Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Reparatia conductei de transport gaze naturale ø 10

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias

Cod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803333, Fax: +40 269839029

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon:+40 269803197, fax:+40 269844823, persoana de contact:Tania Puscas

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Piata CI Motas, nr 1, Medias, Romania, persoana de contact:Tania Puscas

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Reparatia conductei de transport gaze naturale Ø 10 ¾ Cristesti – Targu Neamt Zona Timisesti

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Documentatia prezinta construirea unei aparari de mal ?n partea de Nord a localitatii Timisesti, zona afectata de eroziunea accelerata a r?ului Moldova si ?nlocuirea tronsonului de conducta existent, situat ?n apa, supus unor ?ncercari suplimentare ce pun ?n pericol exploatarea ?n conditii de siguranta, cu un tronson cu lungimea de 54 m.Valoarea estimata a contractului este 520.717 lei( valoarea estimata include si valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute). Cheltuielile diverse si neprevazute , in cuantum de 24796,05 lei reprezinta 5% din valoarea estimata a contractului calculata fara cheltuieli diverse si neprevazute.Valoarea contractului fara cheltuielile diverse si neprevazute este 495.920,95 lei.

II.1.6) CPV: 45231220-3 - Lucrari de constructii de gazoducte (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 520,717 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantie participare: 9.918 lei. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor la cursul stabilit de BNR, valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, dar cel putin egala cu valabilitatea ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante, completata in conformitate cu Formular 11 - virament bancar , in contul autoritatii contractante: IBAN RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001, deschis la BCR Medias; - Depuneri la caseria Transgaz - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari Garantia de participare la licitatie, constituita in una din formele mentionate anterior, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Neprezentarea atrage dupa sine respingerea ofertei. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a ?ncasa ?n nume propriu garantia pentru participare, ofertantul pierz?nd suma constituita, atunci c?nd acesta din urma se afla ?n oricare din urmatoarele situatii: • revoca oferta ?n perioada de valabilitate a acesteia; • fiind declarat c?stigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul ?n termenul stabilit; • fiind declarat c?stigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului;

Garantie de buna executie Garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie : - scrisoare de garantie de buna executie, - sau retineri succesive din facturile partiale In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale : in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante - Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Declaratie privind eligibilitatea : Se va completa Formularul 12 A; Declaratie privind situatia personala (neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta):Ofertantii vor completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 12 B Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006,modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului. CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta,: se va completa Formularul 12 D; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata:Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69¹ din OUG nr 34/2006, modificata. Persoanele de decizie din cadrul SNTGN Transgaz SA sunt : VADUVA PETRU ION Director General HATEGAN GHEORGHE Director General Adjunct VIOREL BARBU Director Directie COSMA EMIL FLORIN Director Departament SORIN DEAC Director Directie LUPEAN MARIUS VASILE Director Directie FILIPAS LAURA Sef Birou IDU OLGA Director Directie BOGDAN AVRAM LUCA Consilier JURIDIC PINZAR ADELA Director Directie HADAMBAS OVIDIU GH.Sef Serviciu ION ANDI MARIAN Sef Serviciu TATOMIR MIHAELA Inginer POPOVICIU OVIDIU Subinginer BACIU ELENA MARIOARA Sef Serviciu SUCIU NICOLAE Consilier Juridic PINTEA ANA Consilier Juridic SZOMBOTI ANDREEA Consilier juridic MARIA ALBU Economist MARGINEAN MARIUS Economist HENTEA MIHAELA LUMINITA Economist SIMESCU VIORICA Tehnician SOMESAN ADRIAN Inginer LUCIAN BACILA Sef Serviciu TANIA PUSCAS Inginer . Formular 12 E. Declaratia 69 indice 1 se va completa si de catre tertii sustinatori ai capacitatii economico financiara si respectiv a capacitatii tehnico si/sau profesionala , si de asemenea de catre subcontractanti, daca este cazul. Tertii sustinatori nu se vor afla sub incidenta preved.art.181 lit.a,c indic e 1 si d. Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine : documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident; In cazul ofertei comune:Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus pentru partea de contract pe care o va realiza. Operatorii economici vor prezenta in mod obligatoriu autorizatiile ETC emisa de ANRE(conform Legii 123/2012 si a Ord. ANRE 89/2009): (pentru a se preveni un eventual risc de ne?ndeplinire a contractului ca urmare a lipsei autorizarii necesare).Operatorii economici vor prezenta in mod obligatoriu atestat tip Be pentru instalatii electrice de 0,4 KV sau echivalent emis de ANRE, conform Ordinului 23/17.04.2013. In cazul ofertei comune: aceste conditii se considera indeplinite daca unul dintre semnatarii asociatiei detine aceste autorizatii/ atestat.Asociatii trebuie sa prezinte aceste autorizatii pentru partea din contract pe care o vor executa.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: -declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 ani. se va prezenta cifra de afaceri de minim 990.800 lei pe anul 2011, 2012, 2013; -pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. - ?n conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, capacitatea economica-financiara a ofertantului poate fi sustinuta – ?n vederea ?ndeplinirii contractului – si de alta persoana . ?n cazul ?n care ofertantul isi demonstreaza situatia economica-financiara invoc?nd si sustinerea acordata de catre o alta persoana, prin prezentarea unui angajament ferm.Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si 181 lit a c^1 si d) si art.69^1 din OUG 34/2006 modificata Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii Se solicita prezentarea listei de utilaje aflate in dotare proprie /inchiriere sau orice alta forma de dispozitie a ofertantului asupra acestora, necesare indeplinirii contractului de lucrari, conform Formular 12H Se va completa Formularul 12 H Se solicita prezentarea listei conform Formular 12 I .Se va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani; - Lista privind asigurarea cu personalul de conducere, de specialitate si tehnic , precum si o lista cu sudorii autorizati, necesari pentru realizarea obiectivului. Pentru personalul de conducere, personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, se vor prezenta CV-urile.CV-urile se vor prezenta doar pentru personalul pentru care nu se impun autorizari. Se va completa Formularul 12 I Ofertantul va face dovada ca a executat in ultimii 5 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor,lucrari similare in valoare cumulata de min. 495.400 lei(cumul din cel putin un contract sau maxim 3 contracte de executie lucrari similare cu obiectul achizitiei)-Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru experienta similara pe 2014 va fi luat in considerare cursul din data de 15.09.Lista lucrarilor similare va fi ?nsotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate ?n conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sf?rsit Ofertantii vor prezenta : -documente de certificare a sistemului calitatii ISO 9001:2008, sau echivalent, - documente de certificare a sistemului de management de mediu ISO 14001:2005, sau echivalent. Certificatele solicitate se elibereaza pentru activitatile ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.10.2014 08:30

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.10.2014 10:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2014 07:58
Vizionari 324