Reabilitare termica blocuri de locuinte
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul social
PRIMARIA BUSTENI
Cod fiscal: 2845729, Adresa: BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Telefon: 0244-322005, Fax: 0244-320752
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:
BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Romania, cod postal: 105500, telefon:+40 244322005, fax:+40 244320752, persoana de contact: Madalina Fratila, Sorina Ene
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:
Primaria Orasului Busteni, BULEVARDUL LIBERTATII, NR.91, Busteni, Romania, cod postal: 105500, telefon:+40 244322005, fax:+40 244320752, persoana de contact: Madalina Fratila
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract:
Reabilitare termica blocuri de locuinte
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului:
Reabilitare termica blocuri de locuinte conform Programul local de reabilitare termica blocuri-2014, de pe raza administrativ-teritoriala a orasului Busteni, Anexa 1, in conformitate cu O.U.G. nr 18 /2009 cu privire la cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte. Pentru fiecare contract subsecvent (CS) ce urmeaza a fi atribuit, se vor consulta in scris operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, transmitand in acest sens o invitatie de participare la reofertare. Ofertele se vor transmite in scris, continutul lor ramanand confidential pana cand termenul limita stipulat pentru deschidere a expirat. Fiecare CS se va atribui pe baza criteriului de atribuire precizat in anuntul de participare - pretul cel mai scazut. Operatorii economici au dreptul, in procesul de reofertare sa modifice pretul ofertei initiale numai in sensul scaderii acestuia. In cazul in care, in urma reofertarii, Autoritatea Contractatnta nu obtine imbunatatiri ale pretului ofertei, CS se va atribui ofertantului clasat pe primul loc in cadrul procedurii aplicate pentru incheierea acordului-cadru. Durata de executie a unui CS - 12 luni. Valoarea estimata a acordului cadru, fara TVA, este 5231110 lei, pentru realizare cantitatilor de lucrari maxime cuprinse in " Lista cantitatilor de lucrari maxime Acord-Cadru 2014". Cheltuieli diverse si neprevazute = 0 lei. Cheltuieli cu organizarea de santier = 0 lei.
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5,231,110 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare Garantia de participare 100000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extindinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare emisa ?n alta limba dec?t rom?na va fi prezentata ?n original si va fi ?nsotita de traducerea autorizata ?n limba rom?na (model Formular nr.3).Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului garantiei de participare constituita in alta moneda, data de referinta pentru cursul de schimb BNR ce va fi avut in vedere la conversia valorii acesteia este cu cinci zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar se impune confirmarea acesteia de catre banca, p?na la data deschiderii ofertelor - se va mentiona in adresa de inaintare perioada de valabilitate a garantiei de participare - cont RO02TREZ5295006XXX000010 – Trezoreria Busteni, CF 2845729. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G. nr. 925/2006 .Restituirea GP se face in conf cu preved. art. 88 din HG 925/2006. ?n cazul depunerii de oferte ?n asociere, garantia de participare trebuie constituita ?n numele asocierii si sa mentioneze ca acopera ?n mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.
Garantie de buna executie Garantie de buna executie – 5% din pretul contractului, fara TVA - se va constitui in oricare dintre formele de la art.90 alin (1)-(3)din H.G.nr. 925/2006 sau prin retineri succesive conform prevederilor art.90 alin. 3 din HG 925/2066 si H.G. nr.1045/2011 (model Formular nr.3A).Este recomandabil sau este de preferat sa fie emisa de catre o banca care are corespondent ?n Rom?nia.Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2066 cu modificarile si completarile ulterioare.?n cazul ofertantilor care se regasesc ?n categoria ?ntreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (fac?nd dovada ?n acest sens)garantia de buna executie se constituie ?n procent de 50% din cuantumul precizat ?n documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 180 - Completare formular nr.5 - original - va fi prezentat ofertant, ofertanti asociati, terti sustinator (daca este cazul) - Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat ?n ultimii 5 ani, printr-o hotar?re definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Autoritatea contractanta are dreptul si obligatia de a se asigura si de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, ?n ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotar?rea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. conform art.180 din OUG 34/2006 2. Declaratie ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 181 - Completare formular nr.5A - original - Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 vor fi prezentate ofertant, ofertanti asociati - autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care ?nregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora). Autoritatea contractanta are dreptul si obligatia de a se asigura si de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla ?n oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. ?n cazul ?n care ofertantul/candidatul ?si demonstreaza situatia economica si financiara invoc?nd si sustinerea acordata, ?n conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle ?n situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) 3 Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)in luna anterioara celei in care este prezavut termenul de limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Autoritatea contractanta are dreptul si obligatia de a se asigura si de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla ?n oricare dintre situatiile prevazute la art.181, lit c, din OUG 34/2006 4. Certificat de atestare taxe si impozite locale in luna anterioara celei in care este prezavut termenul de limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor - original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" Autoritatea contractanta are dreptul si obligatia de a se asigura si de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla ?n oricare dintre situatiile prevazute la art.181, lit c, din OUG 34/2006. In masura in care procedura de emitere a certificatelor de atestare fiscala mentionate la punctele 3 si respectiv 4, nu permite confirmarea datoriilor la data specificata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere,potrivit art. 11, alin (4) din HG 925/2006, devenind aplicabile si prevederile Ordinului 509/2011, al presedintelui ANRMAP 5. Certificat de participare cu oferta independenta - Completare formular nr.6 - va fi prezentat ofertant/ ofertanti asociati. 6. Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69^1 - Completare formular nr.7 - se va prezenta de ofertant, ofertanti asociati (in cazul unei asocieri), de subcobtractanti (daca este cazul), tert sustinator (daca este cazul). In conformitate cu prevederile art 69^1, persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, ?n ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Savin Emanoil - Primarul orasului Busteni, Nae Savel - Viceprimar, Ilie Marian - administrator public, Bardan Adriana - secretar oras, Protopopescu Petruta- Director Executiv.Comisia de evaluare a ofertelor este formata din urmatorii membrii :Tocitu Stefan, Vasilescu Ion, Ene Sorina, Visan Cornel, Fratila Madalina, Vajeu Adriana. Aldescu Cristinel - expert extern cooptat. Documentele se prezinta ?n original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru persoanele juridice straine, documentele vor fi ?nsotite de traducere autorizata si legalizata. Pentru persoanele juridice rom?ne 1.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate,original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" - se va prezenta de ofertant / ofertanti asociati.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei - Ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie. Pentru persoane juridice straine Prezentarea de documente care dovedesc o forma de ?nregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. 2. Autorizatie pentru executarea instalatiilor de utilizare a gazelor naturale, emisa de autoritatea competenta, in conformitate cu prevederile Legii 123/2012 a energiei electrice si gazelor naturale - Ofertantul va prezenta ?n original, copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" dupa autorizatia solicitata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declararea cifrei medii de afaceri globale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, respectiv 2011, 2012, 2013. Cerinta minima: media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu 3.000.000 lei. Modalitate de indeplinire: - Declaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr. 8) - Prezentarea de documente relevante care sa demonstreze indeplinirea cerintei. Conversia leu-valuta se va face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte (pentru informatii suplimentare a se vedea www.bnr.ro) Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara Ofertantul va prezenta Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, raportati fata de data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat/dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani,raportati fata de data limita de depunere a ofertelor,lucrari similare contractului ce urmeaza a fi atribuit, in valoare cumulata de minim 1.500.000 lei, fara TVA, prezent?nd ?n acest sens un contract de lucrari similare, sau maxim 3 (trei) contracte de lucrari similare, insotit/insotitede certificate constatatoare/documente emise,sau contrasemnate de catre autoritatea contractanta, sau clientul beneficiar al contractului, prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei. In acest sens se vor prezenta: - Formular nr. 10 - Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, raportati fata de data limita de depunere a ofertelor, - Certificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea contractanta sau clientul beneficiar al contractului prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei. Operatorii economici straini: vor prezenta copiile documentelor solicitate sau orice alte documente echivalente ?nsotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora ?n limba rom?na. Pentru calculul pretului contractului exprimat ?n alta moneda dec?t Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Rom?niei pentru anii ?n care au fost ?ncheiate contractele respective. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificari si completari ulterioare. - In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 11 si 11A al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 6 - Declaratie ne?ncadrarea ?n dispozitiile art. 181 si Formular 7 - Declaratie privind ne?ncadrarea ?n prevederile art. 69^1 - Atunci c?nd un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. - Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta va fi ?ndeplinita ?n ?ntregime de catre o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator.,Informatii privind personalul - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ?n ultimii 3 ani - completare Formular nr.13 - Dovada asigurarii cu personal tehnic specializat - nivel minim: a) responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul contractului, conform Ordin 777/2003 . b) responsabil cu calitatea (C.Q.) - conform Legii 10/1995 privind calitatea in constructii. Ofertantul va prezenta ?n original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" urmatoarele documente: a) Pentru RTE : Autorizatii/certificate de atestare profesionala /legitimatiile aferente emise de autoritatea competenta, in conformitate cu Ordin 777/2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice "?ndrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate ?n constructii" (valabile la data limita de depunere a ofertelor). b) Pentru responsabil cu calitatea (C.Q.) decizia de numire se considera suficienta pentru indeplinirea cerintei. Prezentarea deciziei de numire - Ofertantul va depune o declaratie pe propria raspunere din care sa reiasa ca, in cazul in care va fi declarat castigator, va asigura personalul necesar realizarii contractului (personalul la care se face referire este cel conform listei consumurilor cu mana de lucru),Utilaje Ofertantul va prezenta Lista privind utilaje, instalatiile si echipamentele tehnice. Modalitate de indeplinire: - Completare formular nr. 12 - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile,echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Atunci cand un grup de operatori depune oferta comuna, fiecare operator va depune documentul solicitat, iar cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.,Informatii privind subcontractantii - Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt ?ndeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. (Formular 14) Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu textul "Nu exista subcontractanti" - Se vor prezenta acordurile de subcontractare - formular nr.15 (daca este cazul) Modalitate de indeplinire - Completare formular nr.14 - va fi completat cu informatiile privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. - Se vor prezenta acordurile de subcontractare - formular nr.15 (daca este cazul) Se va prezenta Certificatul privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente/documente emise ?n conditiile art.191, art.192 din O.U.G. nr. 34/2006, aflat/aflate ?n termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei pentru activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii,Se va prezenta Certificatul privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001, sau certificate echivalente/documente emise ?n conditiile art. 194 si art 195 din O.U.G. nr. 34/2006, aflat/aflate ?n termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertei pentru activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2014 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2014 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2014 10:42
Vizionari 376