REVIZII SI REPARATII ACCIDENTALE LA BULDOZERE KOMATSU
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, loc. Medias, jud. Sibiu , Localitatea: Medias , Cod postal: 551025 , Romania , Punct(e) de contact: Hajni CRISAN , Tel. +40 269805131 , Email: hajnalka.crisan@romgaz.ro , Fax: +40 269830283 , Adresa internet (URL): www.romgaz.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
\" REVIZII SI REPARATII ACCIDENTALE LA BULDOZERE KOMATSU ’’
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La locatiile indicate de achizitor
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 167,998 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Conform caietului de sarcini
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se urmareste mentinerea starii tehnice si estetice corespunzatoare a buldozerelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate estimate pentru LOT 1 :
Cantitatea ACORD-CADRU:
Revizie tehnica tip 500 ore: minim 3 revizii; maxim 4 revizii.
- Revizie tehnica tip 1000 ore: minim 1 revizie; maxim 2 revizii.
Valoarea estimata a tarifului de revizii este de 2386 lei/revizie tip 500 ore; 6256 lei/revizie tip 1000 ore la locatiile indicate in caietul de sarcini.
Cantitatea pentru CONTRACT SUBSECVENT minim 1 revizie - maxim 6 revizii.
Cantitate estimate pentru LOT 2 :
Cantitatea ACORD-CADRU:
Revizie tehnica tip 500 ore: minim 1 revizii; maxim 2 revizii.
- Revizie tehnica tip 1000 ore: minim 4 revizii; maxim 5 revizii.
Valoarea estimata a tarifului de revizii este de 2541 lei/revizie tip 500 ore; 6410 lei/revizie tip 1000 ore la locatiile indicate in caietul de sarcini.
Cantitatea pentru CONTRACT SUBSECVENT minim 1 revizie - maxim 7 revizii.
Cantitate estimate pentru LOT 3 :
Cantitatea ACORD-CADRU:
- Revizie tehnica tip 500 ore: minim 1 revizii; maxim 9 revizii.
- Revizie tehnica tip 1000 ore: minim 1 revizie; maxim 2 revizii.
Valoarea estimata a tarifului de revizii este de 1792 lei/revizie tip 500 ore; 5841 lei/revizie tip 1000 ore la locatiile indicate in caietul de sarcini.
Cantitatea pentru CONTRACT SUBSECVENT minim 1 revizie - maxim 11 revizii.
Cantitate estimate pentru LOT 4 :
Cantitatea ACORD-CADRU: minim 5 reparatii ; maxim 40 reparatii.
Valoarea estimata a tarifului de reparatii este de 135 lei/ora (15 ore estimate/reparatie) la locatiile indicate in caietul de sarcini.
Cantitatea pentru CONTRACT SUBSECVENT minim 1 reparatie - maxim 5 reparatii.
Valoarea estimata fara TVA: 167,998 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP: pentru LOT 1 - 440 lei ; pentru LOT 2 –740 lei; pentru LOT 3 – 550 lei; pentru LOT 4 – 1620lei. Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunere a ofertelor.Modalitatea de constituire: in conf. cu regl.art. 86, din H.G. 925/2006. Echivalenta unei GP constituita in alta moneda decat, leul se va calcula la cursul lei/alta valuta comunicat de B.N.R. pentru data publicarii Anuntului de participare. Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Form. 11, sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia resp. prev. art. 86 alin. (2) – (4) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat ?n contul RO14 RNCB 0231 0195 6886 0001 al AC, deschis la BCR, Suc. Medias. Mod de prezentare – dovada constituirii garantie / instrumentul de garantare se prezinta ?n original. In orice situatie, dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de GP in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata in documentatia de participare vor fi respinse.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data deschiderii ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata si legalizata ?n limba rom?na. Nu sunt aplicabile prevederile art.278^1 din OUG nr.34/2006 in cazul depunerii unei contestatii la CNSC. Garantia de buna executie va fi de 7% din valoarea, fara TVA, a contractului subsecvent. Modalitatea de constituire: conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006. Modalitatea de restituire: in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca nu au fost ridicate pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse : surse proprii. Plata facturilor se efectueaza ?n termen de 30 de zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind ne?ncadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006,
Modalitatea de ?ndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal.(Completare Formular nr.12A ).
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz).
Declaratie privind ne?ncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006,
Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care ?nregistreaza datorii la bugetul consolidat (indiferent de cuantumul acestora); Certificatul de atestare fiscala care va fi prezentat trebuie sa ateste ?ndeplinirea obligatiilor scadente ?n luna anterioara celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere ofertele.
Pentru persoanele juridice rom?ne Certificatul de atestare fiscala se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentul se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si va fi ?nsotit de traducere autorizata si legalizata.
Modalitatea de ?ndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Model - Formular nr.12B )
Nota :Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat asociat, tertul sustinator (dupa caz).
Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au ?ndeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat .
Declaratie „Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta” .Document de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere, (completare Formular 13 B).
Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, (dupa caz).
Declaratie privind conflictul de interese (art.69^1).
Modalitatea de ?ndeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 13A)
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie ?n cadrul autoritatii ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire ?n sensul articolului mentionat sunt urmatoarele:
- Virgil Marius METEA , Director General SNGN ROMGAZ SA Medias;
- Lucian BARSAN, Director Tehnic Achizitii SNGN ROMGAZ S.A. Medias;
- Ispasian Ioan DINCA, Director S.I.R.C.O.S.S. Medias;
- Sorin GHEORGHIU , Director tehnic S.I.R.C.O.S.S. Medias, presedinte comisie de evaluare
- Angela MELINESCU, Serviciul Contracte, membru comisie de evaluare;
- Hajnalka CRISAN, Serviciul Contracte, membru comisie de evaluare;
- Aurelian PRISCA , Sef Serviciu Mecano - Energetic, membru comisie de evaluare;
- Iulian ALEXE, Serviciul Mecano Energetic, membru comisie de evaluare;
- Ioana MOGA, Serviciul Costuri, membru comisie de evaluare
- Aurica CATANA, Sef Serviciul Protectia Mediului;
- Andrei POPESCU, consilier juridic, Biroul juridic. Pentru persoanele juridice rom?ne documentele se prezinta ?n original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta ?n original sau copie conforma cu originalul si vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata.
Pentru persoanele juridice rom?ne
1.Modalitatea de ?ndeplinire: Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora. Informa?iile cuprinse ?n acest document vor fi reale la data limita de depunere a ofertelor.
Pentru persoanele juridice straine
2. Modalitatea de ?ndeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
Nota: Autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor acesta a prezentat documenul in copie lizibila „conform cu originalul”.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani . Nu este solicitat indeplinirea unui prag valoric pentru indicatorul financiar “cifra medie de afaceri globala ?n ultimii 3 ani”. Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa formularul V.4 cuprins in Sectiunea III .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind subcontractantii Ofertantul va completa formularul 12G informatii privind partea/partile din contracte care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau ?n considerare pentru partea lor de implicare ?n contractul care urmeaza sa fie ?ndeplinit, daca sunt prezentate documente relevante ?n acest sens. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului,in cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, se solicita, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie ?n concordanta cu oferta si se vor constitui ?n anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a ?nlocui subcontractantii nominalizati ?n oferta fara acceptul autoritatii contractante.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul care participa la procedura cu subcontractanti trebuie sa prezinte formularul 12G cuprins in Sectiunea III.
Ofertantul trebuie sa detina cel putin trei ateliere mobile de interventie. Ofertantul va prezenta declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul se angajeaza sa le utilizeze pentru ?ndeplinirea contractului
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular 12.H
Informatii referitoare la personalul calificat si instruit pentru prestarea serviciilor de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere din partea ofertantului pentru diagnosticarea reparatiilor cu ajutorul softului incorporat in constructia fiecarui buldozer Komatsu, din care sa rezulte ca personalul ofertantului cunoaste modul de interogare . Aceste dovezi pot fi prezentate in favoarea ofertantului de eventualii subcontractanti, numai pentru partea lor de implicare.?n cazul depunerii unei oferte ?n asociere, cerinta este considerata ?ndeplinita,chiar si in mod cumulativ. ?n cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, acestia din urma pot prezenta dovada indeplinirii cerintei in favoarea ofertantului in mod cumulativ.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantii vor prezenta obligatoriu formularul 12I si atestarile personalului calificat si instruit in vederea prestarii serviciilor, de care dispune ofertantul sau de la care s-a obtinut un angajament de participare.
Informatii privind asocierea. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In acest caz se va prezenta obligatoriu un acord de asociere.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 14 C.
Informatii privind sustinerea ferma ?n cazul ?n care ofertantul ?si demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invoc?nd si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).
Modalitatea de indeplinire
Se solicita completarea formularului 18 cuprins in Sectiunea III. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 lit. a, c^1 si d. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionate.
Certificat ISO 14001:2005 care confirma sistemul de management al mediului, sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta Certificatul conform cu cerintele standardului SR EN ISO 14001:2005,sau echivalent, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
Certificat ISO 9001:2008 care confirma sistemul de management al calitatii, sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Ofertantul va prezenta Certificatul conform cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008,sau echivalent, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La etapa finala electronica vor participa doar ofertantii a caror oferte au fost declarate admisibile de catre comisia de evaluare. Elementul care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare este valoarea maxima a acordului cadru, pentru fiecare lot ofertat . Autoritatea contractanta va transmite, prin intermediul SEAP simultan ofert. declarati admisi invitatia de participare la etapa finala electronica, in care se va prezenta data de desfasurare a rundei. LE se va derula intr-o singura runda, care va dura 24 de ore. In cursul desf. L.E. se va comunica instantaneu tuturor ofert. inform. necesare acestora pentru a-si determina, in orice moment, pozitia pe care o ocupa in clasament, informatii privind preturi sau valori noi prezentate in cadrul rundei de licitare de catre alti ofertanti precum si nr.de participanti la L.E. respectiva, fara a dezvalui insa identitatea ofertantilor. Ofertele depuse in cadrul L.E. de catre ofert. part. nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze. Dupa ?ncheierea rundei de LE, operatorii economici care si-au ?mbunatatit oferta au obligatia sa transmita autoritatii contractante Formularul de oferta nr. 10B si centralizatorul de preturi 10B1 completate corespunzator ?n functie de valoarea ofertei transmise ?n cadrul rundei de LE la care au participat. Transmiterea formularelor se va face la sediul Autoritatii contractante ?n cel mult doua zile lucratoare de la ultima runda de licitatie, ?n original, semnate si stampilate de catre reprezentantul legal sau conventional al ofertantului sau de o persoana ?mputernicita expres; ?n cazul ?n care formularele vor fi semnate de catre reprezentantul conventional sau o alta persoana ?mputernicita ?n acest sens se va anexa si ?mputernicirea formulata ?n acest sens. LE se finalizeaza la un moment precis stabilit in prealabil si comunicat ofertantilor in anuntul de participare. La momentul finalizarii LE, sistemul informatic va pune la dispozitia autoritatii contractante clasamentul rezultat ca urmare a derularii acestei faze, determinat prin luarea in considerare a ofertelor finale introduse de ofertantii participanti si pe baza criteriului de atribuire stabilit.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2014 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2014 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Oferta se va prezenta in limba Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2014 10:00
Locul: SNGN ROMGAZ SA - SIRCOSS, Medias, Soseaua Sibiului nr. 5, jud. Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: In cazul in care se constata ca dupa etapa finala de licitatie electronica ofertele clasate pe primul loc au preturi egale Autoritatea contractanta va solicita reofertarea pretului in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Reofertarea se va face in termen de 2 zile lucratoare de la data incheierii etapei finale de licitatie electronica. Se solicita ca ofertantul cu valoarea cea mai scazuta sa depuna la sediul Autoritatii Contractante in cel mult 2 (doua) zile lucratoare de la runda finala de licitatie electronica formularul “Formular de oferta “, insotit de ,,Centralizator de preturi’’, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica. Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea noilor propuneri financiare sunt membrii comisiei de evaluare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic S.I.R.C.O.S.S.
Adresa postala: Soseaua Sibiului, nr. 5 , Localitatea: Medias , Cod postal: 551129 , Romania , Tel. +4 0269805156 , Email: andrei.popescu@romgaz.ro , Fax: +4 0269830283
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2014 15:23
Vizionari 327