Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Robinet automat de recirculare pentru pompe

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.

Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Sucursala CNE Cernavoda, str. Medgidiei nr.2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon:+40 241802504, fax:+40 241239267, persoana de contact:DORINA ZAPODEANU

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Sucursala CNE Cernavoda, str. Medgidiei nr.2, Cernavoda, Romania,Pavilion 0, camera E104

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Electricitate

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Robinet automat de recirculare pentru pompe

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Robinet automat de recirculare pentru pompe

II.1.6) CPV: 42131000-6 - Robinete si vane (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 35,458 EUR

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia de participare este de 3150 lei, echivalent in Euro, sau in alta moneda, la un curs de reconversie, afisat de BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP, va avea o valabilitate de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul constituirii Garantiei de participare prin scrisoare de garantie se va utiliza Formularul III.1.1.a. Contul autoritatii contractante este: LEI, RO63 RNCB 0116 0497 1852 0008, deschis la BCR Cernavoda; EUR, RO 36 RNCB 0116 0497 1852 0009, deschis la BCR Cernavoda Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta. Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui instrumentul de garantare pentru participarea la procedura de achizitie publica in cuantum redus cu 50%. Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.b.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: a) Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006; Se completeaza Formularul III.2.1.1.a (si de tertul sustinator daca este cazul) b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006; Se va completa Formularul III.2.1.1.b. Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit.c1) si lit.d) din OUG 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator daca este cazul. c) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta; Se va completa Formularul III.2.1.1.c. Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte. d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.1.d In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Director CNE Cernavoda – Dr. Ing. Bucur Ionel - Inlocuitor de drept Director CNE Cernavoda –Serban Marian - Director Economic - Ec. Elena Negulici - Inlocuitor de drept Director Economic –Aneta Greceanu - Inlocuitor de drept Director Economic – Veronica Petrisoaia - Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale –Ionescu Horatiu - Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale –Georgescu Florin - Sef Serviciu Achizitii – Viorica Lojnita - Inlocuitor de drept Sef Serviciu Achizitii –Dorina Gherlan Comisia de evaluare: Dana Corina Moldoveanu, Adrian Ionescu, Simona Barbu, Dorina Zapodeanu, Leon Catalin Barascu, Mihaela Veronica Vames, Andreea Ioana Vlad Persoane care au avizat/semnat Caietul de Sarcini: Danut Udrea, Neculai Florescu, Dan Timoftei 1. - pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. 2. - pentru persoane juridice/fizice straine: Document care dovedeste o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Pentru a fi luat in considerare, Certificatul constatator - se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” - va contine informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. - va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate. Pentru a fi luat in considerare, documentul/certificatul - se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul”, - va fi insotit de traducere autorizata in limba romana. - va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate. NOTA In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea “conform cu originalul” a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentelui in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana , Engleza

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.10.2014 13:30

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.10.2014 14:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 01.09.2014 13:27
Vizionari 352