Saltele din vata minerala
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Cod fiscal: RO 15189596, Adresa: Splaiul Independentei 227, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 212751476, Fax: +40 212751406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
B-dul Aurel Vlaicu, nr. 123, Constanta, Romania, cod postal: 900075, telefon:+40 241585300, fax:+40 241511200, persoana de contact:Secretariatul Centralei Termoelectrice Palas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Secretariatul Centralei Termoectrice Palas, B-dul Aurel Vlaicu, nr. 123, Constanta, Romania, cod postal: 900075
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Saltele din vata minerala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Obiectul contractului este: achizitie de "Saltele din vata minerala" necesare pentru executarea lucrarilor de izolatii termice, planificate a se executa in perioada iulie ? septembrie 2014, la reteaua de agent termic primar a municipiului Constanta si ?n instalatiile energetice ale CTE Palas.
II.1.6) CPV: 44111520-2 - Materiale de izolatie termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3,600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul este de 36 lei (echivalenta in lei pentru o garantie depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile).Valabilitatea garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul IMM urilor (Legea 346/2004) garantia de participare se poate constitui 50%. Constituirea se face prin una din modalitatile prevazute la art. 86 aliniatul 1 din HG 925/2006 prin virament bancar (RO73RNCB0114032055690018 BCR C-ta) sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original. Dovada constituirii garantiei de participare se poate face inclusiv la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Conform art.33 alin 3 lit b din HG 925/2006 ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, se resping.
Garantie de buna executie 5 % din pretul contractului fara TVA, in conformitate cu prevederile art. 89 alin.(2) din H.G. nr. 925/2006, constituit in oricare din formele de la art. 90 alin.(1) si (3) din HG 925/2006, cu modificari si completari. In cazul in care ofertantul alege ca modalitate de constituire prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conformitate cu Hotar?rea nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, acesta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant ?n contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului p?na la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dob?nda ?n favoarea contractantului. Restituire garantie buna executie conform art.92/HG 925/2006,cu completari si modificari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006 (FORMULARUL B);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 (FORMULAR art.180); Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 (Formular 5);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Formular art. 691).Persoanele cu functie de decizie din cadrul Centralei Termoelectrice Palas in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : 1. Director – Enache Gheorghe;2. Contabil Sef – Mariana Stefanescu; 3. Inginer Sef Reaparatii - Vicentiu Bratu; 4. Sef Birou Achizitii – Constantin Dragomir; 5. Sef Birou Aprovizionare – Eugen Onica; 6. Birou Aprovizionare – Constantin Neagu; 7. Birou Achizitii – Maria Raciala; 8. Birou Achizitii – Camelia Puchianu; 9. Birou Achizitii - Sofia Musi; 10. Sef Birou Financiar – Silvia Batrinu; 11. Oficiul Juridic – Luminita Duica; 12. Oficiul Juridic – Marius Ene; 13. Responsabil AC – Camelia Zaharia Certificat de inregistrare (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”/electronica) emis de Oficiul Registrul Comertului; Pentru persoane fizice romane – Autorizatia de functionare emisa in baza OUG 44/2008 actualizata, sau alte documente echivalente (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”/electronica); Pentru persoane juridice/fizice straine – Documete edificatoare sau alte documente echivalente (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”/electronica) care sa dovedeasca o forma de inregistrare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani (2011,2012,2013) conform Formular B2 (Fisa de informatii generale). Pentru completarea Formularului B2, echivalenta cifrei de afaceri globala va fi calculata la cursul leu/valuta BNR mediu anual publicat pe siteul www.bnr.ro, pentru fiecare an in parte (2011, 2012 si 2013). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.In acest sens se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse (In conformitate cu prevederile art.188 alin. 1 lit. a) din OUG 34/2006. Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, pentru calcululechivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNRpe situl www.bnr.ro, din anul incheierii contractului Prezentarea de certificate sau orice alte documente echivalente care probeaza in mod concludent indeplinirea cerintei (valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) documente (copii lizibille cu mentiunea „conform cu originalul”) prin care se confirma certificarea sistemului de asigurare a calitatii (SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene). Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2014 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.08.2014 09:55
Vizionari 306