SAPE DE FORAJ INDUSTRIALE; PIESE PENTRU UTILAJE DE FORAJ; TEVI; VARFURI DE BURGHIU; CLESTI
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Numar invitatie: 361237 / 11.06.2014
Denumire contract: SAPE DE FORAJ INDUSTRIALE; PIESE PENTRU UTILAJE DE FORAJ; TEVI; V?RFURI DE BURGHIU; CLESTI”
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Cod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: +40 213185258, Fax: +40 213129146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
SAPE DE FORAJ INDUSTRIALE; PIESE PENTRU UTILAJE DE FORAJ; TEVI; V?RFURI DE BURGHIU; CLESTI”
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
SAPE DE FORAJ INDUSTRIALE; PIESE PENTRU UTILAJE DE FORAJ; TEVI; V?RFURI DE BURGHIU; CLESTI”-in conformitate cu specificatiile din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 43611200-1 - Sape de foraj industriale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 87,702.7 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiilor de participare se regasesc in Anexa B (Lista loturi). Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire: a) instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari cf. art. 86 alin. 1,2 si 3 din HG 925/2006 - ?n original - conform cap. IV.4.3.C Fisa de date; b) prin virament bancar, confirmat de banca emitenta pana cel tarziu la termenul limita de depunere a ofertelor, ?n contul CNU SA(CUI 10254529, J33/323/1998) Cont IBAN RO72 BRDE 340S V040 8818 3400, deschis la BRD, Sucursala Vatra Dornei – ?n copie conform cu originalul, conform cap. IV.4.3. C; c) depunere numerar la casieria Sucursalei Suceava, comuna Crucea, nr. 199A, Cod Postal: 727150, judetul Suceava, tel: 0230.575.630, numai ?n zilele lucratoare si doar ?ntre orele 07:00 ? 15:00 de luni p?na joi inclusiv iar vineri ?ntre orele 07:00 ? 12:00 - in copie conform cap. IV.4.3. C Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul de schimb RON/VALUTA comunicat de catre BNR si valabil pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie Cuantumul este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Aceasta se poate constitui fie prin instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform Hotar?rea Guvernului nr. 1045 din 19 octombrie 2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotar?rea Guvernului nr. 925/2006, fie prin depunerea in numerer la caseria Companiei Nationale a Uraniului SA, Sucursala Suceava, com. Crucea, Nr. 199A, Jud. Suceava, a contravalorii acesteia conform prevederilor art.90* alin.(2) din H.G. 925/2006, conform celor mentionate de ofertant in cadrul formularului de oferta.Nota: Av?nd ?n vedere faptul ca valoarea estimata a loturilor nr. 2, 3, 5, 6, 7, 8 si 9 , respectiv ,,Sfredel pentru perforator L =1.2 m”, ,,Capete detasabile la tije pentru gauri de control lungi’’, „Pompe hidraulice tip PH 13 sens st?nga cu pana”, „Furtun de presiune ¾“ 1000 mm si ¾“ 2000 mm”, „Sape largitoare tip AQTK (impregnate)”, „Teava OLT 65 sau 45 57x5 (pt. tuburi carotiere), Teava neagra” si „Burghiu SDS diverse dimensiuni, Clesti de teava” este scazuta, nu se va solicita constituirea garantiei de buna executie pentru aceste loturi.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea, prin completarea formularului C1 din Sectiunea Formulare -?n original; 2. Declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta, prin completarea formularului C2 din Sectiunea Formulare- ?n original; 3.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, prin completarea formularului C3 din Sectiunea Formulare, ?n original; 4. Declaratia pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare”, prin completarea formularului nr. 12C– in original. Nota:Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:- Director-Constantin PROBOTEANU; Director Tehnic-Nicolae SOFIAN; Director Economic-Petronela SANDU;Control financiar preventiv-Doru S?NGEORZEAN; Compartimentul Legislatie Contencios Juridic-Monica SOMITCA;Sef Serviciul Achizitii Publice-Georgeta GEORGESCU; Sef Serviciu PCTI- Constantin AMARIEI;Sef Serviciu GGT- Teofil TIFUI;Sef Serviciu Contabilitate Costuri - Geta CORDUNEANU; Sef Birou ME-ISCIR - George GEMANARI; Sef Sector Administrativ – Crina BUMBU; Responsabil cu atribuirea contractului— Liviu-Paul CHIRILUS; Responsabili cu executia contractului – Dan URSULEANU, Anton FILIPIUC si Elena HOPIC; Membru ?n comisia de evaluare – Mihai COJOC; Membru de rezerva ?n comisia de evaluare - Lidia TAZLAOANU, Bogdan PUSCASU si Radu SIMIONESCU. Pentru persoane juridice/fizice rom?ne: 1.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ?n conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 / autorizatie de functionare / altele echivalente –in original, in copie legalizata sau ?n copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoane juridice /fizice straine: 2. Documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional –in original, in copie legalizata sau ?n copie lizibila conforma cu originalul. Nota: Ofertantul clasat pe primul loc in urma aplicarii criteriului de evaluare, va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, documentele din cadrul acestui punct in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2014 09:58
Vizionari 359