Reabilitare strazi, pod si pasaj, modernizare parcuri si creare statii modulare de transport public
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Primaria municipiului Suceava
Adresa postala: B-dul 1 Mai, nr. 5A , Localitatea: Suceava , Cod postal: 720224 , Romania , Punct(e) de contact: Luminita Chiru , Tel. 0230-212696, interior 167 , Email: chiruluminita@primariasv.ro , Fax: 0230-520593 , Adresa internet (URL): www.primariasv.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
„Reabilitare strazi, pod si pasaj, modernizare parcuri si creare statii modulare de transport public în comun în Municipiul Suceava”, cod SMIS 13216, în cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 – Planuri integrate de dezvoltare urbana
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: In Municipiul Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Contractul presupune reabilitarea a 14 strazi urbane, a unui pod si a unui pasaj,modernizarea a doua parcuri si crearea a 8 statii modulare de transport public in comun.
Valoarea estimata fara TVA: 49,442,162 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
44212321-5 - Adaposturi pentru statiile de autobuz (Rev.2)
45236290-9 - Lucrari de reparare a spatiilor de recreere (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.11.2010
Durata: 15 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Lucrarile se vor desfasura pe baza termenilor contractuali si a Proiectului tehnic,supervizate de Asistenta tehnica si echipa de management a proiectului.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform contractului de finantare
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 – Planuri integrate de dezvoltare urbana
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2010 10:31
Vizionari 298