Reparatie cabluri 6 kv
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Adresa postala: str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5 , Localitatea: Targu Jiu , Cod postal: 210227 , Romania , Punct(e) de contact: dl. GRIGORIE DADALAU , Tel. +40 253205401/+40 372819701 , In atentia: d-lui Silvica BOIANGIU , Email: dgrig@cnlo.ro, iboghiu@gmai.com , Fax: +40 253227280/+40 252227281 , Adresa internet (URL): www.ceoltenia.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reparatie cabluri 6 kv
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A., Sucursala Electrocentrale Craiova II, loc. Craiova, jud. Dolj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii privind depistarea si remedierea defectelor de izolatie ale cablurilor de energie, de 6 kV, pozate subteran
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50532000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a masinilor si aparatelor electrice si a echipamentului conex (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
intregul servici conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 22,002.1 RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru/SAD sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 440 lei. Se va completa formularul 3. Forma de constituire a garantiei de participare, care va fi acceptata, este prin virament bancar ?n contul autoritatii contractante (cont IBAN RO 59 RZBR 0000 0600 1465 2248, deschis la Raiffeisen Bank Tg Jiu) sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta ?n original; O.P. confirmat de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;depunere la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar, si prezentarea copiei chitantei, pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor; Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor (90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor) IMM constituie GP in cuantum de 50% din valoare. Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa ?n valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de Buna Executie = 5 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a GBE, conform HG 925/2006 in vigoare, respectiv: a) Instrument de garantare emis de o societate bancara/asigurari (Formular 4), b) Retineri succesive din sumele datorate din facturi partiale. Executantul este obligat sa deschida la Trezorerie, un cont disponibil distinct la dispozitia achizitorului. Suma depusa sa fie mai mare de 0,5% din valoarea contractului. Achizitorul alimenteaza contul din retineri succesive pana la valoarea GBEx. Achizitorul ?nstiint aza prestatorul de varsamintele efectuate. Din cont pot fi dispuse plati atat de prestator, cu avizul scris al achizitorului, cat si de Trezorerie la solicitarea scrisa a achizitorului, conf. art. 90 (3) HG 925/2006. GBEx se restituie conform art. 92, alin. 2 din HG 925/2006. In cazul IMM - urilor, GBEx este 2,5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind: eligibilitate, ne?ncadrare ?n situatii art. 180 si 181 din OUG 34/2006 - se vor completa formularele 14.1 si
14.2,neincadrarea in art. 69^1 din OUG 34/2006 - se va completa formularul 16 ; certificat de participare cu oferta independenta - se va completa formularul 15; ?ncadrare IMM - se va completa formularul 17.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt:
1. Dan Laurentiu CIUREL - Director General Executiv
2. Aurel MEDINTU - Director Divizie Energie
3. Maria SCURTU - Director Divizie Financiara
4 Grigorie DADALAU - Director Achizitii
5. Delia CHIRCA - Director Adj.Achizitii
6. Laura Elena MANEA - Sef Departament Juridic7
7. Silvica BOIANGIU - Sef Serv. Achizitii Lucrari si Servicii
1) daca ofertantul uzeaza de dreptul prevazut la art. 11 (4) HG 925/2006, va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind ?ndeplinirea criteriilor de calificare si anexa, mentionand succint modul concret de indeplinire a cerintelor minime, ofertantul va prezenta/completa certificate/documente care probeaza/confirma ?ndeplinire cerinte calificare, la solicitarea autoritatii contractanta, in termen care nu trebuie sa fie mai mic de 3 zile lucratoare. Se completeaza formularul 5 si anexa 1 la acesta.
2) daca sunt incertitudini/neclaritati asupra documentelor, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite detalii/precizari/confirmari suplim.ofertantului.
3)- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertamtului din procedura.
- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din procedura.
- Incadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertamtului din procedura 1.Pentru persoane juridice/fizice rom?ne, se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantulul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
2. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ?n conformitate cu prevederile legale din tara ?n care candidatul/ofertantul este rezident.
Ofertantii vor prezenta:
-atestatul tip E emis de ANRE, valabil la data limita de depunere a ofertelor, conform Ordinului nr. 23/2013 privind aprobarea
Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatiile electrice;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa informatii generale.
Prezentarea mediei cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv 2011,2012, 2013.
Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente ?ntre ofertant
sipersoana respectiva.
Daca ofertantul demonstreaza situatia economica si financiara invoc?nd si sustinerea acordata, are obligatia de a dovedi sustinerea, prin prezentarea
unui angajament ferm din partea persoanei sustinatoare care confirma punerea la dispozitie a resurselor financiare invocate, conform art.11^1 HG 625/2006.
Persoana sustinatoare nu se ?ncadreaza ?n prevederile art. 69^1, 180 si 181, lit. a), c1), d) din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa formularul 10
In cazul sustinerii se va completa formularul 11
Pentru echivalenta leu – valuta se va folosi cursul mediu
anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si ale persoanelor responsabile pentru
prestarea serviciilor.
Prezentarea declaratiei referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere ?n ultimii 3 ani.
Ofertantul va face dovada ca detine personal tehnic de
specialitate:electricieni autorizati (grad III B), conform Ordinului nr. 11/2013 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor,
verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari ?n domeniul instalatiilor electrice.
Capacitatea tehnica/profesionala privind dotarea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta de alta persoana, indiferent natura relatii juridice.
Daca ofertantul/candidaul demonstreaza capacitate tehnica/profesionala cu sustinerea altei persoana, are obligatia dovedirii sustinerii, de regula prin
prezentarea unui angajament ferm din partea persoanei sustinatoare care confirma punerea la dispozitie a resurselor tehnice/profesionale, conform
art.11^1 HGR 925/2006.
Persoana sustinatoare nu se incadreaza ?n prev art. 69^1/180/181 lit.a),c1),d) din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa formularul 8.
Completare Formular 11, 11.2, 14.1, 14.2, 16,pentru
sustinator,daca este cazul.
Informatii privind dotarea tehnica cu mijloace, instalatii,echipamente tehnice,etc.
Prezentarea declaratiei pe propria raspundere care sa contina informatii privind posibilitatea asigurarii mijloacelor, instalatiilor si echipamentelor
tehnice de care dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului.
Ofertantii trebuie sa detina dotarea tehnica necesara prestarii serviciului.
Capacitatea tehnica/profesionala privind dotarea tehnica a ofertantului poate fi sustinuta de alte persoane indiferent de natura relatiilor juridice.
Daca ofertantul/candidatul demonstreaza capacitate tehnica/profesionala cu sustinerea altei persoane, are obligatia dovedirii sustinerii, de regula prin
prezentarea unui angajament ferm din partea persoanei sustinatoare care confirma punerea la dispozitie a resurselor tehnice/profesionale, conform art.11^1 HGR 925/2006.
Persoana sustinatoare nu se incadreaza ?n prev art. 69^1/180/181 lit.a),c1),d) din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 7.
Completare Formular 11, 11.1, 14.1, 14.2, 16, pentru sustinator,daca este cazul.
Prezentarea listei principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani,contin?nd valori,perioada si locul prestarii serv, modul de ?ndeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, etc.
Ofertantul va dovedi experienta similara prin prestarea de servicii similare contractului ce urmeaza a fi atribuit, la nivelul a cel putin unui contract Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o
autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. ?n cazul clientilor privati atunci c?nd din motive obiective si justificate ofertantul nu poate obtine o
certificare/confirmare, va demonstra prestarea serviciilor printr-o declaratie.
Capacitatea tehnica/profesionala privind experienta similara a ofertantului poate fi sustinuta de alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice.
Daca ofertantul/candidatul demonstreaza capacitate tehnica/profesionala cu sustinerea altei persoane, are obligatia dovedirii sustineri, de regula prin
prezentarea unui angajament ferm al persoanei sustinatoare care confirma punerea la dispozitie a resurselor tehnice/profesionale, conform art. 11^1
HGR 925/2006.
Persoana sustinatoare nu se incadreaza ?n prev art. 69^1/180/181 lit.a),c1),d) din OUG 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 6 si anexa 1 la acesta.
Completare Formulare 11, 11.1, 14.1, 14.2, 16, pentru
sustinator, daca este cazul.
Pentru echivalenta leu – valuta (daca este cazul) se va
folosicursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Informatii privind subcontractantii, conform art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa (dupa caz) formularul
model, insotit de lista cuprinzand subcontractantii si de acordurile de subcontractare (formular model), cu precizarea partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate si a datelor de recunoastere a
subcontractantilor propusi.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa formularul 13
Standarde de asigurare a calitatii
Prezentare certificat calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent,in domeniul de activitate al obiectului contractului, valabil la data limita stabilita
pentru depunerea ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta document(ele) emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate din sfera domeniului activitatilor
aferente obiectului contractului.
In cazul declaratiei conform art. 11 (4) HG 925/2006, se va completa Anexa 1 la Formular 5.
In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Standarde de asigurare a protectiei mediului.
Prezentare certificat SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent in domeniul de activitate al contractului valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Se vor prezenta document(ele) emis(e) de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate care confirma ca ofertantul are certificat un sistem de management de mediu pentru domeniul de activitate din sfera domeniului activitatilor
aferente obiectului contractului.
In cazul declaratiei conform art. 11 (4) HG 925/2006, se va completa Anexa 1 la Formular 5.
In cazul asocierii cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2014 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2014 11:00
Locul: S Complexul Energetic Oltenia S.A., Directia Achizitii, str. Republicii, nr. 22, loc. Tg. Jiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti din partea operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Daca mai multi operatori economici prezinta oferte egale, clasate pe primul loc, se va solicita reofertarea propunerilor financiare, in plic inchis, p?n? la departajare. 2. Daca sunt incertitudini/neclaritati asupra documentelor, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite detalii/precizari/confirmarisuplimentare ofertantului/candidatului sau autoritatii competente. 3. Se va completa formularul 9, privind calitatea de participant la procedura.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax: +40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2, alin. 1, lit. b din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A., Departamentul Juridic
Adresa postala: b-dul Republicii, nr. 22 , Localitatea: Tg. Jiu , Cod postal: 210132, , Romania , Tel. +40 253205496 , Fax: +40 253223248
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.06.2014 15:50
Vizionari 371