Servicii de deratizare si dezinsectie in statiile ST Cluj
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Numar invitatie: 366310 / 22.10.2014
Denumire contract: Servicii de deratizare si dezinsectie in statiile ST Cluj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.
Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
SUCURSALA DE TRANSPORT CLUJ - str. Memorandumului nr. 27, etaj IV, Cluj Napoca, Romania, cod postal: 400114, telefon:+40 264405589, fax:+40 264405500, persoana de contact:COSMIN GEODESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
SUCURSALA DE TRANSPORT CLUJ, str. Memorandumului nr. 27, etaj IV, Cluj Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Servicii de deratizare si dezinsectie in statiile ST Cluj
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Servicii de deratizare si dezinsectie in statiile ST Cluj conform solicitarilor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 90923000-3 - Servicii de deratizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1,785 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare 30 lei. Ofertantul are obligatia de a prezenta Garantia de participare la procedura. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. La modul de constituire al garantiei de participare : se vor avea in vedere prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 precum si modalitatea depunerii in numerar la casieria autoritatii contractante. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovada constituirii garantiei de participare cu documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM, conform art. 6 din Legea 346/2004. Valabilitatea Garantiei pentru participare la licitatie este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare poate fi retinuta in urmatoarele situatii: - oferta a fost retrasa in perioada de valabilitate; - oferta este declarata castigatoare si nu este constituita garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; - oferta fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 7% din valoarea contractului de servicii fara TVA. La modul de constituire al garantiei de buna executie se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. (1-3) din H.G. nr. 925/2006 si prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare –formular anexat. 2. Declaratie cu privire la ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gaseste ?n nici o situatie din cele precizate la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 - formular anexat. 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare - Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gaseste ?n situatiile prevazute la art.69 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 - formular anexat. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire sunt: Director Sucursala: Claudia Anastase Director Tehnic Sucursala: Ciprian Bud in calitate de inlocuitor al directorului de sucursala Director Economic Sucursala: Leontina Magdas Alte persoane care semneaza documente in legatura cu procedura de atribuire: Adela Moldovan, Cosmin Geodescu, Codruta Hantig, Angela Brad, Lucian Bondor, Sorana Serbanescu, Andrada Pacurar, Mioara Vaida, Romulus Matei, Gheorghe Augustini, Bianca Terebes, Mariana Haiduc, Gabriela Flueras, Calin Groza. 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - formular anexat 5.Certificate privind taxele si impozitele -5.a) Certificat privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local – formular tip emis de autoritatile competente. 5.b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului -formular tip emis de autoritatile competente. Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele se vor prezenta in original‚ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. 1.Persoane juridice/fizice romane - Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale-obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”/electronica. In cazul prezentarii certificatului in copie conforma cu originalul, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. -informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. 2.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 3. Dotarile tehnice (utilaje, echipamente) - Informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul / ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru ?ndeplinirea contractului.,2. Informatii privind asociati (daca exista),1. Informatii privind subcontractantii (daca exista) Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Din S.E.A.P. sau la cerere se transmite prin e-mail.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2014 16:12
Vizionari 375