Reabilitare instalatii termice, instalatie interioara de climatizare cu ventilconvectoare
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic \"Prof.Dr.Th.Burghele\"
Adresa postala: sos. Panduri, nr.20, sector 5 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 050659 , Romania , Punct(e) de contact: GABRIEL CAPITANU , Tel. 021.4106910/264 , Email: capitanu_gabriel@yahoo.com , Fax: 021.4111055
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Reabilitare instalatii termice, instalatie interioara de climatizare cu ventilconvectoare
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Spitalul Clinic \"Prof. Dr. Theodor Burghele\" - Sos. Panduri, nr.20,sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Valoarea estimata fara TVA : 929838.71 lei ~ 218785.58 euro;conform caietului de sarcini ce va fi intocmit;se va derula o procedura de licitatie deschisa;criteriul de atribuire:pretul cel mai mic; crit.min.de calif.:Decl. privind eligibilitatea;Cazier fiscal eliberat de ADF;
Valoarea estimata fara TVA: 929,838.71 RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45111290-7 - Lucrari de pregatire a instalatiilor (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 21.09.2011
Durata: 3 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
crit.min.de calif.:Recomandari din partea minim unui beneficiar;Lista cu princ.livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani,continând valori,perioade de livrare si beneficiari;Cert.constatator emis de ORC;Fisa de inf.generale
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
garantia de participare este in cuantum de 2% avand valoarea de 18596.77 lei garantia de buna executie este in cuantum de 5% avand valoarea de 46491.94 lei
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2011 09:09
Vizionari 262