RK Lucrari de reparatii, executie, montaj lift si casa liftului si refatadizare la clinica Maxilo Faciala I
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CLUJ
Cod fiscal: 4288080, Adresa: STR. CLINICILOR NR. 3-5, Cluj-Napoca, Telefon: 0264/592771, Fax: 0264/590235
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
RK - Lucrari de reparatii , executie, montaj lift si casa liftului si refatadizare la clinica Maxilo –Faciala I.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
RK - Lucrari de reparatii , executie, montaj lift si casa liftului si refatadizare la clinica Maxilo –Faciala I.Procentul aferent cheltuielilor de diverse si neprevazute este de 10%, iar valoarea acestora este de 135328.51 lei asa cum rezulta din devizul general intocmit de proiectant.Valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute este de 1353285.10 lei.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1,488,613.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare. Cuantum:27000lei sau echivalent in valuta. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa ?n alta valuta se va face la cursul BNR din data publicatii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, calculata de la data limita de primire a ofertelor. Forma de constituire: instrument de garantare emis de o societate bancara sau virament bancar in contul (RO22TREZ2165005XXX006884) deschis la Trezoreria Cluj. In cazul scrisorii de garantie bancara se completeaza conform formularului B. Se poate constitui si printr-un instrument de garantare ce poate fi emis de o societate de asigurari, instrument de garantare irevocabil, care va fi prezentat in original, valabilitatea egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 alin.1 din HG 925/2006, conform dispozitilor art. 86 alin.3 din HG 925/2006. Se poate depune si in numerar la casieria autoritatii contrcatante, cladirea Directiei, et.1, Str. Clinicilor nr. 3-5 (orar L-V: 12-14 si V: 11-12). Nota: Ofertantii din categoria ?ntreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada ?n acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346 / 2004), beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare si pentru garantia de buna executie din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei.Dovada garantiei de participare se va depune in SEAP semnata cu semnatura electronica precum si la sediul autoritatii contractante in orininal pana la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie Cuantum: 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui prin una din formele prevazute la art. 90 alin.1 din HG 925/2006 sau conform prevederilor art. 90 alin.3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratia privind eligibilitatea ?n conformitate cu formularul 1 ?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanata de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. -Declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 ?n conformitate cu formularul 2. Ofertantul va prezenta urmatoarele certificate care sa justifice declaratia privind neincadrarea in prvederile art 181.: -Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social . -Certificat de atsteare fiscala privind impozitele si taxele locale . Prezentarea certificatelor de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original/copie legalizata/copie “conform cu originalul”, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Cerintele referitoare la obligatiile de platã a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurãri sociale cãtre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind ?ndeplinite ?n mãsura ?n care operatorii economici prezintã ?nlesniri la platã de genul esalonãrilor sau compensãrilor, aprobate de cãtre organele competente ?n domeniu. -Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 69(1) - Formular 4.(Personal cu functii de raspundere: Manager Petru Susca, Director Medical Cristina Mariana Valeria Ghervan,Dir. Fin.-Contabil Delia Dragomir,Consilier Juridic Viviana-Maria Santamarian,Sef Serv. Achizitii Ioana-Cristina Pojar,Responsabil achizitie Livia Veronica Maier,Ing.Biroul Tehnic Pojar Gabriel,Tehnician RSVTI Iosif Sfarlea,Ing. Birou Tehnic Iuliu Dragan. -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta – Formular 5 - documentul este prevazut in anexa la Ordinul ANRMAP 314/2010 -Certificat constatator eliberat de O.N.R.C in scopul participarii la licitatie,din care se rezulte: capacitatea de exercitare a activitatii in raport cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. - Documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional documente care sa dovedeasca o forma de ?nregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta. (documentul se va prezenta ?n copie legalizata, anex?ndu-se si traducerea autorizata ?n limba rom?na) - Autorizatie eliberata de ISCIR pentru montare si PIF lift , conform normativului R2/2010- valabil la data limita de depunere a ofertelor potrivit Legea 64/2008 republicata . -Autorizatie ANRE pentru executie lucrari de instalatii electrice , pana la 0,4KV, conform Normativului I 7 potrivit Legea 50/1991 actualizata - valabil la data limita de depunere a ofertelor -Autorizatie de functionare emisa de ISU in baza Ordinului 87/2010 conform Normativului I 18/2, pentru instalare, mentenanta sisteme de detectie si semnalizare la incendiu - valabil la data limita de depunere a ofertelor -Licenta de functionare emisa de IGP in baza legii 333/2003 pentru instalare, mentenanta sisteme de securitate - valabil la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -dovada existentei disponibilitatilor banesti prin care ofertantul sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces sau are disponibile resurse reale , negrevate de datorii , linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash – flow de executie a lucrarii pentru perioada de maxim 3 luni de la data semnarii contractului .Valoarea sumei solicitate este de 169160 lei fara Tva,- Cifra de afacerii in valoare de minim 2.500.000 lei in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani rtespectiv 2013,2012 si 2011.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca au fost executate lucrari similare(constructii/ modernizare/ extindere cladire) in valoare de minim 1.200.000 lei fara TVA care au fost duse la bun sfarsit, insotite de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii(indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati), valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor., (aceasta lista va fi insotita de orice documente, lasate la latitudinea operatorului economic , prin care sa se confirme executarea lucrarilor)se va prezenta -un formular de experenta similara pentru fiecare contract mentionat in vederea sustinerii acesteia.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.,-declaratie privind partea , partile din contract care sunt indeplinite de catre subcontractanti si specializarile acestora.,- declaratie care contine informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani .,- declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru ?ndeplinirea contractului in cauza Standarde de asigurare a calitatii - dovada implementarii si certificarii de catre ofertant a unui sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001 sau echivalent pentru lucrari de constructii, instalatii aferente constructiilor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.09.2014 09:07
Vizionari 417