Servicii de arhitectura interioara, elaborare proiect muzeotehnic in incinta obiectiv Cetatea de Scaun a Sucevei
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
MUZEUL BUCOVINEI
Cod fiscal: 4244628, Adresa: Str. Stefan cel Mare Nr.33, Suceava, Suceava, Telefon: 0230 216439, Fax: 0230 522979
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Mun. Suceava, Str. Ana Ipatescu Nr. 1, Etaj 2., SUCEAVA, Romania, cod postal: 720026, telefon:+40 230216439, fax:+40 230522979
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Mun. Suceava, Str. Ana Ipatescu Nr. 1, Etaj 2., SUCEAVA, Romania, cod postal: 720026, telefon:+40 230216439, fax:+40 230522979
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Servicii de arhitectura interioara - elaborare proiect muzeotehnic in incinta obiectiv Cetatea de Scaun a Sucevei
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
“Servicii de arhitectura – proiectare muzeotehnica a spatiilor expozitionale din interiorul Cetatii de Scaun a Sucevei” in cadrul Program „Cetatea de Scaun a Sucevei – o noua epoca” Suprafata expozitionala – cca 1120 mp, in care se vor amenaja – spatii expozitionale. Serviciile solicitate constau in – realizare proiect muzeotehnic constand in – realizare concept expozitional, concept grafic, simulari 3D spatii expozitionale, proiect light design, proiect tehnic toate acestea raportandu-se la tematica expozitionala aprobata de Consiliul Stiintific al Muzeului Bucovinei. Pe parcursul realizarii investitiei prestatorul va asigura si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executiei.
II.1.6) CPV: 79932000-6 - Servicii de arhitectura de interior (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112,903.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantie de participare - 2.250 Lei. In cazul IMM-urilor - conform Legii 346/2004 acesttea beneficiaza de reducere cu 50%. In cazul constituirii in alte valute echivalenta in lei se face la curs BNR valabil cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertei mentionata in Invitatia de participare. Garantia de articipare se va constitui cu valabilitate de 60 zile de la data limita de depunere a ofertei. Se poate constitui in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie pentru participarea cu oferta emisa de catre o Banca/Societate de asigurari - se prezinta in original si va avea valabilitate 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor - Virament in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria mun. Suceava, IBAN: RO80TREZ5915006XXX000194, CIF 4244628 - in acest caz se vor prezenta documente justificative privind efectuarea platii - depuneri de numerar la casieria autoritatii contractante. In cazul in care se demonstreaza calitatea de IMM conform Legii 346/2004 ofertantul beneficiaza de reducere cu 50%.Garantia de participare se restituie conform Art. 88 din HG 925/2006. Garantia departicipare se retine de catre autoritatea contractanta atunci cand ofertantul se afla in situatiile: a) revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) ofertantul fiind declarat castigator refuza semnarea contractului in perioada de valabilitate a ofertei c) ofertantul fiind declarat castigator nu constituie garantia de buna executie a contractului de servicii.
Garantie de buna executie Garantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA. se va constitui sub una din formele prevazute de Art. 90 din HG 925/2006. In cazul IMM-urilor - conform Legii 346/2004 acesttea beneficiaza de reducere cu 50%. Garantia de buna executie se restituie in 14 zile de la finalizarea contractului de servicii in baza PV de receptie a serviciilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea completata ?n conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare – ?n original; 2.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 completata ?n conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. – ?n original; 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de Art. 691 din OUG 34/2006 – Formular C - in original. Persoanele din cadrul autoritatii contractante fata de care se raporteaza acest document sunt: Director general – Constantin Emil Ursu; Director adjunct – Dl. Mares Ioan, Dna Doina Creanga; Contabil sef – Asica Leizeriuc Jurist – Aftanasie Tironeac; Comisie evaluare – Sandu Dana, Ostafi Daniela, Gubernicu Mihaela. 4.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP NR. 314/2010 , Formular D – in original 5. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si bugetul consolidat al statului emise de Autoritatea locala respectiv ANAF. Documentele se pot depune in original/copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul". Prin obligatii exigibile de plata se va intelege obligatii de plata scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor. Nota: Certificatele de atestare fiscala trebuie sa rateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Formularul C se prezinta in cadrul ofertei inclusiv de catre - subcontractanti, terti sustinatori. Formularele A si B se prezinta in cadrul ofertei inclusiv de catre Tertii sustinatori. Referitor la cerintele privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat al statului si bugetul local - ofertantii pot prezenta o Declaratie pe propria raspundere conform Art. 11 alin. 4 din HG 925/2006 cu prezentarea ulterioara a documentelor devenind incidente si prevederile Art. 9 alin (3) din Ordin ANRMAP 509/2011. Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente (Certificatele solicitate) sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Dovada inregistrarii ofertantului Pentru persoane juridice rom?ne: Certificat constatator, care sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul procedurii are corespondent in codul CAEN al ofertantului. Pentru persoane fizice - autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de ?ndeplinirea contractului. (?n copie) Pentru persoane fizice/juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana juridica sau de ?nregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta ?n copie, anex?ndu-se si traducerea autorizata ?n limba rom?na) Documentele pot fi prezentate in original/copie legalizata/copie cu mentiunea "conform cu originalul". In perioada de evaluare, la solicitarea autoritatii contractante, in cazul in care initial adocumentul a fost prezentata sub forma copie cu mentiunea "conform cu originalu", ofertantul are obligatia de a prezenta in vederea verificarii conformitatii - documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind Cifra globala de afaceri pentru ultimii 3 ani de activitate sau perioada de cand ofertantul este infiintat daca aceasta este mai mica de 3 ani. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a)Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani cu mentionarea Numar/Data a contractului, Beneficiarul contractului, valoarea acestuia, modul de indeplinire (contractant unic/asociat/subcontractant), perioada de derulare a contractului indiferent daca beneficiarul este operator economic privat sau autoritate/institutie publica. Cerinta minima: Se solicita experienta in cadrul a cel putin 1 contract de servicii avand ca obiect realizarea de proiect muzeotehnic – servicii prestate in ultimii 3 ani.,b)o declaratie referitoare la echipamentele/resursele tehnice disponibilizate pentru indeplinirea contractului de servicii,c)informatii referitoare la personalulcu responsabilitati majore in executia contractului de servicii. Ofertantul trebuie sa dispuna-sa aiba acces cel putin la personal specializat: Arhitect , Grafician , Sculptor , Pictor , Scenograf , Specialist instalatii electrice.,d)informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Certificarea implementarii stardadului ISO 9001 in domeniul de activitate similar obiectului procedurii. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.08.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.08.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.07.2014 10:07
Vizionari 320