Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Retele de canalizare menajera si statie de epurare in localitatea Gura Sutii, comuna Gura Sutii, judetul Dambovita

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:



COMPANIA DE APA TARGOVISTE- DAMBOVITA

Adresa postala: Blv. IC Bratianu, nr. 50 , Localitatea: Targoviste , Cod postal: 130055 , Romania , Punct(e) de contact: Ing. ConstantinMircea – Director General , Tel. +40 245614403 , Email: achizitii@catd.ro, sap.catd@yahoo.com , Fax: +40 245611774 , Adresa internet (URL): www.catd.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:

Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Operator regional al serviciilor de apa si canalizare

Activitate (activitati)

- Apã

Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) Descriere

II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta

Retele de canalizare menajera si statie de epurare in localitatea Gura Sutii, comuna Gura Sutii, judetul Dambovita

II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor



Lucrari

Executarea

Locul principal de executare: comuna Gura Sutii, judetul Dambovita

Codul NUTS: RO313 - Dambovita

II.1.3) Anuntul implica

Un contract de achizitii publice

II.1.4) Informatii privind acordul-cadru

II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor

Executia urmatoarelor lucrari pentru reteaua de canalizare menajera in localitatea Gura Sutii, comuna Gura Sutii, judetul Dambovita:

- colectoare de canalizare menajera pe strazile princiale, L= 7986 ml cu diametrele:

• Dn= 250 mm - 6270 ml;

• Dn = 315 mm - 1716 ml;

- 2 statii de pompare ape uzate: SP 2 si SP 5

- statia de epurare cu capacitatea de Quz.zi.med.= 160 mc/zi.



Autoritatea contractanta lanseaza prezenta procedura de atribuire sub CLAUZA SUSPENSIVA ( a se vedea capitolul VI.3 - Alte informatii).



In conformitate cu dispozitiile legale aplicabile, informam operatorii economici interesati ca valoarea estimata indicata la Sectiunea II.2.1)-

Cantitatea sau domeniul contractului, din prezenta, se regaseste si suma de 364.111,00 lei fara T.V.A., reprezentand cota de cheltuieli

diverse si neprevazute in procent de 5%. Precizam ca aceasta suma va putea fi utilizata in situatia in care apar pe parcursul executiei

contractului cheltuieli cu servicii/ lucrari care nu reprezintamodificarisubstantiale ale contractului de achizitie publica si cu respectarea

cadrului legal aplicabil la acel moment.

II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)



45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)

45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)

45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)

45232423-3 - Lucrari de constructii de statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)

II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.1.8) Impartire in loturi

Nu



II.1.9) Vor fi acceptate variante

Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru

II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul

Scopul contractului consta in executia urmatoarelor lucrari:

- colectoare de canalizare menajera pe strazile princiale, L= 7986 ml cu diametrele:

• Dn= 250 mm - 6270 ml;

• Dn = 315 mm - 1716 ml;

- 2 statii de pompare ape uzate: SP 2 si SP 5

- statia de epurare cu capacitatea de Quz.zi.med.= 160 mc/zi.



Valoarea estimata a lucrarii: 7.706.638,00 lei, fara T.V.A. din care:



- valoarea lucrarilor de executie – 7.342.527,00 lei, fara T.V.A .



- valoarea aferenta procentului de 5% reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute este de 364.111,00 lei, fara T.V.A .



Total valoare estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele este de 7.706.638,00 lei fara TVA.



Valoarea estimata fara TVA: 7,706,638 RON

II.2.2) Optiuni

Nu

II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare

10 luni incepand de la data atribuirii contractului

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Depozite valorice ºi garantii solicitate

Ofertantul va constitui o garantie pentru participare (GP) în cuantum de 145.000 lei. Pentru G.P. constituita in alta moneda dacat lei, cursul valutar la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi cursul publicat de BNR, la data publicarii anuntului de participare. G.P. se constituie în conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 ,cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a GP: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor . În cazul depunerii de oferte în asociere, G.P. trebuie constituita în numele asocierii si sa mentioneze ca acopera în mod solidar toti membrii grupului de operatori economici, in acest caz ea poate fi constituita de catre unul sau mai multi asociati. G.P. nu poate sa fie constituita de catre subcontractanti. GP emisa în alta limba decât româna va fi prezentata în original si va fi însotita de traducerea autorizata în limba româna. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii nr.346/2004 (facand dovada in acest sens ),G.P. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Ofertele neînsotite de o garantie de participare corespunzatoare cerintelor vor fi respinse de catre Autoritatea Contractanta. In cazul constituirii prin virament bancar in favoarea autoritatii contractante contul este: RO02BRDE160SV20990221600 BRD GROUPE SOCIETE GENERALE, Targoviste. Dovada constituirii GP prin virament bancar, se va prezenta cel mai târziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Se va utiliza ca model Formularul nr. 1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea fara TVA a contractuluisi se constituie conform art. 90 din HG 925/2006prin urmatoarele moduri: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original , cu valabilitatea pe perioada de derulare a contractului inclusiv perioada de notificare a defectelor, in conditiile art. 90 alin.(1) din HG 925/2006 , care devine anexa la contract, sau: - Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiileprevazute la art. 90 alin.(3) din HG 925/2006. In acest caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitiaautoritatii contractante va fi de 0,5 % din pretul contractului. Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila. Garantia de buna executie va fi prezentata in original, in termen de maxim 10 zile calendaristice de la data semnarii contractului. Prezentele se completeaza cu cerintelesubclauzei 4.2-Conditii Speciale Obligatorii. În cazul ofertantilor care se regasesc în categoria întreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facând dovada în acest sens) garantia de buna executie se constituie în procent de 50% din cuantumul precizat în documentatia de atribuire. (Formular nr.2)

III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

ProgramulOperational Sectorial de MediuAxa 1 –„Extindere si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata”: -Fonduri Europene si Cofinantare nationala

III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul

Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare

III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale

Nu

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Conform Ordinului comun nr.2266/335/2012:



1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180



Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat în ultimii 5 ani, printr-o hotarâre definitiva si irevocabila, pentru frauda,

coruptie, spalare de bani, activitati criminale.



Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) si Cazier judiciar al operatorului economic .



Nota:In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinireacerintei.



2. Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din ordonanta



Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care înregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local

(indiferent de cuantumul acestora)– din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii

anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . Pentru persoanele juridice române documentele se prezinta

în original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta în original sau

copie conforma cu originalul si vor fi însotite de traducere autorizata si legalizata.



Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) si documente care sa ateste îndeplinirea

obligatiilor scadente (buget consolidat si buget local) in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor,

(certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent si certificat privind plata impozitelor si taxelor locale).



Ofertantii din alte tari decat Romania vor prezenta documente echivalente din care sa reisa ca nu au datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, fata de bugetul de stat si fata de bugetul local din tara de origine, emise de autoritatile competente din tara respectiva.



Nota:In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.



3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"



Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 );



Nota:In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinireacerintei.



4. Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 691



Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )



Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detinfunctii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si

finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele:



1. Constantin Mircea - Director General;



2. Tutuianu Ioan -Director General adjunct;



3. Ponorîca Ion-Director Comercial;



4. Cimpoaca Gheorghe Ninel- Director Tehnic;



5. Poenaru Eugenia- Director economic;



6. Hossu Valentin Tiberiu - Director Coordonator SectiiOperationale;



7. Babeu Pavel - Director productie;



8.Simion Adrian - Presedinte Consiliu de Administratie;



9.Mariutan Alexandru - Membru Consiliu de Administratie;



10.Cristea Chiru Catalin- Membru Consiliu de Administratie;



11. Goicea Valeriu - Membru Consiliu de Administratie;



12.Popa Daniela Elena -Membru Consiliu de Administratie;



13.Iacob Constantin Ciprian- Membru Consiliu de Administratie;



14.Brezan Ovidiu- Membru Consiliu de Administratie;



15.Mirita Petre-Manager Proiect U.I.P;



16.Tudor Romulus -Manager tehnic UIP si Presedinte comisie de evaluare;



17.Muresan Florina Ramona -Membru Comisie de evaluare;



18.Petre Dumitru-Membru comisie de evaluare;



19.Staicu Ion-Membru de rezerva al Comisiei de evaluare;



20. Zegheru Ionu? Aurelian-Membru de rezerva al Comisiei de evaluare;



21. Dumitrescu Petre Stefan -Membru Comisie de evaluare;



22.Fratila Marius-Membru Comisie de evaluare;



23. Iordache Filip –Membru de rezerva al Comisie de evaluare;



24. Zegheru Catalin -Membru de rezerva al Comisie de evaluare;



25.Gheorghe Patrascu Vasile -Reprezentantul în AGA al Municipiului Târgovi?te;



26.Dinu Vasile - Reprezentantul în AGA al Consiliului Jude?ean Dâmbovi?a;



27.Butca Dragos - Reprezentantul în AGA al Ora?ului Pucioasa;



28.Radu Mihai-Reprezentantul în AGA al Comunei Dragomiresti;



29.Florea Nicolae-Reprezentantul în AGA al Comunei Ulmi;



30.Ciocan Georgian Horatiu -Reprezentantul în AGA al Comunei Vulcana Bai;



31.Maricescu Constantin-Reprezentantul în AGA al Comunei Aninoasa;



32.Vasile Sorinel- Reprezentantul în AGA al Ora?ului Fieni;



33.Ioni?a Sorin Vasile-Reprezentantul în AGA al Comunei Gura Ocni?ei;



34.Bucur Teofil-Reprezentantul în AGA al Comunei Brane?ti;



35.Dinu Simona-Reprezentantul în AGA al Mun. Moreni;



36.Leotescu Elena- Reprezentantul în AGA al Comunei Buciumeni;



37.Rusu Ion-Reprezentantul în AGA al Comunei Tarta?e?ti;



38.Ene Octaviana- Reprezentantul în AGA al Ora?ului Racari;



39.Zoie Cristina-Reprezentantul în AGA al Comunei ?otânga;



40.Sandu Gabriel Danu?-Reprezentantul în AGA al Comunei Voine?ti;



41.Dinu Ilie-Reprezentantul în AGA al Ora?ului Titu;



42.Filip Laurentiu- Reprezentantul în AGA al Comunei Razvad;



43.Moisa Florentina Georgeta- Reprezentantul în AGA al Comunei Moroieni;



44.Dumitrescu Nicoleta Carmen-Reprezentantul în AGA al Ora?ului Gae?ti; Conform Ordinului comun nr.2266/335/2012:



Pentru persoanele juridice române documentele se prezinta în original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru

persoanele juridice straine documentele se prezinta în original sau copie conforma cu originalul si vor fi însotite de traducere autorizata si

legalizata.



Pentru persoanele juridice române



Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Teritorial,

din care sa rezulte: : denumirea completa a operatorului, sediul social, persoane imputernice/administratori, sedii secundare, puncte de

lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea

specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.



Pentru persoanele juridice straine



Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de înregistrare / atestare ori apartenenta din punct de

vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea

http://ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)



- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul

calendaristic în curs.

III.2.2) Capacitatea economica si financiara

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Conform Ordinului comun nr.2266/335/2012:



Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu

valoarea estimata a contractului în suma de 7.342.527 LEI .



Se vor prezenta:- Formular nr. 7- Declaratie privind cifra de afaceri;



-Bilantul contabil sau extrase de bilant înregistrat la organele competente,

raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.



Nota:Utimii 3(trei) ani sunt:2013,2012 si 2011.

Modalitatea de indeplinire

Declaratie privind cifra de afaceri (CompletareFormular nr.7),



Pentru conversia în RON, daca situatiile financiare sunt

întocmite în alta moneda, se va lua în considerare cursul mediu

de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul

respectiv, disponibil la (www.ecb.int):



anul2012-4.4593 lei/euro; anul 2011-4.2391 lei/euro; anul2013-

4,4190lei/euro;

Cerinta nr. 2



Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit

pentru minim ,,3,, luni de derulare a contractului, conform graficului de

executie, în valoare de: 2.202.758 lei.



Ofertantul va demonstra, ca la momentul semnarii contractului, detine sau

va avea acces la resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit

confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a

asigura fluxul de numerar necesar pentru executia contractului de lucrari in primele 3 luni de derulare a contractului, de la data ordinului de incepere, in valoare de minim 2.202.758 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare.

Modalitatea de indeplinire

Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin

acces la finantare în suma de:2.202.758 lei si pentru o perioada

de3luni.



In cazul depunerii unei oferte in asociere, demonstrarea

indepliniriicerintei ,, Disponibilitati banesti, resurse reale

negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim ,,3, luni de

derulare a contractului, conform graficului de executie, în valoare

de 2.202.758 lei” va fi indeplinita prin luarea in considerare a

resurselor tuturor membrilor asocierii.

III.2.3) Capacitatea tehnica

Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate

Cerinta nr.1:



Conform Ordinului comun nr.2266/335/2012, ofertantul va demonstra ca in

ultimii 5 ani a executat urmatoarele:



- cel putin un contract similar de lucrari care sa fi avut ca obiect realizarea

(constructie noua si/sau extindere si/sau reabilitare) a cel putin 7 km de

retele de canal.



-cel putin un contract de lucrari care sa fi avut ca obiect construirea a cel

putin unei (1) statii de epurare similare.



Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele:



-Formularul nr. 8 - completat;



-Copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau

documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la

finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa:

beneficiarul, cantitatea , perioada (inclusiv data incheierii contractului) si

locul executiei lucrarilor;



- Procese-verbale de receptie finala, procese-verbale de receptie la

terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste

faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale

in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit (puse in functiune) .





Nota: Lungimea retelelor care va fi luata in considerare este fie lungimea

totala a contractului, in cazul in care ofertantul a actionat/ actineaza ca unic

contractant, fie o parte din lungimea totala a contractului corespunzatoare

cu cota sa parte din participarea la asociere, in cazul in care ofertantul a fost

membru al unei asiocieri de operatori economici.



In cazul in care ofertantul a actionat ca subcontractant in oricare din

contractele prezentate ca referinte, se va accepta ca dovada a implicarii o

declaratie din partea Antreprenorului General.



-Prin ultimii 5 ani se va intelege ultimii 5 ani pana la data limita de depunere a ofertei.



Precizare:se accepta contracte distincte pentru experienta similara pentru retele de canal si pentru statii de epurare similare, precum si contract care sa prezinte cumulat experienta similara pe retele de canal si statii de epurare similare.

Modalitatea de indeplinire

Completare Formular nr. 8.



Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic

poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3)

din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin

Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.



In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica

si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta

persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are

obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin

prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8A al persoanei respective, prin care aceasta

confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele

tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor

din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si

profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina

excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.

180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu

toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest

sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6.



Nota: Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori,

cerinta privind experienta similara va fi îndeplinita în întregime

de catre o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator.

Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are,

eventual, inten?ia sa o subcontracteze:



- În cazul în care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor

îndeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia

de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le

subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.



Subcontractantul nu trebuie sa se afle în situa?ia prevazuta de art. 691 din

OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire.



MENTIUNE:



Daca ofertantul câstigator va subcontracta o parte sau anumite parti din

contract, Autoritatea Contractanta solicita prezentarea contractelor încheiate

între acesta si subcontractantii nominalizati în oferta, la data încheierii

contractului de achizitie publica.

Modalitatea de indeplinire

Completare Formularul nr. 16 (Declaratie privind partea/partile

din contract care sunt îndeplinite de subcontractanti si

specializarea acestora) .

Informatii despre asociere:



Informatii despre asociere, daca este cazul, prezentarea Formularului 3

completat si semnat.



Daca ofertantul este o asociere incadrarea in categoria Intreprinderilor mici

si mijlocii (IMM), se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.



Unul din membri va fi numit asociat principal (lider) responsabil pentru acest

contract, numirea sa fiind confirmata prin inaintarea unei imputerniciri in

acest sens semnata de toti membrii asocierii



Oferta trebuie sa includa un acord preliminar de asociere, Model orientativ

Formularul nr. 3A, urmand ca asocierea sa fie definitivata numai in cazul in

care oferta comuna este declarata castigatoare.



Acordul va specifica urmatoarele:



- toti membrii asocierii declara ca isi asuma raspunderea solidara si

indivizibila pentru executarea contractului si ca, in eventualitatea in care

unul din membrii asocierii inceteaza sa mai fie membru al asocierii sau intra

in lichidare, membrii ramasi vor executa si finaliza Lucrarile;



-liderul asocierii este autorizat sa angajeze raspunderea si sa primeasca

instructiuni pentru si in numele oricaruia si a tuturor membrilor asocierii,

angajand astfel raspunerea individuala si solidara a acestora;



-liderul asocierii se obliga, in cazul atribuirii contractului, sa legalizeze

asocierea, pana la data incheierii contractului de achizitie publica;



-toti membrii asocierii se oblige sa ramana in asociere pe toata durata de

executie a contractului;

Modalitatea de indeplinire

Fara a i se diminua raspunderea în ceea ce priveste modul de

îndeplinire a viitorului contract de achizitie publica, conform art.

45 din OUG nr. 34/2006, ofertantul are dreptul de a include în

propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din

contractul respectiv.



În cazul în care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are

obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care

urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale

subcontractantilor propusi.



Subcontractantul nu trebuie sa se afle în situa?ia prevazuta de

art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din

procedura de atribuire.



In cazul asocierii se vor prezenta:



1. Informatii despre asociere(completare Formular nr.3);



2. Acord de asociere (completare Formular 3A);



3. Imputernicire;



Nota: in cazul in care ofertantul este o asociere incadrarea in

categoria Intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), se va analiza cu

privire la asociere in ansamblu, fiecare din acestia incadranduse

in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (IMM), asocierea

rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art.16, alin.

(2) din legea 346.

Cerinta 1- Implementarea Standardului de Management al Calitatii în conformitate cu SR EN ISO 9001.

Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.

Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca îndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.

Modalitatea de indeplinire

Modalitatea de îndeplinire-Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.

Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca îndeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.

Cerinta nr. 2- Implementarea Standardului de Management de Mediu în conformitate cu SR EN ISO 14001.

Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.

Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica în îndeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.

Modalitatea de indeplinire

Modalitatea de îndeplinire-Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.

Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica în îndeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.

III.2.4) Contracte rezervate



Nu

III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii

III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii



Nu

III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective

Nu

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Tipul procedurii

IV.1.1) Tipul procedurii

Licitatie deschisa

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criterii de atribuire



Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica

Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta

IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract

Nu

IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)



Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.09.2014 00:00

Documente de plata: NU

IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare

03.10.2014 09:00

IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare



Romana

IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta

120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor

Data: 03.10.2014 10:00

Locul: La sediul S.C. Compania de Apa Targoviste ,strada I.C. Bratianu nr. 50, judetul Dambovita

Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da

Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor, observatorii desemnati ai UCVAP, alte persoane autorizate de Autoritatea Contractanta

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul este periodic

Nu

VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1

Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu

VI.3) Alte informatii

Intreaga doc.de atrib. este atasata prezentului anunt si este disponibila la adresa de internet www.e-licitatie.ro.Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, Autoritatea Contractanta (AC)va solicita of. care au ofertat cel mai mic pret o noua prop. financiara în plic închis, caz în care contractul va fi atribuit of.a carei noua prop. financiara are pretul cel mai scazut.AC intelege sa lanseze procedura de atribuire sub clauza suspensiva avand urmatorul continut:"Clauza suspensiva: Avand in vedere disp. art.94 din HG 925/2006,AC intelege sa lanseze procedura de atribuire sub clauza suspensiva avand un urmatorul continut:Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de aprobarea finantarii,finalizata prin incheierea contractului de finantare cu Autoritatea de Management(AM).AC va incheia contractul cu of.castigator doar daca fondurile necesare achizitiei publice vor fi asigurate prin semnarea contractului de finantare cu AM.In cazul in care AC va primi notif. din partea AM prin care este instiintata ca nu se va semna contractul de finantare, AC isi rezerva dreptul de a aplica disp. art.209 alin.1,lit.c din OUG 34/2006 si de a anula licitatia,fiind imposibila incheierea contractului.Of. participanti la procedura inteleg ca AC si AM nu sunt raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii in baza art.209 alin.1 lit.c din OUG 34/2006,indiferent de natura prejudiciului.Orice notificare din partea of. cu privire la prejudiciu este nula.Of. participanti la procedura isi asuma intreaga raspundere si vor suporta orice prejudiciu pe care-l vor suferi ca urmare a intrarii in vigoare a acestei clauze suspensive.Clauza suspensiva intra in vigoare la data publicarii anuntului de participare in SEAP si isi inceteaza valab la data semnarii contractului de finantare-Completare Formular 17-Se va introduce in plicul doc de calificare".Durata contr. nu include si perioada de notificare a defectelor. Toate doc. vor avea:semnatura,data completarii si numele intreg al semnatarului.Doc. emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in lb. romana. Pentru doc. exprimate in alte monede dacat leu, pentru conversie, se va folosi rata medie anuala de schimb comunicata de catre BCE (www.ecb.int).pentru anul in care a fost emis doc.In cazul in care of. este o asociere, incadrarea in categoria(IMM) se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte.Astfel daca toti asociatii se incadreaza,in mod individual,in categoria IMM,se va aplica reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri,a garantiei pentru participare si a garantiei de buna executie,conform art.16(2) din Legea 346/2004.Pentru a beneficia de aceste prevederi,ofertantii vor depune o declaratie pe propria raspundere,conform Anexei din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreazaa in categopria IMM.Modul de indeplinire a criteriilor de calificare, de catre ofertanti, se regaseste in Anexa II la Ordinul 509 din 14 sep 2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie emis de catre ANRMAP.Se recomanda ofertantilor sa viziteze amplasamentul si împrejurimile, pentru a fi în masura sa evalueze, pe propria raspundere, cheltuiala si riscurile, toate datele care le-ar putea fi utile în întocmirea ofertelor lor. Ofertantii trebuie sa informeze în scris AC despre intentia de a vizita amplasamentul, cu cel putin 72 de ore înainte.La prima solicitare primita, se va posta pe www.e-licitatie.ro intervalul de timp stabilit de maxim 3 zile pentru a putea participa toti cei interesati.Concluziile vizitelor vor fi consemnate într-un proces verbal alcatuit împreuna cu participantii care va fi postat tot pe www.elicitatie. ro.Nota:AC isi rezerva dreptul de a solicita in original sau copie legalizata documentele prezentate de operatorii economici in copie conform cu originalul sau copie simpla, acolo unde se considera necesara verificarea autenticitatii informatiilor prezentate.

VI.4) Cai de atac

VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac



Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

Organism competent pentru procedurile de mediere

VI.4.2) Utilizarea cailor de atac

Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac

Conform cap.IX din O.U.G. 34/2006.

VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac



Serviciul juridic al SC Compania de Apa Targoviste-Dambovita SA

Adresa postala: Bulevardul I.C. Bratianu nr. 50 , Localitatea: Targoviste , Cod postal: 130055 , Romania , Tel. +40 245614403 , Email: secretariat@catd.ro , Fax: +40 245611774 , Adresa internet (URL): www.catd.ro

VI.5) Data expedierii prezentului anunt

07.08.2014 14:29
Vizionari 352