Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Servicii de curatenie BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA

Numar invitatie: 366875 / 04.11.2014

Denumire contract: Servicii de curatenie

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

BIROUL ROMAN DE METROLOGIE LEGALA

Cod fiscal: RO 4283376, Adresa: Sos. Vitan Barzesti, nr. 11, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213320954, Fax: +40 213320615

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Locul de depunere a ofertelor: Bld. Gh. Chitu, nr. 58, secretariat, parter. Locul de deschidere a ofertelor: Bld. Gh. Chitu, nr. 58, sala de sedinte, Craiova, Romania, cod postal: 200541, telefon:+40 251510204, fax:+40 251510042

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Bld. Gh. Chitu, nr. 58, sala de sedinte, Craiova, Romania, cod postal: 200541, telefon:+40 251510204, fax:+40 251510042

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Altele (BRML este organ de specialitate al administratiei publice centrale, responsabil cu asigurarea reglementarilor metrologice, mijloacelor tehnice si actiunilor necesare obtinerii credibilitatii rezultatelor masurarilor, precum si cu exercitarea, ?n numele statului, a controlului metrologic legal, la nivel national.)

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Servicii de curatenie

II.1.2) Tip contract: Servicii

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

?n vederea desfasurarii ?n bune conditii a activitatilor specifice, Biroul Rom?n de Metrologie Legala prin Directia de Metrologie Legala Craiova, situata in bd. Gh. Chitu, nr. 58, Craiova, Romania, tel 0251/510204, fax: 0251/510042, intentioneaza sa achizitioneze SERVICII DE CURATENIE, necesare pentru ?ntretinerea spatiilor destinate desfasurarii activitatii la Biroului Rom?n de Metrologie Legala - Directia Regionala de Metrologie Legala Craiova cu serviciile judetene din subordine: SJML Gorj, SJML Mehedinti, SJML Olt. Valoarea minima estimata a contractului p?na la data de 31.12.2014 este de 13.360,00 lei fara TVA, ?n functie de care se vor elabora si evalua ofertele. Conform articolului 6, alineatul 3 din Hotar?rea Guvernului 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suplimentarea serviciilor de curatenie, deja achizitionate, p?na la data de 30.04.2015 se va realiza ?n limita valorii estimate, de 26.720,00 lei fara TVA. Valoarea estimata globala a contractului initial de 40.080,00 lei fara TVA, s-a determinat prin luarea ?n considerare a valorii minime estimate a contractului p?na la data de 31.12.2014, respectiv de 13.360,00 lei fara TVA, ?n functie de care se va/vor elabora si evalua oferta/ofertele si a valorii estimate aferenta suplimentarii la nivelul maxim prevazut a cantitatilor de servicii, respectiv de 26.720,00 lei fara TVA ?n functie de care se va ?ncheia actul aditional p?na la data de 30.04.2015, conform nevoilor/necesitatilor autoritatii contractante, cu respectarea prevederilor legale si cu conditia existentei resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Optiuni: Suplimentare conform art. 6, alin. 3 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.

II.1.6) CPV: 90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 13,360 - 40,080 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Ofertantii vor constitui garantia de participare in cuantum de 267,20 lei = 2% din valoarea estimata a contractului fara tva, cu respectarea articolului 431*) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului numarul 34/2006 si articolelor 84 - 88 din Hotar?rea Guvernului numarul 925/2006. Garantia de participare este irevocabila si se constituie prin viramament bancar cu conditia confirmarii acestuia de catre banca p?na la data deschiderii ofertelor, ?n contul RO63TREZ7045005XXX000140 deschis la Trezoreria Sector 4 Bucuresti sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, din Rom?nia sau din strainatate, care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada solicitata – Scrisoare de garantie - Formular 7(model) sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor articolului 86 alin. (2)–(4) din H.G. numarul 925/2006. Prin exceptie garantia de participare se poate constitui prin depunere la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca p?na la data deschiderii ofertelor sau a unor sume ?n numerar; Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata si legalizata ?n limba rom?na. Pentru garantia de participare depusa ?n alta moneda dec?t RON, echivalenta se va efectua la cursul de reconversie afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei respectiv 60 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. Ofertantul trebuie sa faca dovada constituirii garantiei de participare cel mai t?rziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se retine/restituie ?n conformitate cu articolele 87, respectiv 88 din H.G. numarul 925/2006.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Declaratii privind eligibilitatea. 1.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, - Formular 1. 2.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 2. Documente de confirmare:1. Certificat de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii admistrativ teritoriale pe raza careia ?si are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat. (operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor). Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate ?n derularea contractului. 2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local, care sa ateste ?ndeplinirea obligatiilor fata de bugetul local. (operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor).Se solicita doar pentru punctul/punctele de lucru implicate ?n derularea contractului. Nota: ?n masura ?n care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, pentru demonstrarea ?ndeplinirii criteriului de calificare, ofertantii au dreptul de a prezenta initial ?n conformitate cu prevederile art. 11, alin. 4 ale Hotar?rii Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, doar o declaratie pe propria raspundere – Formular C, semnata de reprezentantii sai legali sau dupa caz, de catre alta persoana autorizata sa-l reprezinte prin care confirma ca ?ndeplineste cerinta de calificare astfel cum a fost solicitata. Declaratia va fi ?nsotita de o anexa ?n care ofertantii trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de ?ndeplinire a cerintei solicitate. Conditie de calificare: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat ?nlesniri la plata de catre organele competente si ?n masura ?n care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care ?nregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, ?n conformitate cu prevederile Legii numarul 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc.) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. (operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor). - ?ncadrarea ?n una sau mai multe dintre situatiile prevazute la articolul 180 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conduce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, conform prevederilor articolului 36, alineatul (1), litera b.) din Hotar?rea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind ?ncheierea contractului, conform prevederilor articolului 81 din Hotar?rea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ?n cazul ?n care operatorul economic se ?ncadreaza ?n una sau mai multe dintre situatiile prevazute la articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea contractanta va declara oferta ca fiind inacceptabila, conform prevederilor articolul 36, alineatul (1), litera b din Hotar?rea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si respingerea acesteia din procedura de achizitie publica privind ?ncheierea contractului, conform prevederilor articolului 81 din Hotar?rea Guvernului numarul 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere/nu se emit documente de tipul celor solicitate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la articolele 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva din care sa reiasa ca nu se ?ncadreaza ?n niciuna din situatiile prevazute la articolul 180 si articolul 181 din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. - ?n cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine, documentul/documentele va/vor fi transmis(e) ?n limba ?n care au fost emise, ?n original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"), ?nsotit(e) de o traducere autorizata a acestuia/acestora ?n limba rom?na. 3.Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la articolul 69^(1) (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a guvernului numarul 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formular D. Se va prezenta at?t de subcontractant c?t si de tertul sustinator (daca este cazul). Nota: Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii, implicate ?n organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie publica: Fanel Iacobescu, Valentin Patasanu, Mirella Buzoianu, Gabriel Condrache, Raluca Savu, Adrian Victor Meca, Julieta Lenus CelMare, Costin Gheorghe, Bogdan Avram, Gruia Florin, Moia Angelica, Georgescu Albert, Anghel Adriana Aurelia, Zgovancu Petrica, Rosca Emanoil Razvan, Ramboiu Dumitru, Balsanu Cristina, Mitrana Gabriela, Tanase Lavinia, Draguceanu Paula. Documente de verificare: extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator ?n cazul societatilor pe actiuni. 4. Pentru certificarea faptului ca participarea ofertantilor la procedura de atribuire este ?n concordanta cu regulile de concurenta - Certificat de participare la procedura de achizitie publica cerere de oferte, cu oferta independenta, conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 al presedintelui Anrmap - Formular 5.2. Nota: a) Pentru Certificatul de atestare fiscala si pentru Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale se va permite depunerea/prezentarea acestora, ?n oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul"). b) Toate documentele ?ntocmite/emise de catre ofertant/ofertanti cu scopul participarii la prezenta procedura de achizitie publica initiata ?n vederea ?ncheierii contractului se vor prezenta ?n original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) (daca este cazul). c) Documentele / declaratiile / certificatele /emise de terta parte (institutii competente) vor fi prezentate ?n limba rom?na si vor ?ndeplini una din urmatoarele conditii de forma: original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica “conform cu originalul“), ?n masura ?n care prezentarea ?n una din cele trei forme nu contravine instructiunilor si reglementarilor legale. Autoritatea contractanta ?si rezerva dreptul de a solicita ofertantului declarat c?stigator prezentarea acestor documente ?n forma original/copie legalizata, ?n cazul ?n care acestea au fost depuse ?n procedura ?n forma “copie conform cu originalul”. d) Documentele emise ?n alta limba se prezinta ?n original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul") si vor fi ?nsotite de traducerea autorizata a acestora ?n limba rom?na. ?nregistrare: 1. Pentru persoane juridice rom?ne: Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma ?nregistrarea si domeniul de activitate. Documente de confirmare: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, de pe l?nga tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul ?si are sediul, ?n original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica “conform cu originalul“). Informatiile cuprinse ?n certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, de pe l?nga tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul ?si are sediul trebuie sa fie reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului. Ofertantul clasat pe primul loc, va transmite pentru conformitate ?n original sau copie legalizata certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului, de pe l?nga tribunalul teritorial pe raza caruia ofertantul ?si are sediul, ?n situatia ?n care acesta a fost prezentat ?n cadrul documentelor de calificare ?n copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, “conform cu originalul“). 2. Pentru persoane fizice rom?ne autorizate: Autorizatie de functionare / altele echivalente (documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.), ?n original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica “conform cu originalul“). 3. Pentru persoane juridice /fizice straine: - Documente care dovedesc forma de ?nregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile/legile din tara de rezidenta ?n care ofertantul este stabilit. (se va verifica prin accesarea http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do). – Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic ?n curs. Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documentele/ declaratiile/ certificatele, etc. ?n original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica “conform cu originalul“), ?nsotite de traducerea autorizata a acestora ?n limba rom?na. Nota:- Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate ?n favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre terti sustinatori; - ?n cazul depunerii unei oferte ?n asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra ?ndeplinirea cerintei pentru partea din acordul-cadru pe care o realizeaza. Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita prezentarea certificatului constatator eliberat de MJ - ORC, sau extras din Registrul actionarilor/asociatilor, certificate de administrator ?n cazul societatilor pe actiuni, etc. pentru a se asigura ca niciunul dintre ofertanti nu se afla ?n situatiile de excludere pe conflict de interese.- ?n cazul depunerii documentelor ?n copie simpla autoritatea contractanta ?si rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor ?n cauza. Nota: Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate ?n cadrul acestei sectiuni ?n oricare din formele: original/copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata pe care se va specifica "conform cu originalul").

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Informatii generale si informatii privind cifra de afaceri anuala ?n domeniul de activitate aferent obiectului contractului, din ultimii 3 ani, respectiv pentru anii 2011, 2012 si 2013; Daca situatiile financiare sunt ?ntocmite ?n alta moneda, pentru conversie, echivalenta leu/valuta se va efectua pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicat de BNR pentru anii 2011, 2012 si 2013. Documente de confirmare privind cifra de afaceri anuala ?n domeniul de activitate aferent obiectului contractului declarata ?n Formularul numarul 3: bilanturi contabile/extrase de bilant, raport de audit (dupa caz) sau orice alte documente echivalente (declaratie fiscala, balanta de verificare, etc.), relevante ?n sustinerea ?ndeplinirii cerintei de calificare, ?ntocmite ?n conformitate cu prevederile legale ?n vigoare depuse si ?nregistrate la organele competente (dupa caz), din ultimii 3 ani ?n original, copie legalizata sau copie simpla lizibila (copie semnata si stampilata, pe care se va specifica “conform cu originalul“).,Nota: Eventualilor subcontractanti nu li se impune ?ndeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea economica si financiara. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: O lista a principalelor prestari de servicii similare cu obiectul contractului efectuate ?n ultimii 3 ani lu?nd ?n calcul data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, contin?nd sub forma tabelara principalele valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Daca situatiile, documentele sunt ?ntocmite ?n alta moneda,pentru conversie, echivalenta leu/valuta se va efectua pentru valoarea medie anuala a cursului valutar de referinta publicat de BNR pentru anii 2011, 2012, 2013 si pentru eventuala experien?a din perioada 01.01.2014 si p?na la data limita de depunere a ofertei/ofertelor pentru valoarea medie lunara a cursului valutar de referinta publicat de BNR pentru luna august 2014. Ofertantii vor trebui sa sustina experienta similara prin prezentarea principalelor prestari de servicii similare obiectului contractului ?n ultimii 3 ani, care vor indica beneficiarul/beneficiarii indiferent daca acesta/acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, valoarea, cantitatea si perioada de prestare de la data limita stabilita de depunere a ofertelor. Prestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. ?n cazul ?n care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii similare se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.,Nota: Documente de confirmare privind lista principalelor prestari de servicii similare cu obiectul contractului efectuate ?n ultimii 3 ani, declarate ?n Formularul 4S: Prestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiar. ?n cazul ?n care beneficiarul este client privat si, din motive obiective, operatorul/operatorii economic/economici nu are/au posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului/operatorilor economic/economici; Certificarile/documentele trebuie sa fie datate, semnate ?n clar si fara prescurtari si trebuie sa contina informatii privind beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati publice sau clienti privati, obiectul contractului/contractelor, perioada, durata si valoarea serviciilor prestate, daca acestea au fost duse la bun sf?rsit. Prin formula „servicii duse la bun sf?rsit” se ?ntelege: - servicii receptionate partial; - servicii receptionate la sf?rsitul prestarii (sf?rsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie). Autoritatea contractanta va accepta si va considera cerinta ?ndeplinita daca operatorul/operatorii economic/economici prezinta ca experienta similara oricare varianta din cele mentionate. Nota: Modul de ?ndeplinire a obligatiilor contractuale se poate demonstra si pe baza informatiilor cuprinse ?n documentele constatatoare eliberate de autoritatea contractanta la finalizarea contractului/contractelor de servicii prestat/prestate ?n ultimii trei ani sau prin alte documente edificatoare cum ar fi: copii dupa: a) procese-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar, b) partile relevante ale contractului/contractelor respectiv: partile, obiectul contractului, durata, valoare, semnaturi si recomandari din partea beneficiarului/clientului din care sa reiasa ca au fost prestate p?na la data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor, servicii similare.,O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ?n ultimii 3 ani;,Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru ?ndeplinirea contractului de servicii; Ofertantul/ofertantii va/vor prezenta informatii referitoare la studiile de specialitate, pregatirea profesionala si calificarea personalului ?n domeniul serviciilor de curatenie. Daca este cazul si doar daca este declarat c?stigator, ofertantul va prezenta angajamente, contracte de colaborare individuale, etc. cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai acestuia.Totodata, pentru pre?nt?mpinarea situatiilor ?n care pe parcursul prestarii contractului, operatorul/operatorii economic/economici, ar urma sa se confrunte cu indisponibilitatea anumitor persoane propuse, din motive aflate ?n afara controlului acestuia/acestora, se va completa ?n mod obligatoriu un angajament privind resursele umane prin care, operatorul/operatorii economic/economici se angajeaza la ?nlocuirea respectivelor persoane numai cu persoane av?nd cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate ?n calcul la evaluarea ofertei/ofertelor.,Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii; Documente de confirmare: Dotare tehnica. Declaratie referitoare la dotarea cu echipamentele tehnice/utilajele/instalatiile, de care poate dispune operatorul/operatorii economic/economici pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii. Documente care atesta detinerea (dotare proprie/?nchiriere/alte forme de punere la dispozitie) utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice, implicate ?n realizarea obiectului contractului.,Nota: Operatorul/operatorii economic/economici trebuie sa faca dovada ca are/au ?n dotarea sa/lor sau ca dispune/dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/conventii de ?nchiriere) de o serie de utilaje/instalatii/echipamente tehnice/mijloace de masurare specifice pentru ?ndeplinirea contractului.,Informatii privind asocierea (daca este cazul). ?n cazul ?n care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa ?ndeplineasca individual cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale si sa ?ndeplineasca cumulativ cerintele privind capacitatea economica si financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala.,Nota: Daca un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor grupului.,Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), ?nsotite de acordurile de subcontractare. Eventualilor subcontractanti nu li se impune ?ndeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica si/sau profesionala. dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau ?n considerare pentru partea lor de implicare ?n contractul care urmeaza sa fie ?ndeplinit, daca sunt prezentate documente relevante ?n acest sens. Dovezi prezentate de operatorul/operatorii economic/economici care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al calitatii – Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al calitatii la ofertant/ofertanti, pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, ?n conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor. Nu se admit societati ?n curs de certificare, cu exceptia situatiei ?n care ofertantul/ofertantii fac/face dovada ca a fost luata decizia de certificare si nu a fost ?nca emis certificatul. (conform principiului recunoasterii reciproce se vor accepta si alte cerificate, emise de organisme acreditate); Operatorul/Operatorii economic/economici care nu detine/detin un astfel de certificat va/vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca, ?ndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.,Nota: Operatorul/Operatorii economic/economici care nu detine/detin un astfel de certificat va/vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca ?ndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Nota: a) Eventualii subcontractanti nu trebuie sa ?ndeplineasca cerintele de calificare privind standardele de asigurare a calitatii. b) Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de tertul/tertii sustinator/sustinatori ?n favoarea ofertantului/ofertantilor. c) Pentru situatiile ?n care se depun oferte ?n asociere cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie ?ndeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.,Dovezi prezentate de operatorul/operatorii economic/economici care sa confirme/ateste asigurarea, implementarea si mentinerea unui nivel corespunzator al protectiei mediului – Documente emise de organisme nationale sau internationale independente acreditate, care sa confirme certificarea sistemului de management al protectiei mediului la ofertant, pentru activitatile care fac obiectul contractului, ?n conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertei/ofertelor. Nu se admit societati ?n curs de certificare, cu exceptia situatiei ?n care ofertantul/ofertantii fac/face dovada ca a fost luata decizia de certificare si nu a fost ?nca emis certificatul. (conform principiului recunoasterii reciproce se vor accepta si alte cerificate, emise de organisme acreditate); Operatorul/Operatorii economic/economici care nu detine/detin un astfel de certificat va/vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca, ?ndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.,Nota: Operatorul/Operatorii economic/economici care nu detine/detin un astfel de certificat va/vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca ?ndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta. Nota: a) Eventualii subcontractanti nu trebuie sa ?ndeplineasca cerintele de calificare privind standardele de asigurare, implementare si mentinere a unui nivel corespunzator al protectiei mediului. b) Documentele privind standardele de asigurare a calitatii nu pot fi prezentate de tertul/tertii sustinator/sustinatori ?n favoarea ofertantului/ofertantilor. c) Pentru situatiile ?n care se depun oferte ?n asociere cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie ?ndeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2014 12:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.11.2014 12:15

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 03.11.2014 11:37
Vizionari 524