Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Retea de canalizare si statie de epurare localitatea Hasag, comuna Loamnes, judetul Sibiu

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMUNA LOAMNES (PRIMARIA LOAMNES)

Cod fiscal: 4240979, Adresa: str. Principala nr.203, Loamnes, Telefon: 0269537101, Fax: 0269537179

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

str. Principala nr.203, Loamnes, Romania, cod postal: 557120, telefon:+40 269537101, fax:+40 269537179, persoana de contact:Maria Greavu

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Comuna Loamnes, Str. Principala nr. 203, judetul Sibiu.

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Retea de canalizare si statie de epurare localitatea Hasag, comuna Loamnes, judetul Sibiu

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Valoarea estimata este de 2.932.901 lei fara TVA (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele – art. 29 alin. (2) indice 1, este formata din valoarea de C+M = 2.681.371 si valoarea aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute = 251.530 lei ( din diveres si neprvazute se suporta, fara aplicarea unei proceduri de atribuire, respectiv in baza contractului incheiat, acele cheltuieli care provin din ”clauzele de variatie” pentru acele articole care au fost initial ofertate de catre operatorul economic si care au fost cunoscute de toti participantii la procedura de atribuire. Cheltuielile diverse si nepravazute reprezinta 9,38 % din valoarea estimata de C + M.

II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 2,932,901 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare: 50.000 lei, pentru IMM 25.000 lei Valabilitate garantie participare: 120 de zile de la data si ora limita de depunere a ofertelor. ?n cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita ?n mod corespunzator. Garantia de participare se poate constitui: - printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante. - virament bancar in contul IBAN: RO47TREZ 5765 006X XX01 7432, deschis la Trezoreria Municipiului Sibiu, beneficiar COMUNA Loamnes, CIF 4240979, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare se prezinta in original. ?n orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai t?rziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Ofertantii care vor constitui garantia conform art.16 alin.(2) din Legea 346/2004, vor atasa Declaratia privind incadrarea in categoria IMM. NOTA: neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata si neprezentarea dovezii de constituire cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa ?n alta moneda decat leul, se va face la cursul leu/valuta al BNR, cu 5 zile anterioare datei limita de depunere a ofertelor.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% ( 5% pt IMM ) din valoarea contractului fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Constituire: - retineri succesive(cf. art. 90 alin. 3 HG 925/2006 si HG 1045/2011) sau instrument de garantare ?n favoarea autoritatii contractente emis de o societate bancara/de asigurari si care devine anexa la contract.Dupa primirea garantiei de buna executie si semnarea contractului de catre ambele parti, autoritatea contractant va ?napoia garantia de participare. Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatia prevazuta de art.180 din OUG 34/2006, pentru a fi exclus de la procedura, conform Formular din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea. Se solicita prezentarea cazierului fiscal al societatii /certificat echivalent pentru persoane juridice straine – ?n conformitate cu H.G. 31 /2003, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Cazierul fiscal se depune in original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” ,valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte cazierul fiscal. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sã se afle ?n situatia care determinã excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. 2.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - conform Formular din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul, doar pentru literele a, c1 si d din art.181 din OUG nr.34/2006. 3.Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.(certificate- tip emise de organismele competente din tara in care ofertantul este rezident); Prezentare Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, inclusiv pentru sediile secundare si pentru punctele de lucru implicate in procedura). Din certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006, astfel devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul nr.509/2011. Nota: 1) In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste certificate. ?n situatia ?n care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa ?ntr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. 2) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Formular din Sectiunea Formulare. 5.Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 , conform Formular din Sectiunea Formulare (Ofertantul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator nu trebuie sa aiba membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, respectiv: Primar - Greavu Maria, Viceprimar - Rusu Nicolae, Secretar - Schiau Maria Cici, Contabilitate - Gligor Cornelia si Arcas Ioan, Consilierii locali: Barac Vasile, Cristian Mihai, Dorca Lucratia, Dan Ioan, Florea Nicolae, Gherman Liviu, Geler Ioan, Nan Maria, Nemes Nicolae, Nemes Vasile, Petru Nicolae, Ranf Samoila. Nota: Documentele solicitate care sunt emise de alte institutii trebuie sa fie prezentate in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului (principal sau secundar) corespunde obiectului procedurii si ca informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; codul unic de ?nregistrare; sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale,subunitati (adrese); structura actionariatului; numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal; domeniile de activitate secundare; situatia societatii; Documentul se depune in cadrul ofertei ?n oricare dintre formele: original/copielegalizata / copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac obiectul achizitiei, conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (?nregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in baza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006. Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractului. Document care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedereprofesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Documentele prezentate trebuie sa fie ?nregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.In ceea ce priveste ofertantii straini, informatiile cuprinse in documente care atesta inregistrarea sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nota: ?n In cazul unei oferte depuse de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici: 1. Fiecare asociat trebuie sa ?ndeplineasca cerintele de la pct. III.2.1 referitoare la eligibilitate si inregistrare pentru partea din contract care o realizeaza, potrivit Anexei 2 a Ordinului nr.509/2011 al Presedintelui ANRMAP. 2. ?n cazul ?n care este declarata c?stigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia ?si vor legaliza asocierea ?nainte de semnarea contractului. 3. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta nr. 1: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2011, 2012, 2013) sa fie de minim 5.300.000 lei. Fisa de informatii generale (Completare Formular) Documentul se depune ?noriginal. Documente relevante: - bilantul contabil pe ultimii 3 (trei) ani sau extrase din bilantul ?nregistrat la organele competente, raportul de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente, in copie cu mentiunea „Conform cu originalul”, stampilate si semnat de ofertant. Transformarea valorii cifrei medii anuale de afaceri din lei/ alta valuta se va face la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de B.N.R. pentru fiecare an ?n parte, disponibil pe adresa www.bnr.ro. Pentru persoane juridice straine documentele se vor prezentat ?n limba de origine si ?n traducere autorizata. ?n cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor asociatiei.,Cerinta nr. 2: Scrisoare de bonitate bancara sau declaratii bancare corespunzatoare prin care ofertantul sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului,va avea acces la sau are disponibile resurse reale, disponibilitati banesti, facilitati de credite ?n vederea realizarii de cash-flow de investitie pentru o perioada de 6 luni ?n suma minima de 600.000 lei pentru obiectivul de investitii: ”Retea de canalizare si statie de epurare localitatea Hasag, comuna Loamnes, judetul Sibiu”. Scrisoarea de bonitate bancara va preciza clar posibilitatea ofertantului de acces la disponibilitatile solicitate mai sus ?n cazul atribuirii contractului exclusiv pentru lucrarea ?n cauza independent de alte facilitati de credit sau disponibilitati existente. Cursul de schimb leu/alta valuta comunicat de BNR, la data de 22.08.2014 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta nr. 1: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara ?n executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului. Ofertantul va prezenta o declaratie care va cuprinde o lista a principalelor lucrari similare executate ?n ultimii 5 ani, contin?nd valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau beneficiari privati. Declaratie, ?nsotita de Lista privind principalele lucrari similare executate ?n ultimii 5 ani - Completare Formular. Ofertantul va face dovada executarii ?n ultimii 5 ani de lucrari av?nd ca obiect executie de lucrari similare. ?n situatia ?n care contractele au fost semnate ?nainte de perioada de 5 ani, autoritatea contractanta va lua ?n considerare lucrarile executate si duse la bun sf?rsit ?n perioada solicitata si va avea ?n vedere doar lucrarile executate ?n aceasta perioada, referinta fiind data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul va prezenta certificate de buna executie sau documente emise de beneficiar indiferent daca sunt autoritati contractante sau client privati, din care sa rezulte obiectul si denumirea lucrarii/lucrarilor, beneficiarul/beneficiarii lucrarii, valoarea totala a contractului perioada si locul executiei lucrarilor/ procese-verbale de receptie finala/ procese-verbale la terminarea lucrarilor/ recomandare (document constatator)/etc, ?n copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. ?n cazul ?n care ofertantul nu a fost singurul executant al lucrarii (a fost asociat cu alt operator economic), se va mai prezenta ?n copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul” documente doveditoare din care sa reiasa valoarea aferenta partii de lucrari executate de ofertant. ?n situatia ?n care experienta specifica a fost dob?ndita ?n calitate de subcontractant/asociat se va prezenta contractul de subcontractare/asociere precum si documente doveditoare care atesta indeplinirea cerintei privind experienta similara. Pentru contractele exprimate ?n alte monede dec?t lei se va folosi pentru conversie cursul mediu de schimb leu/alta valuta comunicat de catre BNR pentru anul ?n care lucrarile similare au fost executate/receptionate. Pentru 2014 cursul mediu de schimb leu/altavaluta comunicat de BNR la data publicarii in SEAP a anuntului/invitatiei de participare,Cerinta nr.2: Declaratia privind partea/pãrtile din contract care sunt ?ndeplinite de subcontractanti si specializãrile acestora. Ofertantul va prezenta identitatea exacta a acestora, precum si modalitatea ?n care subcontractorii vor fi inclusi ?n cadrul echipei propuse. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau ?n considerare pentru partea lor de implicare ?n contractul care urmeaza sa fie ?ndeplinit, daca sunt prezentate documente relevante ?n acest sens. Declaratia va contine toti subcontractantii cu care ofertantul intentioneaza sa?ncheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la ?ndeplinirea contractelor. ?n cazul ?n care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se ?ndeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la ?ncheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor ?ncheiate ?ntre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati ?n oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie ?n concordanta cu oferta si se vor constitui ?n anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a ?nlocui subcontractantii nominalizati ?n oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala ?nlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Subcontractantii nu trebuie sã se afle ?n situatia care determinã excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 (se va prezenta documentul ?n original); Nota: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana ,atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala va prezenta in acest sens alte documente justificative prin care face dovada indeplinirii criteriilor de calificare pentru care acorda sustinerea. Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Cerinta nr.1 Ofertantul trebuie sa respecte standardul de asigurare a calitatii ?n conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sauechivalent. Domeniile pentru care au fost eliberat certificatul SR EN ISO 9001 trebuie sa aiba legatura cu activitatiile ce fac obiectul contractului. Note: a) ?n cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza; b) Nu se accepta ofertanti ?n curs de certificare. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea; c) Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor;,Cerinta nr.2 Ofertantul trebuie sa respecte standardele de protectie a mediului conform SR EN ISO 14001 sau echivalent. Domeniile pentru care au fost eliberat certificatul SR EN ISO 14001,trebuie sa aiba legatura cu activitatiile ce fac obiectul contractului. Note: a) ?n cazul asocierii, acest certificat/document va fi prezentat de fiecare membru al asocierii, pentru partea din contract pe care o va realiza; b) Nu se accepta ofertanti ?n curs de certificare. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea; c) Acest certificat/document nu este solicitat sustinatorilor, respectiv subcontractantilor; Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2014 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare

Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2014 15:47
Vizionari 332