Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat stradal, Comuna Caseiu, Jud. Cluj
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
COMUNA CASEIU
Cod fiscal: 4378794, Adresa: Caseiu nr.54, Caseiu, Telefon: +40 0264229101, Fax: +40 0264229101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
Caseiu nr.54, Caseiu, Romania, cod postal: 407155, telefon:+40 0264229101, fax:+40 0264229101, persoana de contact:SILVIU BOLDOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Caseiu nr.54, Caseiu, Romania, cod postal: 407155
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
,, Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat stradal - Comuna Caseiu, Jud. Cluj ,,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului:
,, Reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat stradal - Comuna Caseiu, Jud. Cluj ,, Furnizare si montaj, de aparate de iluminat echipate cu surse LED - pentru reabilitarea si modernizarea sistemului de iluminat public –Comuna CASEIU, Jud. CLUJ Diverse si neprevazute = 0%
II.1.6) CPV: 34928500-3 - Echipament de iluminat stradal (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 667,339 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare:13.300,00 lei. Per. de valabilitate–cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor,cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.Garantia se constituie conf. art.86alin.(1) din HG925/2006,modif. Prin HG834/2009.Pentru IMM garantia poate fi constituita ?n cuantum de 50% din valoare.?n acest caz dovada constituirii garantiei va fi ?nsotita de Decl. pe propria raspundere privind ?ncadrarea ?n categoria IMM completata,prezentata ?n original,la vedere. Garantia trebuie sa fie irevocabila si emisa ?n favoarea aut. contractante.Aut. contractanta are dreptul de a retine garantia,ofertantul pierz?nd suma constituita,atunci c?nd acesta din urma se afla ?n situatiile prevazute de art. 87alin.(1) din HG925/2006.Din garantie se va retine o suma in conditiile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. In cazul ?n care ofertantul opteaza pt. constituirea garantiei prin virament bancar,acesta se poaterealiza ?n contul RO11 TREZ 5615 006X XX00 6400 –Trezoreria Municipiului Medias .Dovada constituirii garantiei va fi prezentata ?n original, la vedere, ?n cazul ?n care aceasta se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, iar pt. virament bancar ?n conditia confirmarii acestuia de catre banca. Aceste dovezi se prezinta p?na cel mai t?rziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertei. Oferta va fi respinsa daca nu este ?nsotita de garantia de participare ?n cuantumul, forma si av?nd per. de valabilitate solicitate ?n doc. de atribuire. Pentru garantiile constituite in valuta se va folosi cursul valutar stabilit de BNR pentru data de 01.03.2013
Garantie de buna executie Garantia este de 5%.Se constituie in conditiile art.90(1)din HG 925/2006 modif.prin HG 834/2009 sau prin retineri succesive ?n cond.prevazute la art.90(3)din HG 925/2006 modif.prin HG 1045/2011.?n acest caz,suma initiala pe care o va depune contractantul va fi de 0,5%din pretul contractului.Ofertantul declarat c?stigator are oblig.de a constitui gar.?n cond.de mai sus cel mai t?rziu ?n termen de 15 zile de la data semnarii contractului,sub sanctiunea rezilierii acestuia.Aut.contractanta va elibera/restitui gar.conf.prev.art.91-92 din HG 925/2006.Ofertantul poate constitui garantia ?n cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar ?n conf.cu prev.L.346/2004, concretizata ?ntr -un instrument de garantare ce va fi ?nm?nat Beneficiarului,valabil pe toata per.de derulare a contractului care se constituie ?n Anexa la contract, ?n conformitate cu prevederile art.89 alin.1 si art.90 alin.1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea Se va prezenta o declaratie privind eligibilitatea din OUG 34/2006 - Formularul nr. 12A Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (formular nou, conform noii legislatii)- Formularul nr. B Operatorii economici care se afla ?n oricare din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi exclusi din procedura Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 Declaratie privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG nr 34/2006 .Se va prezenta ?n original. Nota: Persoane cu functie de decizie in cadrul primariei Caseiu: Boldor Silviu-primar, Opris Adrian Florin - secretar , Urean Lucia- referent contabil, Vascan Nicolae – consilier, Bingean Gavril – inspector, Boldor Zoie – consilier, Cirebea Viorel - referent Consilieri Locali – Pura Adrian Voicu (viceprimar), Rus Ioan, Todica Aurelia, Rus VAsile, Jorj Ioan, Baias Marinel, Nemeti Rodica Maria, Vaida ioan Vasile, Chereches Radu Dan, Grosan Cristian Ioan, Drulea Ioan, Dragan Claudiu, Todea Mircea Augustin. Memebrii comisie: Opris Adrian Florin, Bingean Gavril, Vascan Nicolae. Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta Se va prezenta in original. 5.Prezentarea Certificatului fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii SCADENTE la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a OFERTELOR, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conforma cu originalul.” 6.Prezentarea Certificatului fiscal eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii SCADENTE la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a OFERTELOR, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea „conforma cu originalul.” Cerinta nr. 1 Persoane juridice / fizice romane Cerinta obligatorie: - Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa reiasa ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ORC. In etapa evaluarii ofertelor, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, pentru conformitate Certificatul Constatator emis de ORC in original/copie legalizata. Cerinta nr. 2 Persoane juridice / fizice straine Cerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documente emise de institutia autorizata a tarii de origine pentru evidenta operatorilor economici)- Traduse ?n limba rom?na si legalizate. Cerinta nr. 3 Autorizatii - Atestat ANRE tip B, Se va prezenta o copie dupa atestatul ANRE, conform dispozitiilor art. 9 alin. (1) lit. n) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 33/ 2007 privind organizarea si functionarea ANRE, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 160/2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind situatia economico-financiara Cerinte minime obligatorii: 1. Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2011, 2012 si 2013) trebuie sa fie minim 1.200.000 Lei ; 2. Bilantul contabil pe anul 2011, 2012 si 2013 Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, se va mentiona faptul ca pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Certificat SR EN ISO-9001 :2008 sau alt certificat echivalent,Cerinta nr. 2 Certificat SR EN ISO-14001 :2005 sau alt certificat echivalent Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2014 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2014 16:33
Vizionari 304