Reabilitare, modernizare si echipare la Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Ilfov
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN ILFOV
Adresa postala: str. Gh. Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010446 , Romania , Punct(e) de contact: Gabriel Constantin , Tel. 2127534,2125693 , Email: cjilfov@cjilfov.ro,serv_investitii@cjilfov.ro,drumuri@cjilfov.ro , Fax: 2127534,2125699 , Adresa internet (URL): cjilfov@cjilfov.ro,serv_investitii@cjilfov.ro,drumuri@cjilfov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Reabilitare, modernizare si echipare la Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Ilfov
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Ilfov
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Reabilitare, modernizare si echipare la Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Ilfov
Valoarea estimata fara TVA: 66,895,679 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 08.03.2011
Durata: 25 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Informatii suplimentare se pot obtine de la Consiliul Judetean Ilfov, Directia Lucrari Publice - Serviciul Lucrari Publice si Achizitii
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul va fi finantat din fonduri structurale în cadrul Programului Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 - Îmbunatatirea infrastructurii sociale DMI 3.1. Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastucturii serviciilor de sanatate
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 - Îmbunatatirea infrastructurii sociale DMI 3.1. Reabilitarea/modernizarea/echiparea infrastucturii serviciilor de sanatate
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.apm.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2011 11:34
Vizionari 415