Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Reabilitare instalatii termice, instalatie interioara de climatizare cu ventilconvectoare

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Spitalul Clinic \"Prof.Dr.Th.Burghele\"

Adresa postala: sos. Panduri, nr.20, sector 5 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 050659 , Romania , Punct(e) de contact: GABRIEL CAPITANU , Tel. 021.4106910/264 , Email: capitanu_gabriel@yahoo.com , Fax: 021.4111055



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Minister sau orice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora

Activitate (activitati)

- Sanatate

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Reabilitare instalatii termice, instalatie interioara de climatizare cu ventilconvectoare

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Spitalul Clinic \"Prof. Dr. Theodor Burghele\" - Sos. Panduri, nr.20,sector 5, Bucuresti

Codul NUTS: RO321 - Bucuresti

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Valoarea estimata fara TVA : 929838.71 lei ~ 218785.58 euro;conform caietului de sarcini ce va fi intocmit;se va derula o procedura de licitatie deschisa;criteriul de atribuire:pretul cel mai mic; crit.min.de calif.:Decl. privind eligibilitatea;Cazier fiscal eliberat de ADF;



Valoarea estimata fara TVA: 929,838.71 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45111290-7 - Lucrari de pregatire a instalatiilor (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 21.09.2011

Durata: 3 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

crit.min.de calif.:Recomandari din partea minim unui beneficiar;Lista cu princ.livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani,continând valori,perioade de livrare si beneficiari;Cert.constatator emis de ORC;Fisa de inf.generale

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

garantia de participare este in cuantum de 2% avand valoarea de 18596.77 lei garantia de buna executie este in cuantum de 5% avand valoarea de 46491.94 lei

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Nu

VI.2) Alte informatii

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

12.08.2011 09:09
Vizionari 262