Knauf Insulation - Vata Minerala Ecose Technology

Reabilitare DJ 709J Sanmartin - Graniceri in cadrul proiectului Construire drum de legatura Elek Graniceri

Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA

I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:



Consiliul Judetean Arad

Adresa postala: Str. Corneliu Coposu, nr. 22, Arad , Localitatea: Arad , Cod postal: 310003 , Romania , Punct(e) de contact: NADIA RALUCA LUCACI , Tel. 0357.731.100 , In atentia: LUCIA CHISBORA , Email: achizitii.cjarad@yahoo.com , Fax: 0357.731.287 , Adresa internet (URL): www.cjarad.ro , Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro



I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)



Autoritate regionala sau locala

Activitate (activitati)

- Servicii generale ale administratiilor publice

Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante

Nu

Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)

II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta

Reabilitare DJ 709J Sanmartin - Graniceri km 71+450÷83+471 in cadrul proiectului “Construire drum de legatura Elek - Graniceri”

II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor



Lucrari

Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: DJ 709J Sanmartin - Graniceri km 71+450÷83+471, judetul Arad

Codul NUTS: RO421 - Arad

II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru

Nu

II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor

Realizarea lucrarilor de reabilitare DJ 709J Sanmartin - Graniceri km 71+450÷83+471, judetul Arad



Valoarea estimata fara TVA: 9,725,050 RON

Impartire in loturi

Nu

II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)



45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)

II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului

Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 23.05.2011

Durata: 16 luni incepand de la data adjudecarii contractului

II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice

Nu

II.8) Informatii suplimentare

Durata prevazuta a lucrarilor este de 16 luni

Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE

III.1) Conditii referitoare la contract

III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante

Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria – Romania 2007 - 2013, buget local

III.2) Conditii de participare

III.2.1) Contracte rezervate



Nu

SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE

VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare

Da

Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria – Romania 2007 - 2013

VI.2) Alte informatii

Datele se actualizeaza in functie de solicitarile prevazute in referatul de necesitate la demararea procedurii de achizitie publica.

VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general

Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind

Legislatia fiscala: www.mfinante.ro

Legislatia în domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro

Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro

VI.4) Data expedierii prezentului anunt

23.03.2011 11:54
Vizionari 319