Servicii de cadastru si intabulare
Detalii procedura
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar anunt: 151481 / 13.06.2014
Denumire contract: Servicii de cadastru si intabulare
Stare procedura: In desfasurare
Moneda in care se transmite oferta de pret: USD
Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: P-ta C.I.MOTAS NR.4 , Localitatea: Medias , Cod postal: 551025 , Romania , Punct(e) de contact: Adrian Iustin Taran , Tel. +40 269201020 , Email: adrian.taran@romgaz.ro , Fax: +40 269846901 , Adresa internet (URL): www.romgaz.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SNGN ROMGAZ SA - SUCURSALA DE PRODUCTIE ENERGIE ELECTRICA IERNUT
Adresa postala: Strada Energeticii nr.1, Iernut, judetul Mures , Localitatea: Iernut , Cod postal: 545100 , Romania , Punct(e) de contact: SPEE Iernut - Serviciul Achizitii , Tel. +40 265471333 , Email: secretariat.iernut@romgaz.ro , Fax: +40 265471494
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SNGN ROMGAZ SA - SUCURSALA DE PRODUCTIE ENERGIE ELECTRICA IERNUT
Adresa postala: Strada Energeticii nr.1, Iernut, judetul Mures , Localitatea: Iernut , Cod postal: 545100 , Romania , Punct(e) de contact: SPEE Iernut - Serviciul Achizitii , Tel. +40 265471333 , Fax: +40 265471388
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SNGN ROMGAZ SA - SUCURSALA DE PRODUCTIE ENERGIE ELECTRICA IERNUT
Adresa postala: Strada Energeticii nr.1, Iernut, judetul Mures , Localitatea: Iernut , Cod postal: 545100 , Romania , Punct(e) de contact: SPEE Iernut - Serviciul Achizitii , Tel. +40 265471333 , Email: secretariat.iernut@romgaz.ro , Fax: +40 265471388
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii de cadastru si intabulare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul SPEE Iernut, strada Energeticii nr.1 Iernut, judetul Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intabulare, intabularea unor constructii noi :
- deposit de deseuri nepericuloase inchis
- microcantina
- platform de depozitare temporara deseuri nepericuloase
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de cadastru si intabulare, intabularea unor constructii noi, si anumea :
- Depozit de deseuri nepericuloase inchis
- Microcantina
- Platforma de depozitare temporara deseuri nepericuloase
Valoarea totalã estimatã fãrã TVA - 15000 RON echivalentul a 3412 EURO (1 Euro = 4,3958 lei curs BNR la data de 27.05.2014)
Valoarea estimata fara TVA: 15,000 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 250 lei. Data de referinta la care se face echivalentul in lei a GP depuse constituite in alte valute (daca e cazul) este cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor la cursul comunicat de BNR. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile calendaristice de la data limita pentru primirea ofertelor. In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prevazute in Legea nr.346/2004) GP se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in DA. Modul de constituire a garantiei de participare (conform art.86 din HG 925/2006,republicata): printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara ?n favoarea autoritatii contractante-conform Formular 11 din sectiunea ”Formulare”) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA. prin virament de plata in contul BCR – Agentia Iernut : RO90 RNCB 0189 1313 8610 0001. In acest caz ordinul de plata sau fila CEC trebuie sa fie confirmate de banca emitenta Depunerea la caseria unitatii a sumei in numerar . Documentul care dovedeste constituirea GP se va prezenta cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Nerespectarea termenului de depunere (data si ora), nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantum, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, duce la respingerea ofertei in conformitate cu art.33 alin.(3) lit.b din HG 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii:5 % din pretul contractului fara TVA . Garantia de buna executie se poate constitui in una din formele prevazute in art. 90 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu art. 92 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe proprie raspundere completata ?n conformitate cu Formularul nr.6 din sectiunea III Formulare. Documentele solicitate pentru ne?ncadrarea ?n prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 - Completare Formular nr.7 din sectiunea III Formulare. Documentele solicitate pentru ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 lit. a) c1) ,d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.
3.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale :
- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) Se solicita ca ofertantul/candidatul sa nu aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.
- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) Se solicita ca ofertantul/candidatul sa nu aiba datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.
Se va permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele – original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul,,
4.Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independent - Certificat de participare la cerere de
oferte cu oferta independenta, din sectiunea III, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract – Formular 10
5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1
din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr.9 din sectiunea III - “Formulare”. Persoane cu functii de decizie din cadrul SNGN Romgaz SA : Director General SNGN Romgaz SA : ing. Metea Virgil Marius ; - Director SPEE Iernut: ing. Bircea Angela ; - Director Tehnic SPEE Iernut :ing.David Stefan ; -Director Economic SPEE Iernut : ec. Vlassa Ramona ; Director Comercial-Marketing SPEE Iernut: ing. Maria Oprea ;inginer sef SPEE Iernut : Ocrainiciuc Mihail. Membrii comisiei de evaluare :Oprea Maria-presedinte ; membrii: Balea Cristina, Santa Cristina, Detesan Horatiu, Havadi Istvan. Formularul se va completa si pentru tert/subcontractant daca e cazul.
Se va permite depunerea documentelor solicitate ?n cadrul acestei sectiuni ?n oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. 1.Certificat constatator - Certificat Constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea „in conformitate cu originalul”) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie , va prezenta, pentru conformitate documentul in original / copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
2.Autorizatia de functionare pentru persoane fizice romane - „Autorizatia de functionare” / altele echivalente (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea „in conformitate cu originalul”), document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de ?ndeplinirea contractului. (completata, semnata si parafata de autoritatile competente)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Standarde de asigurarea calitatii - Ofertantul va prezenta obligatoriu documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii : Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, valabil la data limita pentru depunerea ofertelor.
Modalitate de indeplinire : Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Standarde de asigurarea calitatii - Ofertantul va prezenta obligatoriu documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii : Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent, valabil la data limita pentru depunerea ofertelor.
Modalitate de indeplinire : Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii suplimentare despre licitatia electronica : Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului repetitiv de ofertare : pretul total. Nu exista limite ale valorilor pana la care elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare poate fi imbunatatit. Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la : - Cea mai buna oferta si - Numarul participantilor la licitatia electronica Nu se utilizeaza pasul de licitare. In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa. Numarul de runde ale licitatiei electronice : 1. Durata unei runde : 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2014 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2014 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: USD
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.07.2014 12:00
Locul: Strada Energeticii nr.1, Iernut, judetul Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire ?ncarcate ?n SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica). 1. Daca ofertantul alege sa uzeze de dreptul prevazut la art.11, alin. (4) din HG 925/2006, atunci va prezenta toate documentele ?n termen de 3 zile lucratoare de la data transmiterii solicitarii (art. 11, alin. (5) din HG 925/2006). 2. Ulterior etapei finale de licitatie electronica, in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.2562 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNGN ROMGAZ SA - Biroul Juridic al SPEE Iernut, interior 329
Adresa postala: Strada Energeticii nr.1, Iernut, judetul Mures , Localitatea: Iernut , Cod postal: 545100 , Romania , Tel. +40 265471333 , Email: secretariat.iernut@romgaz.ro , Fax: +40 265471388
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2014 07:47
Vizionari 342