Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Reabilitarea monumentului istoric Ansamblul Conacului Marghiloman (Vila Albatros, Parc Marghiloman), municipiul Buzau

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



MUNICIPIUL BUZAU

Adresa postala: str.Unirii nr.163, Buzau , Localitatea: Buzau , Cod postal: 120191 , Romania , Punct(e) de contact: str.unirii nr.163, tel.0238726092 , Tel. 0238726092 , In atentia: Aurelia Turcoman , Email: investitii@primariabuzau.ro , Fax: 0238726092



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Reabilitarea monumentului istoric Ansamblul Conacului Marghiloman (Vila Albatros, Parc Marghiloman), municipiul Buzau

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: municipiul Buzau

Codul NUTS: RO222 - Buzau

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Prezentul anunt se refera la atribuirea unui singur contract de lucrari,finantat din fonduri europene nerambursabile,ce consta in: -reabilitarea si modernizarea Vilei Albatros si a Parcului Marghiloman -reabilitarea si modernizarea iluminatului parcului si a Vilei Albatros



Valoarea estimata fara TVA: 20,068,440 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)

45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)

45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 14.07.2011

Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 10.10.2011

Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 30.10.2013

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Procedura de atribuire : licitatie deschisa Durata de executie : 24 luni Criteriu de atribuire : cea mai avantajoasa oferta dpdv economic

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Fonduri externe, buget de stat,buget local;plata se va face cu OP, pe baza de factura si situatii de lucrari

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara - Sprijinirea durabila a oraselor- poli urbani de crestere, Domeniul de interventie 1.1 -Planuri Integrate de Dezvoltare Urbana, Subdomeniul- Poli de dezvoltare urbana.

VI.2) Alte informatii

Garantia de participare : 2% din valoarea estimata Garantia de buna executie : 10% din valoarea contractata Documentatia de atribuire se poate obtine din SEAP .

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

27.05.2011 09:32
Vizionari 335