Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Servicii de deratizare si dezinsectie in statiile ST Cluj

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.

Numar invitatie: 366310 / 22.10.2014

Denumire contract: Servicii de deratizare si dezinsectie in statiile ST Cluj

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.

Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

SUCURSALA DE TRANSPORT CLUJ - str. Memorandumului nr. 27, etaj IV, Cluj Napoca, Romania, cod postal: 400114, telefon:+40 264405589, fax:+40 264405500, persoana de contact:COSMIN GEODESCU

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

SUCURSALA DE TRANSPORT CLUJ, str. Memorandumului nr. 27, etaj IV, Cluj Napoca

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Electricitate

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Servicii de deratizare si dezinsectie in statiile ST Cluj

II.1.2) Tip contract: Servicii

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Servicii de deratizare si dezinsectie in statiile ST Cluj conform solicitarilor din caietul de sarcini.

II.1.6) CPV: 90923000-3 - Servicii de deratizare (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 1,785 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare 30 lei. Ofertantul are obligatia de a prezenta Garantia de participare la procedura. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. La modul de constituire al garantiei de participare : se vor avea in vedere prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 precum si modalitatea depunerii in numerar la casieria autoritatii contractante. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta atasat dovada constituirii garantiei de participare cu documentele care dovedesc inregistrarea ca IMM, conform art. 6 din Legea 346/2004. Valabilitatea Garantiei pentru participare la licitatie este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare poate fi retinuta in urmatoarele situatii: - oferta a fost retrasa in perioada de valabilitate; - oferta este declarata castigatoare si nu este constituita garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; - oferta fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 7% din valoarea contractului de servicii fara TVA. La modul de constituire al garantiei de buna executie se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. (1-3) din H.G. nr. 925/2006 si prevederile H.G. nr. 1045/2011.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare –formular anexat. 2. Declaratie cu privire la ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gaseste ?n nici o situatie din cele precizate la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 - formular anexat. 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare - Declaratie pe proprie raspundere ca nu se gaseste ?n situatiile prevazute la art.69 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului 34/2006 - formular anexat. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in sensul organizarii, derularii si finalizarii procedurii de atribuire sunt: Director Sucursala: Claudia Anastase Director Tehnic Sucursala: Ciprian Bud in calitate de inlocuitor al directorului de sucursala Director Economic Sucursala: Leontina Magdas Alte persoane care semneaza documente in legatura cu procedura de atribuire: Adela Moldovan, Cosmin Geodescu, Codruta Hantig, Angela Brad, Lucian Bondor, Sorana Serbanescu, Andrada Pacurar, Mioara Vaida, Romulus Matei, Gheorghe Augustini, Bianca Terebes, Mariana Haiduc, Gabriela Flueras, Calin Groza. 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - formular anexat 5.Certificate privind taxele si impozitele -5.a) Certificat privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local – formular tip emis de autoritatile competente. 5.b) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului -formular tip emis de autoritatile competente. Certificatele mentionate mai sus trebuie sa prezinte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificatele se vor prezenta in original‚ copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. 1.Persoane juridice/fizice romane - Inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalele teritoriale-obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”/electronica. In cazul prezentarii certificatului in copie conforma cu originalul, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. -informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. 2.Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: 3. Dotarile tehnice (utilaje, echipamente) - Informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul / ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru ?ndeplinirea contractului.,2. Informatii privind asociati (daca exista),1. Informatii privind subcontractantii (daca exista) Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

Din S.E.A.P. sau la cerere se transmite prin e-mail.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2014 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2014 16:12
Vizionari 375