Servicii de dirigentie de santier pentru proiectul Accesibilitate in zona turistica Clabucet Cioplea Predeal
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL PREDEAL
Numar invitatie: 365779 / 09.10.2014
Denumire contract: Servicii de dirigentie de santier pentru proiectul "Accesibilitate in zona turistica Clabucet-Cioplea-Predeal"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
ORASUL PREDEAL
Cod fiscal: 4580423, Adresa: str.Mihail,Saulescu nr.127, Predeal, Telefon: +40 0268456237, Fax: +40 0268455425
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Str.Mihail Saulescu nr.127, Predeal, Romania, cod postal: 505300, telefon:+40 0268456237, fax:+40 0268455425, persoana de contact:Popa Constanta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Str.Mihail Saulescu nr.127, Predeal, Romania, cod postal: 505300, telefon:+40 0268456237, fax:+40 0268455425, sediul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Servicii de dirigentie de santier pentru proiectul "Accesibilitate in zona turistica Clabucet-Cioplea-Predeal"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Servicii de dirigentie de santier pentru proiectul "Accesibilitate in zona turistica Clabucet-Cioplea-Predeal" cod SMIS 45717
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 358,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Ofertantii vor constitui garantia de participare ?n cuantum de 7.000 lei. Garantia de participare se constituie ?n conformitate cu prevederile art. 86 (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Formular nr.15). Contul de Trezorerie al autoritatii contractante: RO36TREZ1315006XXX012240 deschis la Trezoreria Municipiului Brasov, CF4580423. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor). ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii ( cu nominalizarea asociatilor) si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata ?n limba rom?na. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa ?n alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice. ?n cazul ofertantilor care se regasesc ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (fac?nd dovada ?n acest sens- Formular nr.14) garantia de participare se constituie ?n procent de 50% din cuantumul precizat ?n documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M.
Garantie de buna executie Garantia de buna executie se va constitui ?n cuantum de 10% din val. ctr fara T.V.A. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ?n conf. art.90 alin.(1), alin(2) din H.G. nr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, ?n cond. prev. la art.90 alin.(3) din H.G nr.925/2006. ?n acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul ?n contul deschis la dispozitia autoritatea va fi de 0.5% din pretul ctr. Fara TVA. Ofertantul declarat c?stigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a ctr. ?n cond. de mai sus cel mai t?rziu ?n term. de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanct. rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prev. art.91- 92 din H.G. nr. 925/2006. ?n cazul ofertantilor care se regasesc ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (fac?nd dovada ?n acest sens) garantia de buna executie se constituie ?n procent de 50% din cuantumul precizat ?n documentatia de atribuire. In cazul asocierii garantia va fi emisa ?n numele asocierii si va cuprinde mentiunea expresa ca respectivul instrument de garantare acopera, ?n mod similar, toti membrii asocierii (cu nominalizarea acestora).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1 Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire : - Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare Formular nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea ?n situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006) ?n cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare membru al asocierii are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. Declaratia pentru ne?ncadrarea ?n prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator, semnata de catre reprezentantul legal al acestuia, daca este cazul. Cerinta 2 Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire : - Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare Formular nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea ?n situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006) Declaratia pentru ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 lit. a), lit. c indice 1) si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator,semnata de catre reprezentantul legal al acestuia, daca este cazul. Cerinta 3 Atat operatorii economici ofertanti la procedura cat si subcontractantii si tertii sustinatori nu trebuie sa se incadreze in prevederile articolului 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere a candidatului/ofertantului (completare Formularul nr. 5 - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69 1) Autoritatea contractanta va exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: - Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri ?n cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin p?na la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla ?n relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante precum si persoanele din cadrul autoritatii contractante ce pot influenta continutul documentatiei de atribuire si/sau procedura de atribuire sunt:Cocos Liviu-primar, Iliescu Victor-viceprimar, Iuga Loredana Daniela-secretar oras/membru comisie evaluare,Kajcsa Florica-Sef serv.economic-CFP, Pop Voica-administrator public, P?ntea Ovidiu Gabriel-consilier juridic/membru de rezerva comisie evaluare , Comosu Elena consilier Birou Achizitii Publice, Investitii/membru comisie evaluare , Dan Marcela-Carmen- consilier primar/presedinte cu drept de vot comisie evaluare, Zainea Iuliana-Sef Serv.Dezv.Publica,Turism,Utilitati Publice/membru comisie evaluare, Radu Constantin-Insp.super.Serv.Urbanism,Amen.Terit.AC,Discipl.in Constr./membru comisie evaluare, Popa Constanta-Sef Bir.Achizitii Publice, Investitii, Consilieri locali:Adam Lucian,Bogdan Danut Ioan,Bordea Alina,Bucur Nicolae,Burcea Stefan,Filip Dragos Alexandru, Flesieru Sebastian Constantin,Frentiu Gabriela Cristina,Ghibea Laura, Hogea Mihaela Crinela,Nedelcu Daniel Ionut, Pop Ilie,Pop Valentin, Vitan Lucian. ?n cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare membru al asocierii are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. Declaratia privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depusa at?t de catre subcontractant, c?t si de tertul sustinator, daca este cazul. Cerinta 4 Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa completeze certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta. Modalitatea de indeplinire: completare Formular nr. 11 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?n cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei. - prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul judetului ?n care este ?nregistrat operatorul economic sau documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor si sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) – cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie Pentru persoanele fizice/juridice straine - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic care sa corespunda domeniului contractului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorii economici vor prezenta cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani (2011, 2012, 2013) care trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea de 700.000 lei Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 (Lista principalelor prestari de servicii similare) Ofertantii trebuie sa prezinte o declaratie si o lista a principalelor prestari de servicii similare din ultimii 3 ani calculate pana la data limita de depunere a ofertelor.,Cerinta 2 (Experienta similara) Ofertantul are obligatia de a face dovada prestarii in ultimii trei ani, de servicii similare cu cele ofertate, respectiv servicii de dirigentie de santier similare, duse la bun sfarsit, cu o valoare cumulate egala sau mai mare decat 300.000 lei exclusiv TVA.,Cerinta 3 : Personalul angajat si personalul implicat in derularea contractului Se vor prezenta informatii si documente pentru urmatorul personal: -efectivul mediu annual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani -personalul implicat in derularea contractului de servicii, respectiv: Se solicita persone autorizate ISC sau echivalent, in urmatoarele domenii/subdomenii de activitate: •Cod 2.2. Constructii civile, industriale si agricole categ.de importanta A,B sau C •Cod 3.3. Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu - de interes local •Cod 6.1. Lucrari tehnico-edilitare de alimentari cu apa si de canalizare • Cod 8 Instalatii aferente constructiilor , respectiv subdomeniile cod 8.1. instalatii electrice , cod 8.2. inst.sanitare, termoventilatii •Cod 9.1. retele electrice Specializarile solicitate trebuie certificate prin prezentarea de documente justificative si pot fi detinute de o singura persoana sau in mod cumulativ de mai multe persoane cu autorizatie in domeniile/subdomeniile de mai sus sau conform prevederilor art.10 din Ord.1496/2011 pentru aprobarea Procedurii de autorizare a dirigintilor de santier. Pentru operatorii economici care prezinta experti straini, se vor prezenta certificatele/atestatele echivalente emise de autoritatile de certificare abilitate din tara de rezidenta, in copie insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Echipa propusa de ofertant trebuie sa cuprinda si un topometrist.,Informatii privind tertul sustinator tehnic Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr.34/2006 Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c indice 1) si d) si art.69 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.,Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Subcontractantul nu trebuie sa se afle ?n situatia prevazuta de art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Nota: La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale vor fi luate ?n considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor nominalizati ?n oferta, exclusiv pentru partea lor de implicare ?n executarea contractului, daca sunt prezentate documente relevante ?n acest sens.,Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect
Program / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2014 12:24
Vizionari 404