REABILITAREA STATIEI DE TRATARE A APEI POTABILE SI FRONTULUI DE CAPTARE DIN LOCALITATEA DOBA, JUDETUL SATU MARE
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
APASERV SATU MARE S.A.
Adresa postala: Str.Gara Ferastrau nr.9/A , Localitatea: Satu Mare , Cod postal: 440210 , Romania , Punct(e) de contact: Biroul Achizitii , Tel. +40 261706058 , In atentia: Monica - Tatiana Salajan , Email: salajan_monica@apaservsm.ro , Fax: +40 261721056 , Adresa internet (URL): www.apaservsm.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Apã
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
REABILITAREA STATIEI DE TRATARE A APEI POTABILE SI FRONTULUI DE CAPTARE DIN LOCALITATEA DOBA, JUDETUL SATU MARE
II.2) Tipul contractului
Lucrari
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucr de pr si exec. Obiect contr este proiect,obt aviz, acord, Autoriz de Constr, constr STAP si 16 puturi ale front de capt, pun în funct, test si operarea, pâna la emit PVTL, apoi remed defect din cadrul STAP si front de capt în per de notif a defect.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45252126-7 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
45262220-9 - Forare de puturi de apa (Rev.2)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 16.04.2012
Durata: 33 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 14,123,573 RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de coeziune, Bugetul de stat, Bugetul local, Surse proprii ale Autoritatii contractante.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Achiz.de lucr.simil.cf.art.252,lit.k)OUG34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA SI INFORMATII ADMINISTRATIVE
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SM-CL-02
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul CCI 2009/RO/161/PR/009 „EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL SATU MARE”, finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1, 2007÷ 2013
VI.2) Alte informatii
Moneda contractului: Lei. Ofertele, orice corespondenta si documentele legate de procedura de atribuire a acestui contract de achizitie publica, transmise între operatorii economici si autoritatea contractanta, trebuie sa fie în limba româna.
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2012 13:31
Vizionari 266