Realizare studii de fezabilitate pentru crearea de perdele forestiere pentru protectia drumurilor
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE BUCURESTI
Numar invitatie: 366332 / 22.10.2014
Denumire contract: Realizare studii de fezabilitate pentru crearea de perdele forestiere pentru protectia drumurilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
INSPECTORATUL TERITORIAL DE REGIM SILVIC SI DE VANATOARE BUCURESTI
Cod fiscal: R 16431727, Adresa: SOSEAUA PIPERA, NR. 46, SECTOR 2, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 2331289, Fax: +40 2331289
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
strada Intrarea Binelui nr 1 A, etaj 2 (cladirea HORTING), sector 4 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 020112, telefon:+40 212331289, fax:+40 212330163, persoana de contact:CIUREA CODRIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
strada Intrarea Binelui nr 1 A, etaj 2 (cladirea HORTING), sector 4 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 020112
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Realizare studii de fezabilitate pentru crearea de perdele forestiere pentru protectia drumurilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
Realizare studii de fezabilitate pentru crearea de perdele forestiere pentru protectia drumurilor Valoarea totala estimata a contractului este de 382.258,00 lei fara TVA, din care, 0,00 lei (0%), este cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute
II.1.6) CPV: 79314000-8 - Studiu de fezabilitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 382,258 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare este de 6.000 lei. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute ?n Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie ?n procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: • prin virament bancar in contul de garantii RO72TREZ7045005XXX010745 deschis la Trezoreria Sector 4 • printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original; Pentru constituirea garantiei de participare in valuta se va utilize cursul de schimb stabilit de BNR pentru ziua publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila, se va constitui ?n termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia va fi prezentata ?n limba rom?na. Forma de constituire: conform art.90 din HG 925/2006; devine anexa la contract; conform alin (3), daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. ?n acest caz, ofertantul declarat castigator va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia AC, suma initiala depusa fiind minim 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul ?ndeplinirii contractului, AC va alimenta acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite pentru facturi partiale, p?na la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Garantiei de buna executie se va restitui ?n termen de 14 zile de la data predarii si ?nsusirii/aprobarii documentatiei tehnico-economice respective, daca nu a ridicat p?na la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declara?ie privind eligibilitatea – ofertantul va prezenta o declara?ie pe propria raspundere ca nu se ?ncadreaza ?n situa?ia prevazuta de art. 180 din OUG 34/2006. Daca este cazul, se va prezenta ?i de catre ter?ul sus?inator. Formularul Nr. 3. 2) Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006. Daca este cazul, se va prezenta ?i de catre ter?ul sus? inator privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 lit.a), c)^1 si d). Formularul nr. 4. 3) Declara?ie privind ne?ncadrarea ?n situa?iile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006din OUG nr. 34/2006.Formularul nr. 5. Persoanele cu func?ie De decizie din cadrul autorita?ii contractante sunt: MARINESCU BADEA – INSPECTOR SEF, IDORASI MIREL - INSPECTOR SEF ADJUNCT, MURGOCI GABRIELA - INSPECTOR SEF ADJUNCT 4) Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP 314/2010. Formularul nr. 6 5) Atestate fiscale – Ofertantul va prezenta atestate fiscale (?n copii lizibile cu men?iunea ,,conform cu originalul”) privind ?ndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor ?i taxelor catre bugetul de stat ?i a impozitelor ?i taxelor locale – din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor Certificatele de atestare fiscala vor fi emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei de mai sus. 1. Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator ?n oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”., emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe l?nga Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, av?nd ?n vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus ?n original/copie legalizata, ?n etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, ?nainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul ?n original/copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are media cifrei de afaceri globala in ultimii trei ani (2011, 2012, 2013): cel putin 600.000 lei . ?n cazul ?n care ofertantul face dovada ca se ?ncadreaza in categoria I.M.M, ?n conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea ?nfiintarii si dezvoltarii ?ntreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMM). MODALITATE DE INDEPLINIRE - Prezentarea bilantul contabil pe ultimii trei ani (2011, 2012, 2013), ?nsotit de contul de profit si pierdere in copie lizibila cu mentiunea “ conform cu originalul”, vizate spre inregistrare la autoritati competente sau documentele echivalente acestora in tara de origine a ofertantului. Pentru datele financiare in VALUTA, se va considera cursul mediu din anii fiscali (2011, 2012, 2013) comunicat de BNR Declaratie privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani (2011, 2012, 2013). Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2011, 2012, 2013) de activitate (fara a fi luat ?n considerare anul ?n curs) Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2011, 2012, 2013) de activitate (fara a fi luat ?n considerare anul ?n curs) de cel putin 600.000 lei,Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru ?ndeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Formularul nr. 14 - Angajament tert sustinator financiar). «(2) ?n cazul ?n care ofertantul/candidatul ?si demonstreaza situatia economica si financiara invoc?nd si sustinerea acordata, ?n conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia fertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor la art.69 indice 1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).» MODALITATE DE INDEPLINIRE -Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru ?ndeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Formularul nr. 14 - Angajament tert sustinator financiar) Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii la nivelul a cel putin 1 contract max. 2 contracte a carui/caror valoare/valoare cumulata a fost de min. 30.000 lei fara TVA (val. estimata a contractului fara cheltuielile diverse si neprevazute) insotita de certificate/documente/ contracte/copii de pe parti relevante ale contractelor/recomandare/proces verbal receptie emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei - Formularul nr. 10. Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat fie de BNR pentru fiecare an in parte,Cerinta 2: op.ec. au responsabilitatea dimensionarii personalului astfel incat prestatia sa poata fi finalizata in termenul stabilit de AC. MODALITATE DE INDEPLINIRE - Formular 11 (Declaratie privind efectivele medii din ultimi 3 ani si personalul implicat in indeplinirea contractului). Formularul 12, Formular 12b,Informatii privind subcontractantii Lista cuprinz?nd subcontractantii MODALITATE DE INDEPLINIRE - Prezentarea Listei cuprinz?nd subcontractantii cu specializarea acestora. Se va completa Formularul nr. 15, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant ?n parte al acestuia.,Informatii privind asocierea MODALITATE DE INDEPLINIRE - Orice operator economic are dreptul de a participa, individual sau ?ntr-un grup de operatori, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica,Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru ?ndeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. (Formularul nr. 24 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului). «(2) ?n cazul ?n care ofertantul/candidatul ?si demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invoc?nd si sustinerea acordata, ?n conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69 indice 1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).» MODALITATE DE INDEPLINIRE -Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru ?ndeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respective . (Formularul nr. 24 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului) Certificat pentru managementul calitatii ?n conformitate cu ISO 9001 sau echivalent, pentru activitatile ce fac obiectul contractului.Se accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.11.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.11.2014 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2014 09:36
Vizionari 396