Reabilitarea si modernizarea ambulatoriului la Spitalul Orasenesc Horezu
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL HOREZU - CONSILIUL LOCAL HOREZU
Adresa postala: Str. 1 decembrie, Nr. 7 , Localitatea: Horezu , Cod postal: 245800 , Romania , Punct(e) de contact: Monica Frigura , Tel. +40 0250/860190 , In atentia: Marinela Enea , Email: orleanu.marcel@gmail.com, primaria@orasul-horezu.ro , Fax: +40 0250/860481 , Adresa internet (URL): www.orasul-horezu.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Reabilitarea si modernizarea ambulatoriului la Spitalul Orasenesc Horezu
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Orasul Horezu
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Lucrari de reabilitare a cladirii ambulatoriului la Spitalul Orasenesc Horezu: lucrari de constructii, instalatii electrice, termice, sanitare si montare ascensor exterior pe structura metalica usoara.
Valoarea estimata fara TVA: 3,259,245 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 28.01.2013
Durata: 18 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Procedura este Cerere de oferta offline, cu faza finala electronica iar criteriul de atribuire este Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic. Ponderea factorilor de atribuire: Pretul=60% Termenul de executie=15% si Perioada de garantie acordata lucrarii=25%
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin buget local si fonduri nerambursabile
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007 - 2013, Axa 3. Imbunatatirea infrastructurii sociale, D.M.I. 3.1 Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate. Proiectul: Reabilitarea, modernizarea si dotarea ambulatoriului la Spitalul Orasenesc Horezu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2012 12:16
Vizionari 293