Reabilitare, modernizare anexa Camin Persoane Varstnice - Sf. Petru si Pavel
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRAILA
Adresa postala: Piata Independentei, nr.1 , Localitatea: Braila , Cod postal: 810210 , Romania , Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice , Tel. 0239692394 , In atentia: Macovei Carmen , Email: carmenmacovei@primariabr.ro , Fax: 0239692394 , Adresa internet (URL): www.primariabr.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Reabilitare,modernizare anexa Camin Persoane Varstnice - \"Sf. Petru si Pavel\"
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Strada Zambilelor nr. 2, Municipiul Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Lucrari de reabilitare cladire camin, modernizare CT, retea apa-canal, retea termica, instalatii electrice si utilaje.
Valoarea estimata fara TVA: 1,032,240 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45215220-5 - Lucrari de constructii de cladiri sociale, altele decat caminele si structurile cu caracter social (Rev.2)
45232141-2 - Instalatii de incalzire (Rev.2)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.02.2012
Durata: 6 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Criteriul de atribuire-pretul cel mai scazut.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantia de partic.in suma fixa de pana la 2% din val.estimata, valabilitate 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de buna executie de max. 10% din pretul contr.fara TVA.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contr.se inscrie in POR 2007-2013,Axa Prioritara 1,Domeniul de interventie 1.1,Sub-domeniul:Poli de dezv.urbana.Surse de finantare:Fonduri structurale UE-80,35%,Bugetul de stat-17,65%,Bugetul local-2%
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
07.12.2011 08:48
Vizionari 253