Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Ridicatoare electrohidraulice

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA

Cod fiscal: RO 30267310, Adresa: str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Telefon: +40 253205401/+40 372819701, Fax: +40 253227280/+40 252227281

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210227, telefon:+40 253205401/+40 372819701, fax:+40 253227280/+40 252227281, persoana de contact:Emilian Croitoru

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Bdl. Republicii nr.22 parter - Directia achizitii

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Electricitate

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Ridicatoare electrohidraulice

II.1.2) Tip contract: Furnizare

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Contractul presupune achizitionarea de ridicatoare electrohidraulice tip REH.

II.1.6) CPV: 42416300-8 - Dispozitive de ridicare (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 26,222 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de 500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a Ofertelor(90 de zile de la data limita de primire a ofertelor).Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta (curs BNR): cu 5 zile calendaristice ?nainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata:1)virament bancar ?n cont RO59RZBR0000060014652248, Raiffeisen Bank Tg.Jiu. 2)instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta ?n original ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire. 3) Lichiditati la casieria autoritatii contractante. Ofertantii au obligatia sa faca dovada constituirii garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor.

Garantie de buna executie Garantia de buna executie reprezinta 10% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie : a)Instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, depus de furnizor la achizitor, printr-un mijloc care asigura ?nregistrarea ?n termen de 15 zile de la semnarea contractului de ambele parti contractante; b) Retineri succesive din plata cuvenita conform facturilor partiale.In acest caz furnizorul are obligatia, ?n termen de 15 zile de la semnarea contractului, de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului, conform celor mentionate in HG nr. 1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii IMM constituie granatia de buna executie 5% din valoarea contractului.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare)-formular nr. 1. 2.Declaratie privind neincadrarea ?n prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare -formular nr.2 Evaluarea cerintei: ?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. ?n cazul ?n care exista incertitudini ?n ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ?n mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP - formular nr.4.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna tebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere 4.Declaratie pe propria raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006(Formular nr.5). Evaluarea cerintei :?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica . ?n cazul ?n care exista incertitudini ?n ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ?n mod direct informatii de la autoritatile competente. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Laurentiu Dan Ciurel - Director General Executiv; Aurel Medintu- Director Divizia Energie; Maria Scurtu -Director Divizia Financiara; Laura Elena Manea-Sef Departament Juridic; Grigorie Dadalau - Director Achizitii; Delia Chirca-Director Adj.Achizitii; Sorin Teiu-Sef Serviciu Achizitii Produse Energie; Gheorghe Iriza-Sef Birou Achizitii Produse-Echipamente Tehnice; Croitoru Emilian -Birou Achiziti Produse-Echipamente Tehnice. NOTA: -Daca se uzeaza de drepturile prevazute de art. 11 (4) din HGR 925/2006, prin prezentarea doar a unei declaratii pe proprie raspundere privind ?ndeplinirea criteriilor de calificare, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma ?ndeplinirea cerintelor de calificare, la solicitarea autoritattii contractante, in termen de 3 zile lucratoare. -Daca sunt incertitudini/neclaritati privind documentele, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite detalii/precizari/confirmari suplim.ofertantului/candidatului sau autoritatii competente. -?n cazul ?n care ?n tara de origine ?n care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. Pers fizice/juridice romane, prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/alte documente echivalente din care sa rezulte obiectul de activ al operatorului economic (obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent ?n codul CAEN din ONRC) ?n original/copie legalizata/copie lizibila "conform cu originalul". Informatiile n certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Valabilitatea autorizatiilor/certificatelor se va raporta la data limita de depunere a ofertelor. Pers fizice/juridice straine, prezentarea documentelor care dovedesc forma de ?nregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi traduse ?n limba rom?na de traducatori autorizati si legalizate.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta 1: Fisa de informatii geenrale ale ofertantilor. Cerinta minima:Media cifrei de afaceri globala pe ultimi 3 ani, respectiv 2011,2012,2013. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta moneda comunicat de BNR pentru fiecare an in parte) Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani care sa contina valori,perioada si locul furnizarii produselor, beneficiari, etc. Livrarile de produse similare sunt confirmate prin certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritati contractante, respectiv clienti privati. Nota:In cazul clientilor privati cand din motive obiective si justificate ofertantul nu poate obtine o justificare/confirmare va demonstra livrarea de produse printr-o declaratie. Cerinta minima 1: din lista sa rezulte ca au fost livrate produse similare. Dovedirea experientei similare se va face prin prezentarea de documente/contracte/procese verbale de receptie/etc.prin care sa confirme furnizarea de produse similare. Facem mentiunea ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/alta moneda comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Cerinta 2: Informatii privind asocierea (daca este cazul): In cazul asocierii,ofertantul trebuie sa prezinte: - Formular 11 - „Acordul de asociere”, - Formular 12 - „?mputernicire pentru reprezentare la procedura” NOTA: In cazul asocierii: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul asocieri precum si partea de contract indeplinita de fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului),pentru partea de implicare a respectivului asociat); b) Oferta trebuie sa fie semnata ?ntr-un mod care obliga legal toti partenerii;c) Unul din membrii asocierii trebuie numit ca partener conducator (Lider de asociatie)-responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o ?mputernicire scrisa semnata de fiecare partener ?n parte;d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se stipuleze ca toti partenerii sunt responsabili ?n mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni ?n numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului. e) Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ram?na ?n aceasta Ofertantii produselor vor trebui sa aiba certificat un sistem propriu de conducere si de asigurare a calitatii , certificat conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, certificat emis de un organism acreditat. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2014 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2014 10:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2014 12:03
Vizionari 319