REABILITARE SI MODERNIZARE IMOBIL STR. HENRI COANDA, NR. 9, CU DESTINATIA DE LOCUINTE SOCIALE
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6 , Localitatea: Bacau , Cod postal: 600017 , Romania , Punct(e) de contact: CORINA NEAGA , Tel. +40 234581849 , In atentia: Serviciului Achizitii , Email: corina.neaga@primariabacau.ro, ioana.matei@primariabacau.ro, constantin.barcan@primariabacau.ro, violeta.grosuleac@primariabacau.ro, emil.macarie@primariabacau.ro, carmen.ghervan@primariabacau.ro , Fax: +40 234588757 , Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
REABILITARE SI MODERNIZARE IMOBIL STR. HENRI COANDA, NR. 9, CU DESTINATIA DE LOCUINTE SOCIALE
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: STR. HENRI COANDA, NR. 9, – MUNICIPIUL BACAU
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Lucrari de reabilitare si modernizare imobil prin: - recompartimentari interioare in vederea amenajarii de locuinte sociale; - reabil./modern. a instalatiei de incalzire interioare; - reabil./modern. a instalatiei sanitare interioare; - reabil./modern.a instalatiei electrice interioare.
Valoarea estimata fara TVA: 2,065,877.7 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.03.2012
Durata: 12 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Nu intentionam sa beneficiem de prev. art. 75(2) si 89(2) din OUG 34/2006, actualizata.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program de finantare POR 2007-2013, Axa prioritara 1 – Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor – poli urbani de crestere, Domeniul de interventie 1.1. – Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: Poli de crestere.Cod SMIS 37788.
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
30.01.2012 15:52
Vizionari 285