Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

REPARATII CURENTE (Lucrari de instalatii, amenajare, modernizare si consolidare)

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Spitalul General C.F. nr. 2 Bucuresti

Adresa postala: B-dul MARASTI nr. 63, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 7000 , Romania , Punct(e) de contact: Dragos Dinca , Tel. 021.316.30.49 , In atentia: Dragos Dinca , Email: achizitiicf2@yahoo.com;achizitiicf2@gmail.com;spcfr2@gmail.com , Fax: 021.316.49.01 , Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Organism de drept public

Activitate (activitati)

- Sanatate

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

REPARATII CURENTE (Lucrari de instalatii,amenajare,modernizare si consolidare)

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Spital Clinic CF nr. 2 Bucuresti

Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Lucrari de instalatii,amenajare,modernizare si consolidare



Valoarea estimata fara TVA: 43,000,000 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)

45262000-1 - Lucrari speciale de constructii, altele decat lucrarile de acoperire (Rev.2)

45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)

45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)

45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.04.2011

Durata: 12 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Garantia de participare max.2% din valoarea fara TVA a contractului,garantia de buna executie 5-10% din pretul contractului fara TVA

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante



III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

19.01.2011 09:18
Vizionari 314