Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Reabilitarea, modernizarea, dotarea CSCCD TG CARBUNESTI

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Gorj

Adresa postala: TG-JIU, strada Ecaterina Teodoroiu, nr. 365 bis, jud. Gorj , Localitatea: Targu Jiu , Cod postal: 210108 , Romania , Punct(e) de contact: DANIELA BORCAN , Tel. +40 253/222035 , Email: licitatiidgaspc@yahoo.com , Fax: +40 253/222035



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Protectie sociala

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Reabilitarea , modernizarea , dotarea CSCCD TG CARBUNESTI

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Tg Carbunesti, strada Trandafirilor, nr.33

Codul NUTS: RO412 - Gorj

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Lucrarile de constructii vizeaza: -reabilitari (termosistem, inlocuire tamplarie, schimbare instalatie electrica, termica, ); -modernizari(inlocuire invelitoare acoperis , inlocuire gresie, faianta, aplicare pardoseli calde, ; -recompartimentari (amenajare spatii igienico-sanitare,etc ).



Valoarea estimata fara TVA: 1,621,147 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45215215-7 - Lucrari de constructii de camine de copii (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 21.01.2013

Durata: 16 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Se vor executa lucrari la :Serviciul monitorizare, Centrul maternal, centru ingrijire zi, Centru primire si evaluare in regim de urgenta, Centrul de plasament de tip familial, Compartiment administrativ- contabilitate

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante



III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 – Îmbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.2. – Reabilitarea / modernizarea / dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor sociale, Cod SMIS 16907

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

10.12.2012 11:56
Vizionari 312