Servicii complete de inginerie pentru definirea unui program de monitorizare a vibratiilor conductelor la CNE Cernavoda
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010494 , Romania , Punct(e) de contact: Departament Achizitii , Tel. +4 0212038235 , In atentia: Rodica BOBOC - rboboc@nuclearelectrica.ro , Email: eilie@nuclearelectrica.ro , Fax: +4 0212031315 , Adresa internet (URL): http://www.nuclearelectrica.ro/ , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ,,Energie’’, in conformitate cu cap. VIII, sect. 1 din OUG 34/2006
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Servicii complete de inginerie pentru definirea unui program de monitorizare a vibratiilor conductelor la CNE Cernavoda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: -Sediul prestatorului
-S.N.Nuclearelectrica S.A. – Sucursala CNE Cernavoda, Cernavoda, jud. Constanta
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1,838,364 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor atribui contracte subsecvente, trimestrial, functie de necesitati. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 1.612.600 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii complete de inginerie pentru dezvoltarea unui program de monitorizare a vibratiilor conductelor la CNE Cernavoda
-Cantitatea pe durata acordului cadru: minim 11.180 ore – maxim 22.800 ore
-Cantitatea pe un singur contract subsecvent: minim 2.800 ore – maxim 20.000ore
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71300000-1 - Servicii de inginerie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Evaluare preliminara a cazurilor de vibratii ale sistemelor de conducte (Se considera ca referinta un numar de 25 sisteme/zone pe unitate) (cantitate minima: 1180 ore, cantitate maxima: 2800 ore).
1.1. Identificare sisteme/ conducte/ zone afectate de vibratii: 40 ore analiza /sistem x 25 sisteme x2 unitati (cantitate minima: 1000 ore, cantitate maxima: 2500 ore).
1.2. Inspectii vizuale preliminare (80 ore inspectie x 2 unitati) (cantitate minima: 100 ore, cantitate maxima: 200 ore).
1.3. Emitere Raport de Evaluare preliminara (80 ore x 1) (cantitate minima: 80 ore, cantitate maxima: 100 ore).
2. Determinare regim de vibratii prin masuratori detaliate de vibratii pentru fiecare sistem (Se considera ca referinta un numar de 25 sisteme/ zone pe unitate) (cantitate minimia: 5000 ore, cantitate maxima: 10000 ore).
3. Evaluare conditie sisteme de conducte (se considera 10 sisteme/ zone cu probleme) (cantitate minima: 5000 ore, cantitate maxima: 10000 ore).
Cantitate minima pe durata acordului cadru: 11.180 ore.
Cantitate maxima pe durata acordului cadru: 22.800 ore.
Valoarea estimata fara TVA: 1,838,364 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 25.000 lei.Garantia poate fi constituita in orice valuta, echivalenta in acest caz se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile si va avea o valabilitate de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Gar.de participare trebuie sa fie irevocabila, se constituie in formele prevazute de art. 86 din HG nr. 925/2006 actualizata, prin: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular III.1.1.a) ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul sau pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - pt. LEI, contul RO94RNCB0072049718520001, BCR sect. 1, - pentru EURO, contul RO45RNCB0072049718520010, BCR sect.1.Documentul care dovedeste constituirea garant.de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta. Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.In situatia in care ofertantul este o asociere, pentru a beneficia de reducerea cu 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conf. Legii nr.346/2004.In cazul depunerii unei oferte in asociere, garantia de participare va fi constituita in numele asocierii si va mentiona ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Aut.contr. are dreptul de a retine garantia de participare in conf. cu art. 87 din HG 925/2006.In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare depusa, suma stabilita in conformitate cu art 278^1 din OUG nr 34 / 2006 actualizata. Aut.contr.va restitui fiecarui ofertant gar.de particip. la procedura, in conf. cu art. 88 din HG 925/2006 actualizata. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formular III.1.1.b sau prin alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele facturate. ?n acest caz contractantul are obligatia de a deschide la trezorerie un cont special de garantie la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant ?n contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului (conform art 90 alin 3 din HG 925/2006). Pe parcursul ?ndeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont din sumele datorate si cuvenite prestatorului p?na la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie ?n documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va dispune ca trezoreria sa ?nstiinteze contractantul despre varsam?ntul efectuat, precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dob?nda ?n favoarea contractantului. Ofertantul care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 si este declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului subsecvent. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantul trebuie sa includa ?n oferta, Formularele III.1.1.1 ? III.1.1.5, dupa caz. In cazul in care ofertantul castigator al contractului este o asociere, garantia de buna executie va fi constituita in numele asocierii si va mentiona ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii S.N.Nuclearelectrica S.A.- cheltuieli de productie CNE Cernavoda
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formularul III.1.3 (Acord de asociere)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se completeaza Formularul III.2.1.a si se depune in original.
Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare ofertant asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
Cerinta nr. 2.
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se completeaza Formularul III.2.1.b si se depune in original.
La declaratie se vor anexa:
a) pentru persoane juridice romane:
- Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
- Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”
b) pentru persoane juridice straine:
- documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.
Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” insotite de traducerea autorizata in limba romana, dupa caz.
Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte. Tertul sustinator va completa Formularul III.2.1.a2 privind neincadrarea sa in prevederile art. 181 (lit. a, c1 si d) si 691 din OUG 34/2006
c) Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.
Nota: In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011.
Cerinta nr. 3
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 - Se completeaza Formularul III.2.1.c si se depune in original.
Nota: a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte. Nu se completeaza de terti sustinatori sau subcontractanti
Cerinta nr. 4.
Declaratii ale operatorilor economici privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (conflictul de interese) din OUG 34/2006, in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 509/2011 - Se completeaza Formularul III.2.1.d si se depune in original.
Declaratie pe propria raspundere a Ofertantului si dupa caz: a Ofertantului asociat, a Subcontractantului, a Tertului sustinator ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, cu urmatoarele persoane ce detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii contractante, in legatura cu aceasta procedura:
Director General – Daniela Lulache
Director Financiar – Mihai Darie
Mihai-Dan Gheorghievici - inlocuitor de drept Director Financiar
Cristina Nazarevscky - Sef Departament Achizitii
Dana Banea - Inlocuitor de drept Sef Departament Achizitii.
Comisia de evaluare: Rodica Boboc, Constantin Nedelcu, Diana Vilcu, Alexandru Musat, Mihaela Dumitru, Elena Serban, Elena Ionescu, Anna Lebedev, Liviu Delcea, Ileana Vitelaru
Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.
c) Acest Formular se va completa si de catre eventualii subcontractanti Cerinta nr. 1.
- Pentru persoane juridice romane:
Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC), pe numele ofertantului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului ofertant, insotit de o Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului ca informatiile cuprinse in Certificatul constatator sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Certificatul va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Certificatul se depune in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru “conformitate cu originalul” de catre reprezentantul legal al ofertantului, respectiv al ofertantului asociat.
NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
- pentru persoane juridice straine
Documente care dovedesc o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care operatorul economic este rezident, pe numele Ofertantului, Ofertantului asociat - pentru partea din contract pe care o realizeaza fiecare, daca este cazul unei oferte comune.
Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ,,conform cu originalul”, insotite de traducerea legalizata in limba romana.
Note:
a) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei prin prezentarea certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) pe numele Ofertantului asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.
b) Documentele privind capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinator.
Cerinta nr. 2.
Certificatul de acceptare conform Ordinului CNCAN nr. 228/2002 privind aprobarea ,,Normei de securitate radiologica privind procedurile de acceptare a intreprinderilor externe’’ sau declaratie pe proprie raspundere ca va obtine Certificatul in maxim 30 zile de la primirea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertelor si se va prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul». Declaratia pe propria raspundere se va prezenta in original.
Cerinta nr. 3.
Autorizatii emise de organisme abilitate privind acreditarea ofertantului pentru prestarea serviciilor, respectiv:
- Autorizatie CNCAN a prestatorului in conformitate cu Ordinul CNCAN nr. 69/2003, NMC – 05 sau declaratie pe propria raspundere ca o va obtine in max 30 de zile de la primirea comunicarii privind rezultatul procedurii.
- Autorizatie CNCAN a prestatorului ?n conformitate cu Ordinul CNCAN nr. 71/30.05.2003 NMC-07 clasa de calitate 2 sau declaratie pe proprie raspundere ca o va obtine in max. 30 de zile de la primirea comunicarii privind rezultatul procedurii
- Autorizatie CNCAN a prestatorului in conformitate cu Ordinul CNCAN nr. 76/2003, NMC – 12 sau declaratie pe propria raspundere ca o va obtine in max 30 de zile de la de la primirea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Autorizatiile vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor se vor prezenta in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul» sau declaratia pe propria raspundere, in original, dupa cum este cazul.
Nota:
In cazul unei oferte comune, cerintele vor fi indeplinite, daca este cazul, individual de catre fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Bilantul contabil la 31.12.2012. Documentul in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul».
2. Declaratie pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru in ultimii trei ani. Se accepta ofertanti care prezinta media cifrelor de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului cadru, de minim 2.000.000 lei. Ultimii trei ani pentru care se va prezenta cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sunt: 2011, 2012 si 2013.
Se va completa Formularul III.2.2.1. de catre ofertant ori, dupa caz, de catre Tertul sustinator financiar.
Ofertantul/ Asociatia formata (daca fiecare membru asociat indeplineste conditiile de IMM) ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM-urilor), conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii cifrei de afaceri, conform precizarilor de la punctul III.1.1.a).
Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele III.1.1..1?III.1.1.5, dupa caz.
Nota:
Cerinta va fi indeplinita astfel de catre:
- Ofertant in cazul unei oferte individuale cu sau fara subcontractare;
- Ofertant ori de catre Tertul sustinator financiar – in cazul unei oferte individuale cu sustinere;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei) in cazul unei oferte comune cu sau fara subcontractare;
- Asociatia formata (prin cumulul valorilor cifrelor de afaceri prezentate de membrii asociatiei), ori de Tertul sustinator financiar (cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator) in cazul unei oferte comune cu sustinere.
Modalitatea de indeplinire
Formularul se depune in original.
Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/ alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
3. Angajamentul privind sustinerea financiara (daca este cazul).
?n cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinerea financiara a unei/ unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza ?n conditiile prevazute la art 186 alin.2 din OUG 34/2006 si de Ordinul ANRMAP nr. 509/14.09.2011. In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 509/14.09.2011, in cazul unei oferte comune cu sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, cerinta privind Cifra de afaceri solicitata va fi indeplinita in intregime de catre un singur sustinator.
In cazul in care ofertantul prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Sustinatorul financiar va completaFormularele III.2.1.a, III.2.1.b si III.2.1.d privind neincadrarea sa in prevederile art. 180, 181 (lit. a, c1 si d) si 69^1 din OUG 34/2006 precum si III.2.1.e
Modalitatea de indeplinire
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui “Angajament ferm” al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Se completeaza Formularul III.2.2.2.
Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 111 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.
Ultimii „3 ani” vor fi calculati/stabiliti prin raportare la data limita de depunere a ofertelor. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Se va completa Formularul III.2.3.1.S. si se vor prezenta documentele justificative.
Pentru serviciile din lista se vor anexa certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea serviciilor de inginerie pentru monitorizarea vibratiilor conductelor.
Se accepta ofertanti care fac dovada prin certificatele/ documentele prezentate ca, in ultimii 3 ani, au prestat servicii similare in valoare cumulata de minimum 1.612.600 lei fara TVA, respectiv valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului cadru.
Nota:
Demonstrarea experientei similare se poate face si prin luarea in considerare a serviciilor prestate in baza unor contracte cu caracter multianual, care inceteaza dupa data limita de depunere a ofertei.
Pentru acestea ofertantii vor prezenta certificate/ documente care sa ateste prestarea corespunzatoare a serviciilor, in baza carora sa se poata verifica modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pana la o anumita data, corelat cu valorile aferente serviciilor prestate.
In documentele prezentate trebuie sa fie mentionata valoarea totala a contractului multianual si valoarea serviciilor prestate pentru care se emite documentul.
Cerinta va fi indeplinita, dupa cum urmeaza:
- de catre Ofertant ori de catre Tert sustinator tehnic -in cazul unei oferte individuale cu sustinere Tert ;
- de catre Ofertant - in cazul unei oferte individuale cu sau fara subcontractare ;
- de catre un singur Tert sustinator tehnic -in cazul unei oferte conune cu sustinere Tert, dar fara subcontractare ;
- in totalitate de catre unul din membrii asociati-in cazul unei oferte commune cu sau fara subcontractant;
Modalitatea de indeplinire
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2) Principalele dotari tehnice necesare pentru prestarea serviciilor - Se va completa Formularul III.2.3.2.
-Ofertantul va prezenta o lista cu aparatura ce o va utiliza pentru efectuarea serviciilor (masuratorilor de vibratii), care va indeplini urmatoarele cerinte minime:
-va permite efectuarea masuratorilor in camp de radiatii;
-va permite efectuarea masuratorilor la temperaturi ale conductelor de max.250?C;
-sa aibe capabilitatea de achizitie date in format 24 biti;
-Rata de esantionare sa fie de cel putin 30000 esantioane pe secunda;
-Sa contina software care sa faciliteze prelucrarea volumului de date achizitionat conform ratei de esantionare precizata anterior;
-Echipamente de achizitia datelor trebuie sa aibe capacitatea de transmisie wireless si ethernet intre punctele efective de masurare si centrul de achizitie date ;
-Echipamentul de analiza date trebuie sa fie capabil de a asigura trasabilitatea datelor achizitionate de la o inspectie la alta
La lista se vor anexa prospecte, fise tehnice sau orice documente ale aparatelor prin care sa se demonstreze indeplinirea cerintelor minime.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta formularul completat cu dotarile minim solicitate.
3) Informatii privind personalul tehnic de specialitate - Se va completa Formularul III.2.3.3.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta formularul completat
4) Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilor - Se va completa Formularul III.2.3.4.
Se va indica in lista, numele si prenumele personalului propus pentru prestarea serviciilor.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta formularul completat.
5) Angajament privind sustinerea tehnica
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.
Acest angajament trebuie sa fie in concordanta cu art. 111 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se completeaza Formularul III.2.3.5. impreuna cu anexele (Formularul III.2.3.5.1 si Formularul III.2.3.5.2).
Sustinatorul tehnic va completa Formularele III.2.1.a, III.2.1.b si III.2.1.d privind neincadrarea sa in prevederile art.180, 181 (lit. a, c1 si d) si 691 din OUG 34/2006.
In cazul unei oferte comune care beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza ?n conditiile prevazute la la art 190 alin.(2) din OUG 34/2006.
In cazul in care ofertantul prezinta acest angajament, atunci persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, ale art. 181 lit. a), c1) si d) si ale art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire
Daca este cazul, se vor prezenta documentele solicitate
Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta din contractul de achizitie publica.
6) Informatii privind subcontractantii
Declaratie privind partea / partile din acordul cadru care sunt ?ndeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Se completeaza Formularul III.2.3.6,
Lista subcontractantilor si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi inclusiv partea / partile din acordul cadru ce urmeaza a fi subcontractate cu fiecare dintre acestia.
Subcontractantii declarati nu trebuie sa se afle ?n situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire, caz in care vor trebui sa completeze aceasta declaratie
Modalitatea de indeplinire
Daca este cazul, se vor prezenta documentele solicitate
Nota:
Inainte de semnarea contractului cu autoritatea contractanta, ofertantul va prezenta toate contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele cu subcontractantii trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la acordul cardu. (conform art. 96. (1) din HG 925/2006)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
PA#25316-02
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2014 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2014 11:00
Locul: S.N.Nuclearelectrica SA - Str. Polona nr. 65, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o imputernicire in acest sens semnata de aceeasi persoana care a semnat oferta. Se va completa Formularul IV.4.6
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul confirma ca indeplineste cerintele de calificare Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul va prezenta fie documentele solicitate in prezenta documentatie de atribuire fie are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Se va completa Formularul III.2.7 Declaratia va fi insotita obligatoriu de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte de calificare (pentru fiecare cerinta de calificare pentru care nu s-au prezentat documentele solicitate in prezenta documentatie). 2. Pentru compararea ofertelor financiare se va lua in considerare pretul total (fara TVA) al acestora. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Pentru ofertele egale clasate pe locul 2 imbunatatirea ofertei nu va fi mai mica sau egala cu cea clasata pe locul 1. Pentru ofertele egale clasate pe locul 3 la reofertare imbunatatirea ofertei nu va fi mai mica sau egala cu cea clasata pe locul 2. Pentru ofertele egale clasate pe locul 4 la reofertare imbunatatirea ofertei nu va fi mai mica sau egala cu cea clasata pe locul 3. Pentru ofertele egale clasate pe locul 5 la reofertare imbunatatirea ofertei nu va fi mai mica sau egala cu cea clasata pe locul 4. 3. Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea/neincadrarea in prevederile art. 52 din OUG 109/2011 privind guvernanta corporativa a intreprinderilor publice. Se vor completa Formularul VI.3.2 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul III.2.1.e si se depune in original. 5. Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la dresa: https://www.certsign.ro/certsign/resurse/download. 6. In scopul atribuirii contractelor subsecvente, autoritatea contractanta va relua competitia cu promitentii prestatori cu care s-a incheiat acordul cadru. La ofertele primite de la promitentii prestatori se aplica urmatorii factori de evaluare: - pretul ofertei: 80% - termen de livrare: 20% conform pct. 14 din Caietul de Sarcini.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.Nuclearelectrica S.A. - Departament Achizitii
Adresa postala: Str. polona nr. 65, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010494 , Romania , Tel. +40 212031304 , Email: office@nuclearelectrica.ro , Fax: +40 212031315 , Adresa internet (URL): www.nuclearelectrica.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2014 10:49
Vizionari 309