Reparatii fatada termosistem, grupuri sanitare si igienizari la Gradinita PP 20 str. Irlanda nr.53 Timisoara
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1 , Localitatea: Timisoara , Cod postal: 300030 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. 0256-408367 , In atentia: Ec. Corina Coroian , Email: achizitiipublice@primariatm.ro , Fax: 0256-408477/204177 , Adresa internet (URL): www.primariatm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Reparatii fatada termosistem , grupuri sanitare si igienizari la Gradinita PP 20 - str. Irlanda nr.53 – Timisoara
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
R-tii fatada termosistem, gr.sanitare,igienizari la Gradinita PP20,Timisoara, conf. cerintelor Caietului de Sarcini.Executie cat.de lucrari:anvelopare cladire prin aplicare termosistem cu gr.: 10cm;montare glafuri din Al. la exterior, refacere spaletii, r-tii si igienizari gr.sanitare si încaperi.
Valoarea estimata fara TVA: 586,595.6 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 28.06.2011
Durata: 3 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Valoarea totala a contractelor de lucrari pe care autoritatea contractanta intentioneaza sa le atribuie in urmatoarele 12 luni este mai mare decat echivalentul in lei a 4.845.000 Euro
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantie de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata , valabila 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de buna executie de 5% din pretul contractului fara TVA
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2011 09:06
Vizionari 427