Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Scurtcircuitoare

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



Filiala de Distributie a Energiei Electrice ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.

Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr. 28A , Localitatea: Cluj-Napoca , Cod postal: 400380 , Romania , Punct(e) de contact: IOANA MIHAIELA OLTEAN , Tel. +40 0264205435 , Email: mihaiela.oltean@tnd.electrica.ro , Fax: +40 0264205425 , Adresa internet (URL): www.electrica.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



societate pe actiuni

Activitate (activitati)

- Electricitate

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta

Scurtcircuitoare

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Furnizare

Cumparare

Locul principal de livrare: Sucursalele FDEE Electrica Distributie TN

Codul NUTS: RO113 - Cluj

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Achizitia de Scurtcircuitoare

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu



II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Conform Aexei 1



Valoarea estimata fara TVA: 304,100 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

3 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

- 6082 lei (3041 lei pentru IMM-uri) Mod de constituire: - prin virament bancar in contul autoritatii contractante, RO07 BTRL 0130 1202 8915 30XX deschis la Banca Transilvania Cluj, sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Echivalenta leu/valuta se face tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii Anuntului de participare. Pentru IMM, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50 % cu conditia prezentarii formularului DECLARATIE privind ?ncadrarea ?ntreprinderii ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare se va prezenta, in original. Nota: restituirea garantiei de participare se face ?n baza cererii depuse de ofertant. Ofertantul pierde garantia de participare daca: - ?si retrage oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind c?stigatoare, nu constituie garantia de buna executie ?n perioada de valabilitate a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; - oferta sa fiind c?stigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica ?n perioada de valabilitate a ofertei; - “Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de ofertant, in conformitate cu art.278^1 din OUG 34/2006 actualizata sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare”. 5% (respectiv 2,5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de furnizare fara TVA. Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau in conformitate cu art. 90 alin. 3) daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform modeluluii de contract.Valabilitatea instrumentului de garantare va acoperi intreaga perioada de garantie de buna executie; Scrisoarea de garantie bancara va fi intocmita in conformitate cu formularul 18. Ofertantul va specifica ?n oferta, modul ?n care se va constitui garantia de buna executie.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

surse proprii

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Declaratie privind eligibilitatea- Completata ?n conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare – ?n original;

2.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 - Completata ?n conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare – ?n original;

3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: “conform cu originalul”;

4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: “conform cu originalul”;

Nota*: certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat, bugetele asigurarilor sociale de stat sau catre bugetul local vor fi exclusi de la procedura conf. art. 181, lit. c) din OUG 34/2006. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate a fi indeplinite daca operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conf. art. 9, alin.(1) din Ordinul 509/2011.

5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 - completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare – in original;

6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 - completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare;

Observatii:

- Ofertantii/Candidatii/Ofertantii asociati vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, art.180, art.181 din OUG nr. 34/2006.

-Tertii sustinatori vor depune declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, art.180, art.181 lit.a),lit.c indice 1 si lit. d) din OUG nr. 34/2006.

-Nota:

-Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: Director General -ing. Filip Vasile, Director Economic -ec. Dora Fataceanu, Director Dezvoltare ing.Reider Ladislau, SEF SSMM – ing. Puscas Vasile, Sef Serv.juridic Torje Mihaela, Sef Serv.Achizitii ing.Oltean Ioana Mihaiela, Sef Disc. Contractuala- ec. Mandrean Maria, Serv. Achizitii- ing. Popa Lucian Ilie, Serv Achizitii - ing.Calugar Crina Certificat constatator. Se va prezenta ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea \"conform cu originalul\", emis de OficiulRegistrului Comertului din care sa rezulte faptul ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul

constatator emis de ONRC;informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.

2. Pentru persoane juridice straine - documente edificatoare care sa dovedesca o forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct

de vedere profesional, ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Informatii generale ale ofertantului si cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimii 3 ani.Se va completa si depune in original Formularul B2 din Sectiunea Formulare. Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual leu – alta valuta se va folosi un curs mediu BNR pentru ultimii 3 ani

Modalitatea de indeplinire

Formularul B2

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Experienta similara: fisa/fise de informatii privind experienta similara.Se va completa si depune Formularul B4 din Sectiunea Formulare - Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre beneficiar In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demostrarea livrarilor de produse similare se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic

Modalitatea de indeplinire

Formularul B4

Declaratie privind capacitatea profesionala care contine informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, in special pentru asigurarea controlului calitatii;- Se va completa si depune Formularul F din sectiunea Formulare

Modalitatea de indeplinire

Declaratie

- Certificat de conformitate a produselor ofertate cu standardele SR EN 61230:1997, SR EN 61230:1997/ A11:2001, SR EN 61219:1998, SR EN 61138:1998, SR EN 61138:1998/A11:2003. emis de catre un organism de certificare competent.

Modalitatea de indeplinire

Certificat de conformitate

- Mostre din produsele ofertate prevazute cu marca de securitate conform HG 1022 / 2002 care atesta conformitatea cu prevederile legale in vigoare, standardele de securitate aplicabile, specificatia producatorului si cerintele clientului. Se va prezenta cate un model din fiecare scurtcircuitor ofertat,urmand ca mostrele prezentate de catre ofertantul castigator sa se pastreze ca etalon, iar cele prezenentate de ofertantii necastigatori se restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.

Modalitatea de indeplinire

Mostre

se va prezenta certificat sau documente care sa ateste implementarea sistemului de calitate ISO 9001 la ofertant sau echivalent

Modalitatea de indeplinire

Certificat ISO 9001 la ofertant sau echivalent

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

EDTN 02/P

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2014 14:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

30.07.2014 09:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 30.07.2014 11:00

Locul: Sediul FDEE Electrica Distributie TN, str. Ilie Macelaru, nr.28A, Cluj Napoca

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

In cazul in care doi sau mai multi operatori economici au acelasi pret,si se afla pe primul loc, pentru departajare, se va solicita depunerea unei noi oferte intr-un plic inchis, la o data care va fi anuntata. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale. Insusirea clauzelor obligatorii a contractului este conditie de acceptare a ofertei.Pentru clauzele specifice ale modelului de contract se pot depune amendamente odata cu depunerea ofertei.?nsusirea modelului de contract, se poate face printr-o Declaratie pe proprie raspundere ?n care se mentioneaza acest lucru sau prin depunerea unei copii a modelului de contract semnat si parafat pe fiecare pagina de catre ofertant. Dovada ?nsusirii modelului de contract prin una dintre cele doua modalitati descrise mai sus, se va atasa ?n plicul ce contine Documentele de Calificare ale ofertantului.Modelul de contract se completeaza cu datele de identificare ale firmei ofertante si cu numele si functia persoanelor care vor semna contractul daca ofertantul va fi declarat castigator. Ofertantul nu are dreptul de a retrage sau modifica oferta sau/si documentele care ?nsotesc oferta, dupa expirarea datei limita pentru depunerea ofertelor, sub sanctiunea excluderii acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica si a pierderii garantiei de participare, cu exceptia cazurilor ?n care acest lucru este solicitat de comisia de evaluare conform prevederilor legale

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



FDEE Electrica Distributie TN Serv. Juridic

Adresa postala: str. Ilie Macelaru nr.28A , Localitatea: Cluj Napoca , Cod postal: 400380 , Romania , Tel. +40 264205999 , Fax: +40 264205998

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

04.07.2014 11:37
Vizionari 395