Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

REABILITARE SI MODERNIZARE IMOBIL STR. HENRI COANDA, NR. 9, CU DESTINATIA DE LOCUINTE SOCIALE

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



MUNICIPIUL BACAU

Adresa postala: STR. MARASESTI NR.6 , Localitatea: Bacau , Cod postal: 600017 , Romania , Punct(e) de contact: CORINA NEAGA , Tel. +40 234581849 , In atentia: Serviciului Achizitii , Email: corina.neaga@primariabacau.ro, ioana.matei@primariabacau.ro, constantin.barcan@primariabacau.ro, violeta.grosuleac@primariabacau.ro, emil.macarie@primariabacau.ro, carmen.ghervan@primariabacau.ro , Fax: +40 234588757 , Adresa internet (URL): www.primariabacau.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

REABILITARE SI MODERNIZARE IMOBIL STR. HENRI COANDA, NR. 9, CU DESTINATIA DE LOCUINTE SOCIALE

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: STR. HENRI COANDA, NR. 9, – MUNICIPIUL BACAU

Codul NUTS: RO211 - Bacau

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Lucrari de reabilitare si modernizare imobil prin: - recompartimentari interioare in vederea amenajarii de locuinte sociale; - reabil./modern. a instalatiei de incalzire interioare; - reabil./modern. a instalatiei sanitare interioare; - reabil./modern.a instalatiei electrice interioare.



Valoarea estimata fara TVA: 2,065,877.7 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)

45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 30.03.2012

Durata: 12 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Nu intentionam sa beneficiem de prev. art. 75(2) si 89(2) din OUG 34/2006, actualizata.

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante



III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program de finantare POR 2007-2013, Axa prioritara 1 – Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor – poli urbani de crestere, Domeniul de interventie 1.1. – Planuri integrate de dezvoltare urbana, Sub-domeniul: Poli de crestere.Cod SMIS 37788.

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

30.01.2012 15:52
Vizionari 285