garantiei de buna executie este 10 % din pretul, fara TVA, al fiecarui contract subsecvent (pentru fiecare lot ?n parte). Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau, daca partile convin, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, asa cum a fost acesta modificat prin dispozitiile H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat ?n ultimii 5 ani, prin hotar?rea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.
Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 1
Precizari:
a) ?n cazul unei oferte depuse ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr.1
b) ?n cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 1
Cerinta nr.2: Ofertantul nu trebuie sa se afle ?n niciuna dintre urmatoarele situatii:
- a intrat ?n faliment ca urmare a hotar?rii pronuntate de judecatorul-sindic;
- nu si-a ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare ?n Rom?nia sau ?n tara ?n care este stabilit;
- ?n ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a ?ndeplinit ?n mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului ?n cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
- a fost condamnat, ?n ultimii trei ani, prin hotar?rea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli ?n materie profesionala;
- prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, ?n scopul demonstrarii ?ndeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2
Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate:
- certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic ?si are sediul social, care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
- certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale care sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Precizari:
a) ?n cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 2, precum si certificatele de atestare fiscala solicitate.
b) ?n cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune o declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul nr. 2A
c) ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit certificate de tipul celor solicitate se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens.
Cerinta nr.3: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 – Formularul nr. 3
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
- Catalin Chereches – Primarul Municipiului Baia Mare;
- Istvan Ludescher – Viceprimar;
- Gabriela Hofer – Viceprimar;
- Aurica Todoran – Secretarul Municipiului Baia Mare;
- Vasile Barbul – Director general, Directia Generala Dezvoltare Publica;
- Carmen Pop – Director executiv Directia Economica;
- Lucia Radu– Director executiv Directia Cheltuieli;
- Mircea Niculae- Director executiv Directia Juridica, Administratie Publica Locala;
- Marius Aosan – Director executiv, Directia Utilitati Publice
- Carmen Zamfirescu – Director executiv Directia Achizitii;
- Aurelia Craciun-Achim – Sef Serviciul Juridic, Contencios;
- Ramona Bodzer – Sef Serviciul Achizitii Publice;
- Rodica Iosip – Sef Serviciul Utilitati Publice;
- Rodica Bozga – Sef Serviciul Buget Public;
- Angela Amalia Vasc - Sef Serviciul CTB Publica;
- Adriana Suciu – Inspector principal Serviciul Achizitii Publice;
- Cristian Nicolae Muresan - Inspector principal Serviciul Achizitii Publice;
- Marioara Mihali – Consilier superior Serviciul Utilitati Publice;
- Dan Catalin Popescu – Consilier superior Serviciul Utilitati Publice;
- Andreea Nuszbaum – Inspector principal Serviciul Utilitati Publice;
- Iustin Hagau – Consilier superior Serviciul Utilitati Publice;
- Doru Culic – Consilier superior Birou Concesiuni;
Consilieri locali: Ardelean Teodor, Bondici Serban Marius, Boros Rodica, Bota Calin Ioan, C?mpan Mihaela Elena, Cozoplean Ciprian Marius, Ghinea Laura Teodora, Grumaz Dan Andrei, Dumitru Matei, Ilie Tudorel Danut, Lupsa Stefan, Mandra Ioan, Micle Ioan Radu, Moga Liliana Reghina, Moroz Mihai, Muresan Dorel Grigore, Popa Adrian Vasile, Pop Stefan, P?rvu Ionut Rares, Rob Marinel, Vida Noemi.
Precizari:
a) ?n cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr.3
b) ?n cazul unei oferte individuale/comune sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune Formularul nr. 3
c) ?n cazul ?n care exista subcontractanti, fiecare subcontractant are obligatia de a depune Formularul nr. 3
Cerinta nr.4 - Ofertantul va prezenta un certificat de participare cu oferta independenta potrivit Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - Formularul nr. 4 Cerinta minima obligatorie valabila pentru ambele loturi:
Cerin?a nr. 1. Ofertantul trebuie sa fie legal constituit, sa aiba dreptul de a desfasura activitatea economica respectiva, iar activitatea sa-i fie autorizata de autoritatile competente.
Ofertantul va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca: operatorul economic este legal constituit; domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si este autorizat ?n conformitate cu art. 15 din Legea nr. 359/2004. Informatiile cuprinse ?n Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Documentul poate fi prezentat ?n oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu men?iunea ”conform cu originalul”/?n forma electronica, av?nd ?ncorporata, atasata sau logic asociata semnatura electronica extinsa.
Precizari:
a) ?n cazul ?n care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.
b) ?n cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, ?nsotite de traducerea acestora ?n limba rom?na de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica si financiara de a ?ncepe desfasurarea activitatilor care fac obiectul acordului-cadru si de a ?ndeplini obligatiile contractuale la termenele si standardele calitative asumate prin oferta si contract.
Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani, respectiv 2011, 2012 si 2013, trebuie sa aiba o valoare de minim:
pentru LOT 1: 1.659.850 lei;
pentru LOT 2: 570.000 lei.
Ofertantul va depune Formularul nr. 5
Se vor depune documente din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013).
Precizari:
?n cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 5. Cerinta va fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare cu privire la cifra de afaceri trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care ?l sustine, prin care aceasta confirma ca, ?n cazul ?n care contractantul ?nt?mpina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura ?ndeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va depune Formularul nr. 5 Ofertantul va depune documente doveditoare din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013). Precizari: ?n cazul unei oferte depuse in asociere, fiecare asociat are obligatia de a depune Formularul nr. 5. Cerinta va fi indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare cu privire la cifra de afaceri trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care ?l sustine, prin care aceasta confirma ca, ?n cazul ?n care contractantul ?nt?mpina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura ?ndeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa. Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an ?n parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Cerinta valabila pentru fiecare lot ?n parte
Experienta generala
Ofertantul va prezenta o lista a principalelor prestari de servicii efectuate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Serviciile trebuie sa fi fost prestate ?n ultimii 3 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.
Se va completa si se va depune Formularul nr. 6, pentru fiecare lot.
Precizari:
Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci aceasta cerinta minima se va considera ?ndeplinita ?n mod cumulativ.
Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care ?l sustine, prin care aceasta confirma ca, ?n cazul ?n care contractantul ?nt?mpina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura ?ndeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Cerinta nr. 2
Experienta similara
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta ?n prestarea de servicii similare pentru fiecare lot, prin prezentarea unui contract maxim doua contracte, emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare a caror valoare cumulata a fost de minim:
Pentru LOT 1: 829.947,87 lei, fara TVA;
pentru LOT 2: 286.648,68 lei, fara TVA.
Ofertantul va depune c?te o Fisa experienta similara (Formular nr. 7) pentru contractele care se doresc a fi luate ?n considerare ca experienta similara. Serviciile trebuie sa fi fost prestate ?n ultimii 3 ani calculati prin raportarea la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul va depune, orice document contrasemnat de beneficiarii serviciilor prestate (procese-verbale de receptie a serviciilor - daca este cazul; recomandari; documente constatatoare din partea beneficiarilor, cu privire la modul de desfasurare a contractelor declarate similare; etc.).
?n cazul ?n care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unor certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii de servicii se realizeaza printr-o declaratie pe propria raspundere a operatorului economic.
Precizari:
a) Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care ?l sustine, prin care aceasta confirma ca, ?n cazul ?n care contractantul ?nt?mpina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare va asigura ?ndeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
b) Eventualii subcontractanti nu pot sustine experienta similara a ofertantului.
c) Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci cerinta va fi ?ndeplinita prin cumul de membrii asocierii.
Cerinta nr. 3
Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului ?n bune conditii vor lucra:
Pentru Lotul nr. 1: persoane specializate ?n montarea, punerea ?n functiune si ?ntretinerea toaletelor automate racordabile.
Pentru Lotul nr. 2: minim 14 salariati pentru ?ntretinerea curateniei zilnice.
Ofertantul va depune at?t pentru Lotul 1 c?t si pentru Lotul 2, o Declaratie privind personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant - Formularul nr. 8
In cazul unei oferte in asociere, cerintele cu privire la personal se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.
Precizari:
Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale trebuie sa dovedeasca aceasta, prin prezentarea unui angajament ferm, semnat de catre persoana care ?l sustine, care trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, ?n functie de necesitatile care apar pe parcursul ?ndeplinirii contractului ?n cauza.
Cerinta nr. 4
Ofertantul va depune, pentru fiecare lot ?n parte, o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate ?n vederea asigurarii calitatii serviciilor - Formularul nr. 9, ?nsotit de documente privind proprietatea, ?nchirierea, sau alte forme de dispozitie.
?n situatia ?n care ofertantul nu detine ?n proprietate utilajele/echipamentele necesare, acesta va prezenta contracte/precontracte de ?nchiriere sau angajamentul privind dotarea corespunzatoare.
Cerinta nr. 5
?n cazul ?n care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va declara identitatea subcontractantilor, precum si partea lor de implicare ?n contract.
Ofertantul va depune Formularul nr. 10
Cerinta nr. 1
Ofertantul va prezenta pentru fiecare lot ?n parte, un certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii ?n domeniul obiectului contractului.
?n cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare ?n contract.
Se va prezenta certificatul ISO 9001:2008, ?n copie lizibila “conform cu originalul”.
Nota: Se va/vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/ dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.
Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie sa respecte pentru fiecare lot ?n parte, anumite standarde de protectie a mediului raportate la:
a) fie la Sistemul Comunitar de Management Ecologic si Audit (EMAS);
b) fie la standarde de gestiune ecologica bazate pe seriile de standard europene sau internationale ?n domeniu, certificate de organisme conforme cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau international privind certificarea.
Ofertantul va prezenta un certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor, emis de un organism independent, care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 14001:2005, un sistem de management de mediu ?n domeniul obiectului contractului.
?n cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de certificat sau echivalent pentru partea sa de implicare ?n contract.
Nota: Se va/vor accepta si ofertantul/ofertantii care dovedeste/dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul/ofertantii va/vor primi certificarea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va prezenta documentul solicitat. Se vor prezenta documentele solicitate. Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an ?n parte. Se vor prezenta documentele solicitate. Ofertantul va depune Formularul nr. 9 Ofertantul va depune Formularul nr. 10 Se va depune documentul solicitat. Se va depune documentul solicitat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19108/01.07.2014
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.09.2014 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data (reprezinta data limita de evaluare a ofertelor): 13.10.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
?n situatia ?n care doua sau mai multe oferte care se claseaza pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, ?n vederea ?ncarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi. Deoarece procedura este online corespondenta cu ofertantii va avea loc prin intermediul SEAP-ului, atasat la invitatia de participare at?t eventualele solicitari de clarificari, c?t si raspunsul ofertantului. Pentru deschiderea fisierelor postate ?n SEAP cu semnatura electronica, utilizati programul shellSAFE Verify - Utilitar gratuit cu care se poate verifica semnatura electronica si permite vizualizarea documentelor semnate electronic. ?n perioada dintre data publicarii anuntului de participare si data limita de solicitare a clarificarilor, ofertantul are posibilitatea vizitarii amplasamentelor, cu conditia ?nstiintarii autoritatii contractante si organizarea unei vizite ?n acest sens.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 /+40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cel mult 10 zile ?ncep?nd cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, ?n cond. OUG nr. 34/2006, despre un act al AC considerat nelegal. Daca priveste continutul doc. de atribuire, data luarii la cunostinta este data publicarii acesteia.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Baia Mare
Adresa postala: str. Gheorghe Sincai nr. 37 , Localitatea: Baia Mare , Cod postal: 430311 , Romania , Tel. +40 262211001 , Fax: +40 262212332 , Adresa internet (URL): www.baiamare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2014 13:06
Vizionari 419