Servicii de audit al proiectului \"Finalizarea statiei de epurare Glina, reabilitarea principalelor colectoare de canalizare si a canalului colector Dambovita (Caseta)\"
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 060042 , Romania , Punct(e) de contact: DANIELA MINCU , Tel. +40 213055530 , Email: Daniela.mincu@bucuresti-primaria.ro , Fax: +40 213055587 , Adresa internet (URL): www.pmb.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Servicii de audit al proiectului \"Finalizarea statiei de epurare Glina, reabilitarea principalelor colectoare de canalizare si a canalului colector Dambovita (Caseta)\"
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Verif implemen proiect ce face ob prez contr. de catre Auditor prin aplic de proc specif de auditare, precum si transm catre Achiz a rap constat factuale cu privire la proced execut. Proiect cupr. 6ctr lucr, 2ctr asis tehn, 1 ctr. sv. Audit. va intoc 4 rap interm sem,3rap interm anuale,2 rap finale.
Valoarea estimata fara TVA: 1,759,200 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Durata: 47 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
SE va aplica procedura de achizittie publica- licitatie deschisa cu aplicarea criteriului de atribuire\"pretul cel mai scazut\".A.C. nu doreste sa beneficieze de reducerile de termene cf legislatiei.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantia de participare-2% din valoarea estimata fara TVA, garantie de buna executie-10% din pretul contractului, fara TVA, valabilitate ofera/garantie-90 zile
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia ?n domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2013 13:08
Vizionari 323