Reabilitarea monumentului istoric Ansamblul Conacului Marghiloman (Vila Albatros, Parc Marghiloman), municipiul Buzau
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUZAU
Adresa postala: str.Unirii nr.163, Buzau , Localitatea: Buzau , Cod postal: 120191 , Romania , Punct(e) de contact: str.unirii nr.163, tel.0238726092 , Tel. 0238726092 , In atentia: Aurelia Turcoman , Email: investitii@primariabuzau.ro , Fax: 0238726092
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Reabilitarea monumentului istoric Ansamblul Conacului Marghiloman (Vila Albatros, Parc Marghiloman), municipiul Buzau
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: municipiul Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Prezentul anunt se refera la atribuirea unui singur contract de lucrari,finantat din fonduri europene nerambursabile,ce consta in: -reabilitarea si modernizarea Vilei Albatros si a Parcului Marghiloman -reabilitarea si modernizarea iluminatului parcului si a Vilei Albatros
Valoarea estimata fara TVA: 20,068,440 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 14.07.2011
Data prevazuta pentru inceperea lucrarilor: 10.10.2011
Data prevazuta pentru finalizarea lucrarilor: 30.10.2013
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Procedura de atribuire : licitatie deschisa Durata de executie : 24 luni Criteriu de atribuire : cea mai avantajoasa oferta dpdv economic
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri externe, buget de stat,buget local;plata se va face cu OP, pe baza de factura si situatii de lucrari
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara - Sprijinirea durabila a oraselor- poli urbani de crestere, Domeniul de interventie 1.1 -Planuri Integrate de Dezvoltare Urbana, Subdomeniul- Poli de dezvoltare urbana.
VI.2) Alte informatii
Garantia de participare : 2% din valoarea estimata Garantia de buna executie : 10% din valoarea contractata Documentatia de atribuire se poate obtine din SEAP .
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2011 09:32
Vizionari 335