REPARATII CURENTE (Lucrari de instalatii, amenajare, modernizare si consolidare)
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul General C.F. nr. 2 Bucuresti
Adresa postala: B-dul MARASTI nr. 63, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 7000 , Romania , Punct(e) de contact: Dragos Dinca , Tel. 021.316.30.49 , In atentia: Dragos Dinca , Email: achizitiicf2@yahoo.com;achizitiicf2@gmail.com;spcfr2@gmail.com , Fax: 021.316.49.01 , Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
REPARATII CURENTE (Lucrari de instalatii,amenajare,modernizare si consolidare)
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Spital Clinic CF nr. 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Lucrari de instalatii,amenajare,modernizare si consolidare
Valoarea estimata fara TVA: 43,000,000 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45262000-1 - Lucrari speciale de constructii, altele decat lucrarile de acoperire (Rev.2)
45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.04.2011
Durata: 12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Garantia de participare max.2% din valoarea fara TVA a contractului,garantia de buna executie 5-10% din pretul contractului fara TVA
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2011 09:18
Vizionari 314