Refacere sisteme rutiere si pietonale cu asfalt si beton
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania de Apa Oltenia SA
Numar invitatie: 366406 / 23.10.2014
Denumire contract: Refacere sisteme rutiere si pietonale cu asfalt si beton ?n urma interventiilor la retelele de apa si canalizare ?n Municipiul Craiova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
Compania de Apa Oltenia SA
Cod fiscal: RO 11400673, Adresa: str. Brestei, nr.133, Craiova, Telefon: +40 251422117, Fax: +40 251422263
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Ofertele se transmit sub forma de fisiere semnate electronic in SEAP, la prezenta procedura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Refacere sisteme rutiere si pietonale cu asfalt si beton ?n urma interventiilor la retelele de apa si canalizare ?n Municipiul Craiova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Refacere sisteme rutiere si pietonale cu asfalt si beton ?n urma interventiilor la retelele de apa si canalizare ?n Municipiul Craiova, cauzate de lucrari de reparatii sau de avariile la reteaua de apa si canalizare. Valoare cheltuieli diverse si neprevazute: nu este cazul
II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 960,000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare este de 15000 LEI Se va depune in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006. Garantiile de participare depuse prin virament bancar se vor depune in contul RO58.UGBI.0000.3220.1083.3RON, deschis la Garanti Bank Craiova. Ofertantii vor transmite in SEAP copie scanata dupa dovada constituirii garantiei de participare. De asemenea dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante (Craiova, str. Brestei, nr.133, cp.200177) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. ?n cazul IMM-urilor garantia de participare poate fi redusa la jumatate, respectiv 7500 LEI. Valabilitatea garantiei de participare este de este de minim 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantiile de participare depuse in alta moneda decat cea in lei de vor calcula la o rata de schimb BNR valabila cu 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie 4% din valoarea contractului – fara TVA. Se va constitui printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract, cf. art.90.(1) din HG 925/2006. In cazul IMM-urilor garantia de buna executie se reduce la 2%
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (formular 2) - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 3) - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 4) - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n art. 69.1 din OUG34/2006 (Formular 5). Cadrele de conducere responsabile cu atribuirea contractului sunt: a. ec. Constantin Mitrita - Director General b. ec. Anca Delia Balaceanu - Director economic c. ing. Valeriu Dan Rosu - Director productie d. cons. jr. Marta R?cu - Sef Serviciu Achizitii Aprovizionare e. ing. Lucian Lungu - Sef Sectie Mecanizare Documentele se vor depune in SEAP intr-un fisier/arhiva cu numele situatia personala.pdf Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC Documentul se vor depune in seap intr-un fisier/arhiva cu numele: certificat constatator ORC.pdf
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dotari specifice: Declaratie referitoare la utilaje sau echipamente de care poate dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea contractului. Operatorul trebuie sa dispuna de urmatoarele utilaje si echipamente: 1. buldoexcavator ; 2. pikamer; 3. incarcator; 4. placa vibratoare; 5. masini de taiat rosturi cu disc diamantat; 6. repartizator asfalt; 7. mai mecanic; 8. autogreder; 9. cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera; 10. masina de frezat imbracaminte rutiera; Daca operatorul nu detine in proprietate unul sau mai multe din echipamentele si utilajele mai sus mentionate, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament. Certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii ISO 9001, valabil la data limita de depunere oferte, din care sa rezulte activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.,Certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management de mediu ISO 14001, valabil la data limita de depunere oferte, din care sa rezulte activitatea ce face obiectul prezentei proceduri. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2014 10:29
Vizionari 488