Sapun
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Numar invitatie: 366877 / 04.11.2014
Denumire contract: Sapun
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
SNTFC "CFR CALATORI" S.A.
Cod fiscal: RO 11054545, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213192428, Fax: +40 0213192428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Galati,str.Domneasca nr.51, Galati, Romania, cod postal: 800008, telefon:+40 0236415985, fax:+40 0236415985, persoana de contact:Biroul Patrimoniu, Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Sucursala de Transport Feroviar de Calatori Galati,str.Domneasca nr.51, Galati,Etaj 2, Camera 80
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Sapun
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Furnizare sapun de toaleta de 100 g/bucata, conform specifica?iilor tehnice din Caietul de sarcini nr. GL 13/1185/2014
II.1.6) CPV: 33711900-6 - Sapun (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7,431.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare 140 lei. Pentru garantia de participare constituita ?ntr-o alta moneda, cursul de schimb este cel al BNR din data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie, emisa de o banca sau o societate de asigurari, in original; b) virament bancar, ?n contul RO52BPOS18308027995RON01 deschis la Bancpost Galati-Agentia Mazepa. Pe documentul de constituire a garan?iei de participare este obligatorie mentionarea denumirii procedurii; c) numerar ?n casieria S.T.F.C. Galati; Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse conform prevederilor art. 33, alin. (3), lit. b) din HG 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, atunci c?nd ofertantul: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica. Restituirea garantiei de participare se realizeaza potrivit art. 88 din H.G. nr.925/2006, ?n baza cererii depuse, formular A16.
Garantie de buna executie In cuantum 10 % (5 % pentru IMM) din valoarea fara TVA a contractului. Se va constitui, in termen de 3 zile de la data semnarii contractului si oricum ?nainte de ?nceperea executarii acestuia, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin depunerea ?n casieria S.T.F.C. Galati a sumei ?n numerar si va deveni anexa la contract.Garantia de buna executie se va restitui conform prevederilor art. 92, alin.(1) din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completaFormularul A3-a din sectiunea Formulare - in original; Precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: -Director- Bourceanu Andone; -Contabil Sef- Calinov Cristian; -Sef Serviciu Juridic – Ilie Marian; -Sef Serviciu Tehnic – Condruz Viorel; -Economist Biroul Patrimoniu Achizitii - Bancila Stelian; 2.Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A4 din Sectiunea Formulare- in original; 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul A5 – in original; 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul A6 -in original (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010); 5.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor (sanatate, pensii,somaj), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la finele lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. 6.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la finele lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de Primaria locala, ?n original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul . ?n cazul ?n care, procedura de emitere a certificatelor fiscale nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere, conform art. 11, alin.(4) din H.G.nr.925/2006. 1. Pentru persoane juridice rom?ne: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. Informantiile cuprinse ?n certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. 2. Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare ca persoana juridica sau de ?nregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care ofertantul este rezident. Documentul se va prezenta ?nsotit de traducerea ?n limba rom?na autorizata. ?n etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta ?si rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte Certificatul constatator ?n original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Bilantul contabil. Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la data de 31.12.2013, vizat si inregistrat la organele competente, in copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul;,b) Informatii generale privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani;Se va completa si depune in original Formularul A7 din Sectiunea Formulare. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) O lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori si beneficiari, lista confirmata prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori un client privat beneficiar, din care sa rezulte furnizarea produselor.Se va completa si depune in original Formularul A8 din Sectiunea Formulare. Se vor anexa certificate/documente emise de beneficiarii la care se face referire ?n Formularul A8, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, pentru cel putin un contract inscris in lista.,b) Mostre Ofertantul trebuie sa prezinte o mostra a produsului ofertat, care sa corespunda specificatiilor tehnice prevazute ?n caietul de sarcini. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.11.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.11.2014 11:42
Vizionari 331