Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

RECONDITIONARE ELEMENTE BANDA REDLER

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA

Numar invitatie: 366679 / 30.10.2014

Denumire contract: ,, RECONDITIONARE ELEMENTE BANDA REDLER” pentru Sucursala Electrocentrale Craiova II

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Societatea Comerciala COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA

Cod fiscal: RO 30267310, Adresa: str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Telefon: +40 253205401/+40 372819701, Fax: +40 253227280/+40 252227281

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

str.ALEXANDRU IOAN CUZA nr.5, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210227, telefon:+40 0253205496/ +40 0253205489, fax:+40 0253223248, persoana de contact:Silviu Boiangiu;Emilia Blaga

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A. - Directia Achizitii, localitatea Tg. Jiu, cod 210132, b-dul Republicii, Bl.22, Parter, T?rgu Jiu, jud. Gorj;

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da

I.2.2) Tip Activitate: Electricitate

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

,, RECONDITIONARE ELEMENTE BANDA REDLER” pentru Sucursala Electrocentrale Craiova II

II.1.2) Tip contract: Servicii

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

,, RECONDITIONARE ELEMENTE BANDA REDLER” pentru Sucursala Electrocentrale Craiova II

II.1.6) CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 10,061.5 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare, este de: 201 lei Garantia de participare este irevocabila. Data pentru care se determina echivalenta leu/alta valuta (curs BNR):5 zile ?naintea datei limita de depunere a ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, care va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata este conform prevederilor art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006, respectiv: Garantia de participare se constituie prin: 1) virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta ?n original, ?n cuantumul si pentru perioada prevazuta ?n documentatia de atribuire. Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, ?n conformitate cu contractul garantat; sau - neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. 2) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca p?na la data deschiderii ofertelor; b) a unei sume ?n numerar. Cont RO 59 RZBR 0000 0600 1465 2248 deschis la Raiffeisen Bank - Sucursala Tg. Jiu. Retinerea garantiei de participare se face ?n conditiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare; Nota: Pentru ofertantii I.M.M – uri, garantia de participare va fi ?nsotita de o declaratie conf. cu conditiile art. 3 din Legea 346/2004, ofertantii beneficiind de reducerea cu 50% a garantiei de participare

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie este ?n procent de 10 % din valoarea contractului, fara T.V.A. Modul de constituire a garantiei de buna executie este conform art. 90 alin. 1-3 din H.G. 925/2006, cu modif. si compl. ulterioare. Nota: IMM constituie garantia de buna executie ?n procent de 50% din cuantumul garantiei de buna executie.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea Prezentarea declaratiei conform Formular nr. 12A ( se va completa si de asociat/tert sustinator, daca este cazul). ?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului/asociatului/tertului sustinator (dupa caz) din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Nota: ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. 2. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 Prezentarea declaratiei conform Formular nr. 12B (se va completa si de asociat/tert sustinator, daca este cazul) ?ncadrarea ?n una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 da dreptul autoritatii contractante de a exclude ofertantul din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul tertului sustinator declaratia privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 se refera doar la lit. a), c1) si d), conform art. 186 alin.(2) si art. 190 alin. (2) din OUG nr.34/2006. Nota: ?n cazul ?n care ?n tara de origine sau ?n tara ?n care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data ?n fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente ?n acest sens. 3. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art.69¹. 1. Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiese ca ofertantul nu se afla ?n nicio situatie prevazuta de art. 69¹ din OUG 34/2006 , conform Formular nr. 12 R(se va completa si de catre asociat/subcontractant /tert sustinator, daca este cazul). ?ncadrarea ?n situatia prevazuta la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie, sunt: -Director General Executiv – Ciurel Laurentiu Dan; -Director Divizia Energetica – Medintu Aurel; -Director Divizia Financiara –Scurtu Maria; -Director Achizitii - Dadalau Grigorie; -Director Adj. Achizitii Energie – Chirca Delia; -Sef Departament Juridic - Manea Laura Elena; -Sef Serviciu Achizitii Servicii Energie - Boiangiu Silvica; 4. Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta. Completare Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formularul nr. 12P (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa ?ndeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de catre un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. 5. Documente care demonstreaza ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata Se vor prezenta ca documente edificatoare: 1. Pentru Persoane Juridice Rom?ne a) Certificat de Atestare Fiscala privind impozitele si taxele catre stat; b) Certificat constatator privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, eliberate de Primaria in raza careia se afla sediul societatii Din certificate trebuie sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele pot fi prezentate ?n original, sau ?n copie legalizata, sau copie lizibila certificata „conform cu originalul”, semnata si stampilata. 2. Pentru Persoane Juridice Straine Se va prezenta documente edificatoare din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei ?n care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Documentele pot fi prezentate ?n original, sau ?n copie legalizata, sau copie lizibila certificata „conform cu originalul”, semnata si stampilata. Note : 1. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traduceri autorizate in limba romana 2. ?n cazul in care procedura de emitere a certificatelor cerute nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin.(3) din Ordinul nr. 509/2011. 3. ?n cazul ?n care exista incertitudini ?n ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ?n mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Persoane juridice /fizice rom?ne - Certificatul constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”). Informatiile cuprinse ?n certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data si ora limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru confirmare documentul in original sau copie legalizata, daca acesta nu a fost prezentat astfel la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa ?ndeplineasca aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza . 2. Persoane juridice /fizice straine - Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de ?nregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate ?n traducere legalizata. Pentru operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri, se vor prezenta: a) Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta statutul de I.M.M. al ofertantului, sau b) Declaratie pe propria raspundere completata conform Anexei 1 din O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346 /2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr . 509/2011, art. 5

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Cerinta nr. 1 Prezentarea listei principalelor servicii prestate ?n ultimii 3 ani, contin?nd valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. ?n cazul ?n care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca ?n ultimii 3 ani de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor a prestat servicii similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica in valoare/valoare cumulata de cel putin 10 000,00 lei fara TVA la nivelul unui contract/cel mult 2 contracte .,Cerinta nr. 2 – Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice . Prezentarea declaratiei pe propria raspundere, referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.,Cerinta nr. 3 - Informatii privind personalul tehnic: Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale operatorului economic, in ultimii 3 ani.,Cerinta nr. 4. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Cerinta nr. 1 - Sistemul de management al calitatii, in conformitate cu standardul SR - EN ISO 9001/editia 2008, sau echivalent . In cazul asocierii, cerinta va fi ?ndeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza. Certificarea ISO 9001 va fi valabila la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2014 11:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.11.2014 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2014 15:42
Vizionari 430