Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Refacere sisteme rutiere si pietonale cu asfalt si beton

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Compania de Apa Oltenia SA

Numar invitatie: 366406 / 23.10.2014

Denumire contract: Refacere sisteme rutiere si pietonale cu asfalt si beton ?n urma interventiilor la retelele de apa si canalizare ?n Municipiul Craiova

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Compania de Apa Oltenia SA

Cod fiscal: RO 11400673, Adresa: str. Brestei, nr.133, Craiova, Telefon: +40 251422117, Fax: +40 251422263

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Ofertele se transmit sub forma de fisiere semnate electronic in SEAP, la prezenta procedura

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

In SEAP

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Ap?

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Refacere sisteme rutiere si pietonale cu asfalt si beton ?n urma interventiilor la retelele de apa si canalizare ?n Municipiul Craiova

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Refacere sisteme rutiere si pietonale cu asfalt si beton ?n urma interventiilor la retelele de apa si canalizare ?n Municipiul Craiova, cauzate de lucrari de reparatii sau de avariile la reteaua de apa si canalizare. Valoare cheltuieli diverse si neprevazute: nu este cazul

II.1.6) CPV: 45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 960,000 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Garantia de participare este de 15000 LEI Se va depune in conformitate cu art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006. Garantiile de participare depuse prin virament bancar se vor depune in contul RO58.UGBI.0000.3220.1083.3RON, deschis la Garanti Bank Craiova. Ofertantii vor transmite in SEAP copie scanata dupa dovada constituirii garantiei de participare. De asemenea dovada constituirii garantiei de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante (Craiova, str. Brestei, nr.133, cp.200177) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. ?n cazul IMM-urilor garantia de participare poate fi redusa la jumatate, respectiv 7500 LEI. Valabilitatea garantiei de participare este de este de minim 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantiile de participare depuse in alta moneda decat cea in lei de vor calcula la o rata de schimb BNR valabila cu 7 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.

Garantie de buna executie 4% din valoarea contractului – fara TVA. Se va constitui printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care devine anexa la contract, cf. art.90.(1) din HG 925/2006. In cazul IMM-urilor garantia de buna executie se reduce la 2%



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (formular 2) - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular 3) - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formular 4) - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n art. 69.1 din OUG34/2006 (Formular 5). Cadrele de conducere responsabile cu atribuirea contractului sunt: a. ec. Constantin Mitrita - Director General b. ec. Anca Delia Balaceanu - Director economic c. ing. Valeriu Dan Rosu - Director productie d. cons. jr. Marta R?cu - Sef Serviciu Achizitii Aprovizionare e. ing. Lucian Lungu - Sef Sectie Mecanizare Documentele se vor depune in SEAP intr-un fisier/arhiva cu numele situatia personala.pdf Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC Documentul se vor depune in seap intr-un fisier/arhiva cu numele: certificat constatator ORC.pdf

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Dotari specifice: Declaratie referitoare la utilaje sau echipamente de care poate dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea contractului. Operatorul trebuie sa dispuna de urmatoarele utilaje si echipamente: 1. buldoexcavator ; 2. pikamer; 3. incarcator; 4. placa vibratoare; 5. masini de taiat rosturi cu disc diamantat; 6. repartizator asfalt; 7. mai mecanic; 8. autogreder; 9. cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera; 10. masina de frezat imbracaminte rutiera; Daca operatorul nu detine in proprietate unul sau mai multe din echipamentele si utilajele mai sus mentionate, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere, se va permite si prezentarea unui angajament. Certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii ISO 9001, valabil la data limita de depunere oferte, din care sa rezulte activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.,Certificat emis de organisme de certificare pentru sistemul de management de mediu ISO 14001, valabil la data limita de depunere oferte, din care sa rezulte activitatea ce face obiectul prezentei proceduri. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2014 15:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2014 10:29
Vizionari 488