Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

REVIZII SI REPARATII ACCIDENTALE LA BULDOZERE KOMATSU

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.

Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, loc. Medias, jud. Sibiu , Localitatea: Medias , Cod postal: 551025 , Romania , Punct(e) de contact: Hajni CRISAN , Tel. +40 269805131 , Email: hajnalka.crisan@romgaz.ro , Fax: +40 269830283 , Adresa internet (URL): www.romgaz.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



SOCIETATE NATIONALA

Activitate (activitati)

- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta

\" REVIZII SI REPARATII ACCIDENTALE LA BULDOZERE KOMATSU ’’

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Servicii

1 - Servicii de intretinere si reparare

Locul principal de prestare: La locatiile indicate de achizitor

Codul NUTS: RO12 - Centru

II.1.3) Anuntul implica

Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Acord-cadru cu un singur agent economic

Durata acordului-cadru: 1 ani



Valoarea estimata fara TVA: 167,998 RON

Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Conform caietului de sarcini

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Se urmareste mentinerea starii tehnice si estetice corespunzatoare a buldozerelor

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Da

Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi

II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Cantitate estimate pentru LOT 1 :

Cantitatea ACORD-CADRU:

Revizie tehnica tip 500 ore: minim 3 revizii; maxim 4 revizii.

- Revizie tehnica tip 1000 ore: minim 1 revizie; maxim 2 revizii.

Valoarea estimata a tarifului de revizii este de 2386 lei/revizie tip 500 ore; 6256 lei/revizie tip 1000 ore la locatiile indicate in caietul de sarcini.

Cantitatea pentru CONTRACT SUBSECVENT minim 1 revizie - maxim 6 revizii.

Cantitate estimate pentru LOT 2 :

Cantitatea ACORD-CADRU:

Revizie tehnica tip 500 ore: minim 1 revizii; maxim 2 revizii.

- Revizie tehnica tip 1000 ore: minim 4 revizii; maxim 5 revizii.

Valoarea estimata a tarifului de revizii este de 2541 lei/revizie tip 500 ore; 6410 lei/revizie tip 1000 ore la locatiile indicate in caietul de sarcini.

Cantitatea pentru CONTRACT SUBSECVENT minim 1 revizie - maxim 7 revizii.

Cantitate estimate pentru LOT 3 :

Cantitatea ACORD-CADRU:

- Revizie tehnica tip 500 ore: minim 1 revizii; maxim 9 revizii.

- Revizie tehnica tip 1000 ore: minim 1 revizie; maxim 2 revizii.

Valoarea estimata a tarifului de revizii este de 1792 lei/revizie tip 500 ore; 5841 lei/revizie tip 1000 ore la locatiile indicate in caietul de sarcini.

Cantitatea pentru CONTRACT SUBSECVENT minim 1 revizie - maxim 11 revizii.

Cantitate estimate pentru LOT 4 :

Cantitatea ACORD-CADRU: minim 5 reparatii ; maxim 40 reparatii.

Valoarea estimata a tarifului de reparatii este de 135 lei/ora (15 ore estimate/reparatie) la locatiile indicate in caietul de sarcini.

Cantitatea pentru CONTRACT SUBSECVENT minim 1 reparatie - maxim 5 reparatii.



Valoarea estimata fara TVA: 167,998 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

12 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate

GP: pentru LOT 1 - 440 lei ; pentru LOT 2 –740 lei; pentru LOT 3 – 550 lei; pentru LOT 4 – 1620lei. Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire: in conf. cu regl.art. 86, din H.G. 925/2006. Echivalenta unei GP constituita in alta moneda decat, leul se va calcula la cursul lei/alta valuta comunicat de B.N.R. pentru data publicarii Anuntului de participare. Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Form. 11, sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia resp. prev. art. 86 alin. (2) – (4) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat ?n contul RO14 RNCB 0231 0195 6886 0001 al AC, deschis la BCR, Suc. Medias. Mod de prezentare – dovada constituirii garantie / instrumentul de garantare se prezinta ?n original. In orice situatie, dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de GP in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data deschiderii ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata si legalizata ?n limba rom?na. Nu sunt aplicabile prevederile art.278^1 din OUG nr.34/2006 in cazul depunerii unei contestatii la CNSC. Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea, fara TVA, a contractului subsecvent. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006. Modalitatea de restituire: in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca nu au fost ridicate pana la aceea data pretentii asupra ei.

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Alte surse : surse proprii. Plata facturilor se efectueaza ?n termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor.

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Declaratie privind ne?ncadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006,

Modalitatea de ?ndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal.(Completare Formular nr.12A ).

Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz).

Declaratie privind ne?ncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006,

Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care ?nregistreaza datorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora); Certificatul de atestare fiscala care va fi prezentat trebuie sa ateste ?ndeplinirea obligatiilor scadente ?n luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere ofertele.

Pentru persoanele juridice rom?ne Certificatul de atestare fiscala se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentul se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si va fi ?nsotit de traducere autorizata si legalizata.

Modalitatea de ?ndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Model - Formular nr.12B )

Nota :Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat asociat, tertul sustinator (dupa caz).

Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat .

Declaratie „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta” .Document de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere, (completare Formular 13 B).

Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, (dupa caz).

Declaratie privind conflictul de interese (art.69^1).

Modalitatea de ?ndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 13A)

Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ?n sensul articolului mentionat sunt urmatoarele:

- Virgil Marius METEA , Director General SNGN ROMGAZ SA Medias;

- Lucian BARSAN, Director Tehnic Achizitii SNGN ROMGAZ S.A. Medias;

- Ispasian Ioan DINCA, Director S.I.R.C.O.S.S. Medias;

- Sorin GHEORGHIU , Director tehnic S.I.R.C.O.S.S. Medias, presedinte comisie de evaluare

- Angela MELINESCU, Serviciul Contracte, membru comisie de evaluare;

- Hajnalka CRISAN, Serviciul Contracte, membru comisie de evaluare;

- Aurelian PRISCA , Sef Serviciu Mecano - Energetic, membru comisie de evaluare;

- Iulian ALEXE, Serviciul Mecano Energetic, membru comisie de evaluare;

- Ioana MOGA, Serviciul Costuri, membru comisie de evaluare

- Aurica CATANA, Sef Serviciul Protectia Mediului;

- Andrei POPESCU, consilier juridic, Biroul juridic. Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata.

Pentru persoanele juridice rom?ne

1.Modalitatea de ?ndeplinire: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informa?iile cuprinse ?n acest document vor fi reale la data limita de depunere a ofertelor.

Pentru persoanele juridice straine

2. Modalitatea de ?ndeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)

Nota: Autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor acesta a prezentat documenul in copie lizibila „conform cu originalul”.

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani . Nu este solicitat indeplinirea unui prag valoric pentru indicatorul financiar “cifra medie de afaceri globala ?n ultimii 3 ani”. Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.

Modalitatea de indeplinire

Se va completa formularul V.4 cuprins in Sectiunea III .

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Informatii privind subcontractantii Ofertantul va completa formularul 12G informatii privind partea/partile din contracte care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau ?n considerare pentru partea lor de implicare ?n contractul care urmeaza sa fie ?ndeplinit, daca sunt prezentate documente relevante ?n acest sens. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului,in cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie ?n concordanta cu oferta si se vor constitui ?n anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a ?nlocui subcontractantii nominalizati ?n oferta fara acceptul autoritatii contractante.

Modalitatea de indeplinire

Ofertantul care participa la procedura cu subcontractanti trebuie sa prezinte formularul 12G cuprins in Sectiunea III.

Ofertantul trebuie sa detina cel putin trei ateliere mobile de interventie. Ofertantul va prezenta declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru ?ndeplinirea contractului

Modalitatea de indeplinire

Se va completa Formular 12.H

Informatii referitoare la personalul calificat si instruit pentru prestarea serviciilor de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere din partea ofertantului pentru diagnosticarea reparatiilor cu ajutorul softului incorporat in constructia fiecarui buldozer Komatsu, din care sa rezulte ca personalul ofertantului cunoaste modul de interogare . Aceste dovezi pot fi prezentate in favoarea ofertantului de eventualii subcontractanti, numai pentru partea lor de implicare.?n cazul depunerii unei oferte ?n asociere, cerinta este considerata ?ndeplinita,chiar si in mod cumulativ. ?n cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma pot prezenta dovada indeplinirii cerintei in favoarea ofertantului in mod cumulativ.

Modalitatea de indeplinire

Ofertantii vor prezenta obligatoriu formularul 12I si atestarile personalului calificat si instruit in vederea prestarii serviciilor, de care dispune ofertantul sau de la care s-a obtinut un angajament de participare.

Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere.

Modalitatea de indeplinire

Se va completa Formularul 14 C.

Informatii privind sustinerea ferma ?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invoc?nd si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).

Modalitatea de indeplinire

Se solicita completarea formularului 18 cuprins in Sectiunea III. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 lit. a, c^1 si d. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionate.

Certificat ISO 14001:2005 care confirma sistemul de management al mediului, sau echivalent.

Modalitatea de indeplinire

Ofertantul va prezenta Certificatul conform cu cerintele standardului SR EN ISO 14001:2005,sau echivalent, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.

Certificat ISO 9001:2008 care confirma sistemul de management al calitatii, sau echivalent.

Modalitatea de indeplinire

Ofertantul va prezenta Certificatul conform cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008,sau echivalent, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Da

La etapa finala electronica vor participa doar ofertantii a caror oferte au fost declarate admisibile de catre comisia de evaluare. Elementul care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este valoarea maxima a acordului cadru, pentru fiecare lot ofertat . Autoritatea contractanta va transmite, prin intermediul SEAP simultan ofert. declarati admisi invitatia de participare la etapa finala electronica, in care se va prezenta data de desfasurare a rundei. LE se va derula intr-o singura runda, care va dura 24 de ore. In cursul desf. L.E. se va comunica instantaneu tuturor ofert. inform. necesare acestora pentru a-si determina, in orice moment, pozitia pe care o ocupa in clasament, informatii privind preturi sau valori noi prezentate in cadrul rundei de licitare de catre alti ofertanti precum si nr.de participanti la L.E. respectiva, fara a dezvalui insa identitatea ofertantilor. Ofertele depuse in cadrul L.E. de catre ofert. part. nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze. Dupa ?ncheierea rundei de LE, operatorii economici care si-au ?mbunatatit oferta au obligatia sa transmita autoritatii contractante Formularul de oferta nr. 10B si centralizatorul de preturi 10B1 completate corespunzator ?n functie de valoarea ofertei transmise ?n cadrul rundei de LE la care au participat. Transmiterea formularelor se va face la sediul Autoritatii contractante ?n cel mult doua zile lucratoare de la ultima runda de licitatie, ?n original, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal sau conventional al ofertantului sau de o persoana ?mputernicita expres; ?n cazul ?n care formularele vor fi semnate de catre reprezentantul conventional sau o alta persoana ?mputernicita ?n acest sens se va anexa si ?mputernicirea formulata ?n acest sens. LE se finalizeaza la un moment precis stabilit in prealabil si comunicat ofertantilor in anuntul de participare. La momentul finalizarii LE, sistemul informatic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul rezultat ca urmare a derularii acestei faze, determinat prin luarea in considerare a ofertelor finale introduse de ofertantii participanti si pe baza criteriului de atribuire stabilit.

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2014 15:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

04.08.2014 09:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

Altele

Oferta se va prezenta in limba Romana

Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 04.08.2014 10:00

Locul: SNGN ROMGAZ SA - SIRCOSS, Medias, Soseaua Sibiului nr. 5, jud. Sibiu

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

Tip de finantare: Alte fonduri

VI.3) Alte informatii

Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: In cazul in care se constata ca dupa etapa finala de licitatie electronica ofertele clasate pe primul loc au preturi egale Autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Reofertarea se va face in termen de 2 zile lucratoare de la data incheierii etapei finale de licitatie electronica. Se solicita ca ofertantul cu valoarea cea mai scazuta sa depuna la sediul Autoritatii Contractante in cel mult 2 (doua) zile lucratoare de la runda finala de licitatie electronica formularul “Formular de oferta “, insotit de ,,Centralizator de preturi’’, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica. Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare sunt membrii comisiei de evaluare.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

Termenul de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



Biroul juridic S.I.R.C.O.S.S.

Adresa postala: Soseaua Sibiului, nr. 5 , Localitatea: Medias , Cod postal: 551129 , Romania , Tel. +4 0269805156 , Email: andrei.popescu@romgaz.ro , Fax: +4 0269830283

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

07.07.2014 15:23
Vizionari 327