Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Reparatii termosistem fatada si instalatie termica subsol la Gradinita PP22 Timisoara

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Municipiul Timisoara

Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. 0256-408478 , In atentia: Ec. Maria Mezei , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: 0256-408477 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Reparatii termosistem fatada si instalatie termica subsol la Gradinita PP22 - Timisoara

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Gradintia PP22 - Timisoara

Codul NUTS: RO424 - Timis

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Lucr. de rep. la Gradinita PP22, str. Semenic nr.2 - Timisoara,conf. cerintelor din CS.Se vor executa lucrari de: igienizare a 4 sali de clasa, sufragerii si holuri intermediar; anveloparea cladirii prin aplic.unui termosistem cu gros. de 10 cm; înlocuire. inst. din subsolul tehnic al cladirii;



Valoarea estimata fara TVA: 436,652.18 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 23.05.2011

Durata: 3 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Valoarea totala a contractelor de lucrari pe care autoritatea contractanta intentioneza sa le atribuie in urmatoarele 12 luni este mai mare decât echivalentul în lei a 4.845.000 Euro

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Garantia de participare in suma fixa de pâna la 2% din valoarea estimata, valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; Garantia de buna executie de maxim 10% din pretul contractului fara TVA.

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

04.05.2011 12:02

Vizionari 329