Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Reabilitare sistem termo hidroizolant terase cladiri Cartier C-tin Brancusi zone A, C si Cartier Dealul Tugulea, Bucuresti, sector 6

Detaliu invitatie

Tip legislatie: OUG nr.34/2006

Autoritate contractanta: Directia de administrare a Fondului Locativ Sector 6

Numar invitatie: 366281 / 22.10.2014

Denumire contract: Reabilitarea sistemului termo-hidroizolant al teraselor cladirilor situate in "Cartierul C-tin Brancusi" zonele A si C, si "Cartierul Dealul Tugulea" din Bucuresti, sector 6

Stare procedura: In Desfasurare

SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) DESCRIERE

I.1.1) Sediul social

Directia de administrare a Fondului Locativ Sector 6

Cod fiscal: 26479633, Adresa: Valea Oltului 139-141 sector 6 , Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0725555904, Fax: 0213657473

I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele:

Valea Oltului 31-35 sector 6 , Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 077035, telefon:+4 0213657473, fax:+4 0213657473, persoana de contact:Florin Hinodache

I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor:

Valea Oltului 31-35 sector 6 , Bucuresti,cod postal: 077035, telefon:+4 0213657473, fax:+4 0213657473, persoana de contact:Florin Hinodache

I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala

I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu

I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice

SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI

II.1) DESCRIERE

II.1.1) Denumire contract:

Reabilitarea sistemului termo-hidroizolant al teraselor cladirilor situate in "Cartierul C-tin Brancusi" zonele A si C, si "Cartierul Dealul Tugulea" din Bucuresti, sector 6

II.1.2) Tip contract: Lucrari

II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru

II.1.4) Informatii acord-cadru

Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu

Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu

Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24

Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti

II.1.5) Obiectul contractului:

Reabilitarea sistemului termo-hidroizolant al teraselor cladirilor situate in "Cartierul C-tin Brancusi" zonele A si C, si "Cartierul Dealul Tugulea" din Bucuresti, sector 6, cu scopul sporirii eficientei energetice, cresterea perioadei de utilizare si marirea gradului de confort in unitatile de locuit. Cantitatea totala estimata a acordului-cadru este prevazuta in Anexa A la Caietul de Sarcini. Valoarea estimata maxima a acordului-cadru este de 10 758 470 lei exclusiv TVA din care , 10 149 500 lei exclusiv TVA lucrari de executie , organizare de santier 1% in valoare de 101 495 lei fara TVA, cheltuieli diverse si neprevazute 507 475 lei in procent de 5% lei fara TVA. Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 5 594 404,40 lei exclusiv TVA, din care 5 277 740 exclusiv TVA lucrari de executie, organizare de santier 1% - 52 777,40 lei fara TVA , cheltuieli diverse si neprevazute 5% -263 887 lei fara TVA. Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent este de 1 118 880,88 lei exclusiv TVA, din care 1 055 548 lei exclusiv TVA lucrari de executie, organizare de santier 1% - 10 555,48 lei fara TVA , cheltuieli diverse si neprevazute 5%- 52 777,40 lei fara TVA.

II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)

II.1.7) Impartire pe loturi: Nu

II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru

II.2.1) Valoare estimata: 10,758,470 RON

SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare

Conditii suplimentare

Denumire Descriere

Garantie de participare Da 200.000 LEI Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original. Data de referinta la care se face echivalenta leu/valuta la cursul de schimb BNR este inainte cu 5 zile lucratoare fata de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: conform art. 86 (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Garantia de participare va fi prezentata separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare. Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia de participare se poate constitui si prin virament bancar in Cont Trezorerie nr. RO37TREZ7065006XXX009164 deschis la Trezorerie Sector 6, Bucuresti.

Garantie de buna executie Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent; se constituie printr-un instrument de garantare emis ?n conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ?n conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, ?n conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent ?n administrarea acestuia. ?n cazul unui ofertant din categoria IMM-urilor, garantia de buna exececutie se constituie ?n procent de 50% din cuantumul precizat. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (?n original) ?n perioada de valabilitate a ofertei si ?nainte de data stabilita pentru semnarea contractului subsecvent.



III.2) CONDITII DE PARTICIPARE

III.2.1) Criterii de calificare

Criterii de calificare

Denumire

Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei

Descriere: a)Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea ?n conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare – se va completa Formularul nr.3. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca e cazul. b) Declaratia privind ne?ncadrarea ?n situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare – se va completa Formularul nr.4. Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul. c) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea ?n aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta – se va completa Formularul nr.6 d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are ?n cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin p?na la gradul al patrulea inclusiv, confor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- se va completa Formularul 7. In cazul in care operatorul economic (ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator) se afla in una din situatiile prevazute de art. 69^ din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire, oferta fiind respinsa. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Stanescu Dan Gheorghe- Director General, Iliescu Elena – Director General Adjunct, Zamfir Nicoleta – Director Economic, Hinodache Florin - Sef Serviciu Economic, Sora Mariana – Consilier Juridic, Tambrea Mariana- Sef Serviciu Rum SSM PSI Juridice, Stana Nicoleta Catalina- Director. e) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila „ conform cu originalul”); f) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila „conform cu originalul”) g) In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. h) Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovada eligibilitatii Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prev. art. 182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata in limba romana. Certificatul constatator eliberat de ONRC Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta ?n original/ copie legalizata sau copie lizibila „conform cu originalul”. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie „conform cu originalul”, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de incheierea contractului, depunerea documentului in original sau copie legalizata. Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".

Capacitatea economica si financiara

Descriere: Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani, 2011-2012-2013 trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu: minim 8.000.000 lei pentru a demonstra capacitatea financiara de ?ndeplinire a contractului. Pentru echivalenta se va avea ?n vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. In cazul ofertantilor din categ IMM (fac?nd dovada prin prezentarea doc prev ?n Legea 346/2004) acestia beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri.Valorile vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anii respectivi. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR. In situatia ?n care un grup de operatori economici ?n asociere depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea ?n considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Demonstrarea ?ndeplinirii cerintelor se poate realiza si prin intermediul unui tert sustinator care va garanta ?ndeplinirea obligatiilor contractuale, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr. 34/2006 si art.11 alin. 1,Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, 2011-2012-2013 vizate si ?nregistrate de organele competente. In cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate se accepta si alte documente edificatoare ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintei de calificare. Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul". Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

Capacitatea tehnica si/sau profesionala

Descriere: I.Experienta similara a)Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani prin care ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat/ dus la bun sf?rsit in ultimii 5 ani(pana la data limita de depunere a ofertelor) lucrari de reparatii, reabilitari, modernizari sau constructii noi in valoare cumulata de cel putin 4.000.000 lei fara TVA, la nivelul unui contract sau maxim 3 contracte. Ofertantul va trebui sa probeze experienta similara printr-o lista a lucrarilor executate ?n ultimii 5 ani, ?nsotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate ?n conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sf?rsit. Pentru contractul/contractele prezentat/prezentate ca experienta similara se vor prezenta ?n original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru “conformitate cu originalul” de catre reprezentantul legal al operatorului economic, certificarile de buna executie. Prin “lucrari executate si duse la bun sf?rsit” si “contract de lucrari finalizat” se ?nteleg : lucrari receptionate partial care sunt ?nsotite de proces-verbal, de receptie partiala, sau lucrari receptionate ?nsotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor, sau lucrari receptionate ?nsotite de proces-verbal de receptie finala. ?n situatia ?n care contractul / contractele au fost semnate ?nainte de perioada de 5 ani, calculata pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractanta va lua ?n considerare lucrarile executate efectiv si duse la bun sf?rsit in ultimii 5 ani si va avea ?n vedere doar lucrarile executate ?n aceasta perioada. Pentru contractele prezentate ca experienta similara exprimate ?n alte monede dec?t lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anul respectiv. Pentru lucrarile executate in afara Romaniei, documentele solicitate se vor prezenta insotite si de traducerea autorizata in limba romana.,II.Utilaje, instalatii, echipamente tehnice Declaratia referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru ?ndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. ?n cazul asocierilor, declaratia trebuie completata de catre liderul asocierii si va cuprinde echipamentele de la toti partenerii asocierii.,III.Capacitatea profesionala/ Personal Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin. (3) lit. d) din OUG 34/2006. Completare Formular 11. Personalul implicat ?n realizarea contractului se va ?ncadra ?n urmatoarele cerinte minime si va prezenta copii dupa documente relevante cum ar fi: 1. Responsabil CQ numit prin Decizie a ofertantului 2. Sef de santier cu studii superioare 3. Responsabil tehnic cu executia Domeniul I( executia lucrarilor de Constructii civile, industriale, agrozootehnice) atestat in baza legii 10/1995, HG 925/1995, Ordinul MLPTL 777/2003 4. Responsabil SSM Dovedirea indeplinirii acestui nivel, se face in mod obligatoriu numai cu prezentarea urmatoarelor documente: decizia interna pentru CQ, diploma de studii pentru sef de santier, contracte de munca, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"/copie legalizata a atestatului cu viza valabila la data limita de depunere a ofertelor pentru Responsabilul tehnic cu executia, certificat absolvire curs pentru Responsabilul SSM. Pentru personalul care nu este anagajat al ofertantului se vor prezenta declaratii de disponibilitate/ angajamente de participare. Se vor complete dupa modelul formularului anexat. Toate documentele trebuie sa fie ?n termen de valabilitate la termenul limita de depunere a ofertelor si dupa caz, declaratia de disponibilitate. Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul". Pentru operatorii economici care prezinta experti straini ce detin certificat/atestat echivalent emis de autoritatile de certificare abilitate din alt stat nu se impune obtinerea atestatului/certificatului recunoscut de autoritatile romane in momentul depunerii ofertelor insa aceste certificate/atestate trebuie sa fie in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor. Autoritatea contractanta, in baza principiului echivalentei, va accepta certificate echivalente, in sensul ca pentru operatorii economici care prezinta experti straini se vor prezenta documente echivalente emise in statul de resedinta, in termen de valabilitate, la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, urmand ca la semnarea contractului (in cazul in care vor fi declarati castigatori) sa prezinte documentele recunoscute de autoritatile romane.,Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul". Se va completa dupa modelul formularului anexat. Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006. -ofertantul trebuie sa indice ?n ofertele lor partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi - ofertantii trebuie sa prezinte lista cuprinz?nd subcontractantii; - subcontractantii nu pot subcontracta lucrarile la r?ndul lor.,Lista cuprinzand asociatii Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere ?n care sa se mentioneze ca toti asociatii ?si asuma raspunderea colectiva si solidara pentru ?ndeplinirea contractului, ca liderul asocierii este ?mputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni ?n numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si ?n numele Asocierii pentru ?ndeplinirea contractului. Ofertantul, ?n cazul ?n care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca ?n cazul ?n care oferta sa este declarata c?stigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, ?nainte de data semnarii contractului. Dovada implementarii Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 (in cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract care o realizeaza) Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".,Dovada implementarii Standardului de Management de mediu SR EN ISO 140019001 (in cazul unei asocieri cerinta va fi indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract care o realizeaza) Documentele pot fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul". Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date

SECTIUNEA IV: PROCEDURA

IV.1) Procedura

IV.1.1) Tipul procedurii Cerere de oferta

IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline

IV.2) Criterii de atribuire

IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut

IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu

IV.3) Informatii administrative

IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:

S.E.A.P.

IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana

IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -

IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2014 09:00

IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2014 11:00

IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Mod de finantare

VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu

VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri

Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2014 11:12
Vizionari 336