Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Realizare retea de canalizare si statie de epurare in comuna Simian, judetul Bihor

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: COMUNA SIMIAN

Numar invitatie: 366939 / 04.11.2014

Denumire contract: Realizare retea de canalizare si statie de epurare in comuna Simian, judetul Bihor

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

COMUNA SIMIAN

Cod fiscal: 4948305, Adresa: comuna Simian, satul Simian, nr.55, judetul Bihor, simian, Telefon: 0259356172, Fax: 0259356263

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

comuna Simian, satul Simian, nr.55, judetul Bihor, simian, Romania, cod postal: 417545, telefon:+40 0259356172, fax:+40 0259356263, persoana de contact:IOSIF BALAZSI

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

adresa autoritatii contractante, comuna Simian, satul Simian, nr.55, judetul Bihor

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie locala)

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Realizare retea de canalizare si statie de epurare in comuna Simian, judetul Bihor

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice

II.1.5) Obiectul contractului:

Contractul de lucrari este finantat din bugetul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice si din bugetul local al comunei si cuprinde lucrarile de realizare a retelei de canalizare si a statiei de epurare in comuna Simian, conform CAIETULUI DE SARCINI. Valoarea estimata a lucrarii de executat este de 14 302 183 lei fara TVA, la care se adauga suma de 282 901 lei fara TVA diverse si neprevazute, valoarea totala estimata este de 14 585 084 lei fara TVA. Cheltuielile cu diverse si neprevazute reprezinta 2% din capitolul 1.2+1.3+2+3+4 din devizul general al investitiei.

II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 14,585,084 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare - Cuantumul garantiei de participare este de 2 % din valoarea estimata fara TVA a contractului, respectiv 286 043,66 lei - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 120 zile, ?ncep?nd de la data limita de primire a ofertelor - Gp va fi constit. conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006, cont: RO09TREZ0825006XXX001602 deschis la Trezoreria Marghita , cod de identificare fiscala al autoritatii contractante: 4948305 .In cazul IMM –urilor:se va anexa declaratia la dovada constituirii gar.de part.Pentru sumele exprimate in alta moneda echivalenta leu/valuta este cursul leu/valuta comunicat de BNR din data publicarii anun?ului.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, astfel contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant ?n contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0,5% din pretul contractului. Pe parcursul ?ndeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului p?na la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie ?n documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va ?nstiinta contractantul despre varsam?ntul efectuat, precum si despre destinatia lui.Deasemenea garantia de buna executie poate fi constituita si printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) se aplica ?n mod corespunzator Restituirea garantiei de buna executie se va face dupa cum urmeaza: - 70% din valoarea garantiei, ?n termen de 14 zile de la data ?ncheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor acceptat fara obiectiuni, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; - restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1. Documentele solicitate pentru ne?ncadrarea ?n prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Se va prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3. Documentele solicitate pentru ne?ncadrarea ?n prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr. 15. Se va prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 Formular nr. 19. – se va prezenta at?t de catre subcontractant, c?t si de tertul sustinator. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: 1.ordonator principal de credite, primar, Balazsi Iosif 2.Comisia de evaluare a ofertelor: presedinte-Garbacz Erika, secretar-Pascar Maria Hortenzia, membru-Lemperger Erika. 3.Consilieri locali: Kereszturi Lajos, Mate Zsolt Sandor, Ciorba Terezia, Timar Sorin, Tamas Eva, Gali Andras, Geszti Istvan, Veg Sandor, Szabo Imre, Sereban Ferenc, Vanyi Attila, Banyai Istvan, Sima Adalbert. Certificat emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul general consolidat original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie ?nregistrat cu datorii scadente la plata la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificat emis de primaria locala privind achitarea obligatiilor de plata la bugetul local original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa fie ?nregistrat cu datorii scadente la plata la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat ?nlesniri la plata (am?nari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, ?n masura ?n care s-au respectat conditiile impuse la acordarea ?nlesnirilor. Neprezentarea sau prezentarea ?ntr-o forma necorespunzatoare a acestui document permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut ?n obiectul de activitate executia de lucrari supuse ofertarii; in evaluare, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Informa?iile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Persoane juridice/fizice straine Documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”.

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Cerinta nr. 1 Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant pentru ultimii trei ani, respective 2011, 2012 si 2013,Cerinta nr. 2 Se va prezenta o Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani ?n domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba o cifra medie de afaceri in domeniu, globale pe ultimii 3 ani (2011,2012,2013) sa fie cel putin egala cu 14 302 183 lei.Conversia ?n valuta a monedei nationale a tarii de origine a candidatului se va face utiliz?nd ratele de schimb medii anuale comunicate de BNR.Neprezentarea sau prezentarea ?ntr-o forma necorespunzatoare are ca efect respingerea candidaturii ca fiind inacceptibila. Se va prezenta Formularul nr. 4 Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate ?n ultimii 5 ani ?nsotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari documente constatatoare, recomandari). Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate ?n conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sf?rsit; Cerin?a minima privind experien?a similara este demonstrata cu un (1) contract de execu?ie lucrari similare,,Se vor prezenta informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, care va fi folosit pentru ?ndeplinirea contractului. Pentru a fi calificat, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, are personal de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor.,Cerinte minime privind personalul ofertantului: - responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - copia atestatului si a legitimatiei RTE, pentru domeniul I – constructii civile(conform prevederilor: Legea 10/1995 privind calitatea ?n constructii, Legea 50/1991 privind executarea lucrarilor de constructii,HG 272/ 1994 privind aprobarea Reg. privind controlul de stat al calitatii ?n constructii,HG 273/1994 privind aprobarea Reg. de receptie a lucrarilor de constructii si instalatii aferente acestora, HG nr.925/1995 pentru aprobarea Regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, Ordinul 777/2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii", Procedura Operationala PO.DT.10 ed III/2014 –MDRAPDT), - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, ?n original.,Cerinte minime privind personalul ofertantului:- responsabil cu controlul calitatii , cel putin 1 persoana Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, decizia de numire in aceasta pozitie, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, , sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se va prezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, ?n original,Utilaje Se va prez o declaratie ref la dotari, echipamente tehnice, etc. de care poate dispune Op ec. pentru indeplinirea contr insotit de urmatoarele documente, dupa caz - copia dupa lista mijloacelor fixe sau copia facturii emisa in urma achizi utilajului / echip, din care rezulte ca acesta este proprietatea of, - copia a contr de leasing, in temeiul caruia a fost achizitionat utilajul / echipam, din care sa rezulte ca, ofertantul are cel putin drept de folosinta asupra utilajelor / echipamentelor , - copia a contractului de inchiriere, din care sa rezulte ca, ofertantul are cel putin drept de folosinta asupra utilajelor /echipamentelor - orice alte tipuri de documente care sa confirme/ ateste/probeze faptul ca ofertantii ?ndeplinesc cerinta P a fi calif of trebuie sa demonst ca poate disp de echip tehn nec pentru indep corespunzatoare a contractului – luand in considerare natura lucrarilor ce urm a fi executate,Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontractezedocumente: - declaratie privind subcontractantul –Formular nr. 10- procentul din valoarea contractului care va fi ?ndeplinit de catre subcontractanti- acord/contract de subcontractare. - datele de recunoastere ale subcontractantului. ?n cazul ?n care unul sau mai multisubcontractanti urmeaza sa ?ndeplineasca parti din contractul de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita la ?ncheierea contractului, prezentarea contractelor ?ncheiate ?ntre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati de acesta ?n oferta, care se contituie ?n anexa la contract ?n cazul in care operatorii economici participanti nu subcontracteaza o parte sau parti din contract, vor prezenta declaratia, cu mentiunea – “nu este cazul,Info priv asocierea si angajamentul ferm ?n acest caz se va prezenta un acord de asociere ?n care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut ?n cadrul asoc de fiecare asociat, precum si lucrarile executate/serviciile prestate de fiecare asociat ?n parte. Ac de asociere va fi legaliz ?n cazul ?n care of va fi desemn c?stigator. ?n cazul ?n care of ?si dem situ econ si finan inv si sustinerea acordata, ?n conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta pers, atunci a are oblig de a dovedi sust de care benef prin prezentarea unui angaj ferm al pers respective (persoana care acorda sust fin nu trebuie sa se afle ?n situ ce det excl de la proced conf art.180, precum si art. 181, lit.a), c1) si d) din OUG nr.34/2006 cu modif si compl ult, Forma ?n care se va prez angaj ferm de sust, va fi ?n conformit cu cerintele prev de art. 111 din HG 925/2006 cu modific si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1 Informatii privind asigurarea calitatii Candidatii vor prezenta certificatul ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, privind activitatea supusa procedurii de achizitie, valabil la data limita de depunere a ofertelor,Cerinta nr. 2 Ofertantii vor prezenta copia certificatului ISO 14001, sau alt certificat echivalent privind sistemul de protectie a mediului, referitor la activitatea supusa procedurii de achizitie, valabil la data limita de depunere a ofertelor Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2014 10:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2014 12:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da

VI.1.2) Tip de finantare: Program / Proiect

Program / Proiect: Alte finantari (-)

Data expedierii prezentei invitatii: 04.11.2014 09:23
Vizionari 342